[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Beste Marciano,

Misschien kan je me helpen hoe ik deze tabel moet lezen.. Kijkende naar de iPhone 13 Pro 126mb grijze uitvoering.. Je kan de tabel namelijk op 2 manieren lezen.

Ik neem aan dat het 2-3 weken vanaf mijn besteldatum is? Ik heb "pas” besteld op 22 september. Dus dat ik de telefoon dan kan verwachten tussen 6 en 13 oktober? 
Maar door jullie aanpassing ben ik gaan twijfelen of ik goed begrijp. Namelijk dat de 2-3 weken pas ingaan op het moment dat in de levertijdtabel de datum van 22 september staat? Dus stel jullie passen aanstaande maandag de tabel aan naar besteldatum 22 september, moet ik dan nog 2-3 wachten?

Ik hoor het graag!

Odile 

Ik heb net toevallig de klantenservice gebeld hierover. De 2-3/3-4 weken gaan in vanaf JOUW besteldatum, ongeacht welke “besteldatum” er in de tabel staat. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :)

Aahh thanks! Gelukkig maar haha! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet.

Hi Johrick, dank, toch zie ik dat de levertijd van de zilveren 256 gb nog steeds op 2-3 week staat. Dit klopt niet. Ik wacht al 4 - en zelfs bijna 5 - weken. Hoe zit dat? Vele anderen hebben dezelfde vraag, maar er wordt op deze berichten bewust niet op gereageerd door tele2?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @EnVanDijk, laat ik vooropstellen dat ik/wij jou niet bewust negeren! Ik help je namelijk met alle liefde en plezier! Wil je mij een DM sturen met de volgende gegevens? Je volledige adres, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN nummer? Dan kijk ik met je mee om te zien waar de iPhone op dit moment is! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit uiteraard weer direct weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

16 dagen is meer dan een kleine twee weekjes ¯\_(ツ)_/¯

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!

16 dagen is meer dan een kleine twee weekjes ¯\_(ツ)_/¯

Oke iets meer als 2 weken dan maar, alsnog happy:) hoorde veel verhalen hier en daar dat mensen makkelijk 4 tot 6 weken wachtte laatste jaren dus ben wel tevreden over 16 daagjes;)

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

I ordered my phone on 25-09-2021 but in the list the date is 24-09-2021. Does it mean that you can’t tell when I can have the phone?