[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

Toon eerste bericht

208 reacties

Reageerden ze op jouw bericht in dit forum of hebben ze daar ook een forum (voor ticket afhandeling) waar ze op reageerden?

Ik moest behalve @zonnet.nl kiezen ook @zonnet.nl in mijn mailadres opgeven.

Gedurende de inschrijving van mijn eigen account liep ik ook tegen allerlei hordes aan. Ik heb ze in reply's aan mijn ticket toegevoegd, er zat daar nog iemand bij de e-mailhelpdesk. Aan het eind van de dag reageerde hij in het ticket op mijn bericht op het forum.

Ik zal ze ook hiernaartoe kopiëren.

Overigens verwacht ik dat mijn vader een derde keer een bevestigingsmail had gegenereerd, maar probeerde te bevestigen met de tweede omdat de derde nog niet binnen was.

 

Ik zit nu in mijn huis op de PC en welke browser ik ook probeer, IE11, Firefox, Edge, de kop 'kies deze optie' op de eerste pagina na de link in de mail van 11 augustus doet het al niet. Ik ga het maar eens op mijn telefoon proberen. 

Reputatie 1

Mijn vader had blijkbaar eerder de procedure ook al doorlopen, tot driemaal toe.

Inmiddels heb ik met wat rondklikken in zijn mails nu via de laatste activatiecode en een login die hij eerder toegestuurd had gekregen nu een vervolgpagina bereikt door op een tweede tabblad van de bestelpagina de credentials van de eerste mail in te voeren.

En vervolgens is het ook gelukt om te betalen.

Het lijkt dus dat de procedure nu rond is.

Wel nog de volgende vragen:

Er wordt om een IBAN gevraagd, maar niet duidelijk is of dit voor incasso bedoeld is

Er wordt tweemaal in de procedure om een e-mailadres gevraagd, namelijk voor het account en voor de inschrijving. Welk van die twee dient per-sé het te handhaven zonnet-adres te zijn? Wellicht is het anders mogelijk nog voor één van tweeën een ander e-mailadres te proberen?

De inlogpagina van de eerste mail gaf overigens een 403 op 3 browsers. Ik weet niet of hij ergens een mogelijk verkeerd ingevoerd wachtwoord vasthoudt en daardoor de toegang blokkeert. 

 

Goedemorgen ! Klinkt goed. Als je een keer wilt en kunt ben je welkom bij mij. Ik doorloop graag datzelfde succesvolle proces dat je met en bij je vader hebt geregeld. En ik weet zeker dat vele zonnetgebruikers dat wel willen ….. @Cas van Tele2 : trek die lui van ZONNET eens flink aan de oren. Nog een dikke maand en wij zouden gewoon geen mails meer ontvangen via ZONNET ? Ik heb trouwens contact gehad met een TELE2 medewerker en - advies van hem - mijn casus / vraag op het contactformulier beschreven.

Men zou het daarna intern oppikken en neerleggen bij het hogere management van TELE2 ….

TIP aan ZONNET gebruikers - zet je ervaringen / casus op een rijtje en stuur het naar TELE2 via dat online formulier. Zodra ik iets hoor zal ik het in het forum vermelden.

Mijn vader zegt dat ie éénmaal de procedure totaan de activatiecode opnieuw heeft doorlopen omdat de activatiecode niet stanta pede binnenkwam. Omdat het een Zonnet-mailadres was had hij het vlotter verwacht.

Overigens had hij nooit aandacht aan de binnengekomen Zonnet-mail gegeven als ik hem er niet expliciet op gewezen had nadat ik hem zelf te geloofwaardig vond om te negeren. 

Na de overstap hebben we het nieuwe wachtwoord in het controlepaneel achter zonnet.nl/inloggen weer aangepast naar het oude. Vervolgens zag ik in de nieuwe webmail dat er alleen een zeer recent testbericht stond, eerdere testberichten zijn waarschijnlijk verloren gegaan in het niet meer voor hem toegankelijke Tele2-webmail. (Bij het inloggen blijft hij daar lang hangen).

De pop3-instelling haalde het testbericht uit de nieuwe mailbox binnen. 

 

Mijn vader had blijkbaar eerder de procedure ook al doorlopen, tot driemaal toe.

Inmiddels heb ik met wat rondklikken in zijn mails nu via de laatste activatiecode en een login die hij eerder toegestuurd had gekregen nu een vervolgpagina bereikt door op een tweede tabblad van de bestelpagina de credentials van de eerste mail in te voeren.

En vervolgens is het ook gelukt om te betalen.

Het lijkt dus dat de procedure nu rond is.

Wel nog de volgende vragen:

Er wordt om een IBAN gevraagd, maar niet duidelijk is of dit voor incasso bedoeld is

Er wordt tweemaal in de procedure om een e-mailadres gevraagd, namelijk voor het account en voor de inschrijving. Welk van die twee dient per-sé het te handhaven zonnet-adres te zijn? Wellicht is het anders mogelijk nog voor één van tweeën een ander e-mailadres te proberen?

De inlogpagina van de eerste mail gaf overigens een 403 op 3 browsers. Ik weet niet of hij ergens een mogelijk verkeerd ingevoerd wachtwoord vasthoudt en daardoor de toegang blokkeert. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @RMast,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitleg en hulp aan jouw vader bij het aanvraagproces. Het komt erop neer dat de aanvraag niet gelukt is omdat de verificatiecode niet werkte. @Shilka vat het goed samen, dank hiervoor! Ik ga dit bundelen en dit intern oppakken. 
 

Ik kom zo snel mogelijk met een update voor jullie! Als je meer vragen hebt, stel ze dan hier zodat wij weten wat er speelt. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Mijn reply post is aangepast, een moderator zal jouw post aanpassen.

Ja, Ik merk dat ik hem zelf niet meer kan aanpassen, blijkbaar kan dat maar kort. Maar wat mij betreft kunnen ze het morgenochtend nog lezen en zelf weghalen als ze het probleem met de helpdesk-berichten helder hebben.

Reputatie 7

Vermeld nooit je e-mailadres op een openbaar forum. Dat wordt gevonden door bots en kan zo gemakkelijk aan spam lijsten worden toegevoegd.

Als je het meekopieert in jouw bericht kan ik het niet meer herstellen, Pipo.

Mijn reply post is aangepast, een moderator zal jouw post aanpassen.

Kortom, reproductie van bug geslaagd, conclusie: behoud van mail vragen werkt dus niet, en support vragen dus ook nog niet. En dat bijna een maand nadat dit in gang gezet is… Ik zou zeggen minimaal een maand uitstel of langer voor het laten beëindigen van zonnet/versatel mail adressen en eerst maar s zorgen dat dit gaat werken. Dit kun je toch niet maken om dit op deze manier nog doorgang te laten vinden. En meteen het bewijs waarom het absoluut belachelijk is om maar één eenrichtingsverkeer support kanaal te hebben.

Vermeld nooit je e-mailadres op een openbaar forum. Dat wordt gevonden door bots en kan zo gemakkelijk aan spam lijsten worden toegevoegd.

Als je het meekopieert in jouw bericht kan ik het niet meer herstellen, Pipo.

Reputatie 7

 @Cas van Tele2

Hoi Cas, mijn vader, *********, heeft zojuist de procedure doorlopen, zijn verificatiecode werd niet geaccepteerd. Ik stond ernaast toen hij hem er in plakte en ik heb er voor gewaakt dat hij het regeleinde niet meekopieerde. Bij opnieuw doorlopen van de procedure werd zijn e-mailadres niet meer geaccepteerd.

Ik ga zo een kopie van deze melding via de formele route proberen achter te laten.

                

Ik heb op de /support pagina het contactformulier ingevuld.

Vermeld nooit je e-mailadres op een openbaar forum. Dat wordt gevonden door bots en kan zo gemakkelijk aan spam lijsten worden toegevoegd.

 @Cas van Tele2

Hoi Cas, mijn vader, -@zonnet.nl(aangepast door moderator), heeft zojuist de procedure doorlopen, zijn verificatiecode werd niet geaccepteerd. Ik stond ernaast toen hij hem er in plakte en ik heb er voor gewaakt dat hij het regeleinde niet meekopieerde. Bij opnieuw doorlopen van de procedure werd zijn e-mailadres niet meer geaccepteerd.

Ik ga zo een kopie van deze melding via de formele route proberen achter te laten.

                

Ik heb op de /support pagina het contactformulier ingevuld.

 @Cas van Tele2 , @Roderick  heeft allang opnieuw gevraagd nadat jij in dit topic vermeld hebt dat de issue met zonnet opgelost zou zijn, maar ook nu wordt er nog steeds niet gereageerd op zijn vraag. Ik heb zelf ook een vraag gesteld nadat jij vermeld had dat de issue nu opgelost zou moeten zijn en ook ik krijg tot nu toe nog geen reactie. De issue van niet reageren op het support verzoek lijkt allerminst opgelost.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Roderick,
Welkom op de Community!
Je hebt een e-mail gekregen maar je bent betalende klant bij Tele2. Is dat e-mailadres gekoppeld aan jouw Tele2 diensten? Als dat niet zo dan ziet het systeem jou niet als betalende klant, vandaar de e-mail. 

Vorige week is een issue opgelost met support van Zonnet. Om jouw vragen beantwoordt te krijgen is het de bedoeling dat je opnieuw jouw vragen indient via: Zonnet.nl/support (Contactformulier)

Als je dit doet moet jij reactie krijgen op jouw vragen. Als dit niet het geval is dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Hallo ! Als ik naar de vragen kijk zie ik iets vreemds. Het gaat om de vraag “welke klanten ontvangen deze mail van ZONNET ?”.

Want ik heb WEL betalende diensten bij TELE2. Het betreft een pakket met internet, TV en zelfs nog vast bellen (via vaste lijn). Ik heb dus een Zonnetmailadres wat nu nog loopt - via TELE2, al jaren. Waarom heb ik de mail dan gekregen ?

Nog altijd heb ik geen enkel bericht van ZONNET gekregen over de gang van zaken. Help a.u.b. ?!

Veel groeten,

Roderick.

 

Dat is dan wel heel vreemd inderdaad @Roderick . Ik heb zelf internet met vast bellen van tele2, en ik heb geen mail gekregen. Dat mail account van zonnet is wel het account wat altijd al bij je diensten gezeten heeft? Misschien kunnen @Rox van Tele2  of @Cas van Tele2  hier meer duidelijkheid over verschaffen. Alsmede over waarom er nog steeds niet door support gereageerd wordt? Dit zou vorige week al opgelost zijn, maar het werkt klaarblijkelijk nog steeds niet.

Reputatie 1

Hi, je bent in dit topic beland omdat je een e-mail hebt ontvangen van Zonnet over een wijziging omtrent jouw e-mailadres. Long story short: Zonnet zal de huidige e-mailboxen verder gaan ondersteunen. Dit heeft enorme voordelen, zo krijg je een veiligere mailbox en specialistisch support op het gebied van e-mail.

Welke opties biedt Zonnet mij aan?

  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden (6 euro per jaar)
  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden en een eigen domeinnaam afnemen (12 euro per jaar, actietarief eerste jaar 6 euro)
  • Je kunt je e-mailadres behouden en een forward instellen naar een extern e-mailadres (9 euro per jaar)


Wat gebeurt er als ik niet met één van de bovenstaande opties akkoord ga?

Als je niet voor één van de opties kiest, dan wordt je mailbox per 1 oktober 2020 afgesloten. Let er dus op dat je je belangrijke mails voor die tijd overzet naar een ander e-mailadres.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over Zonnet?

Je kan terecht bij Zonnet voor al jouw vragen over de e-mail. Er staat een FAQ klaar op de website. Heb je je antwoord nog niet gevonden? Dan is er de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen. Zonnet biedt alleen online support aan, er is geen telefonische klantenservice beschikbaar.

 

Welke klanten ontvangen deze mail van Zonnet?

Alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres die geen betalende diensten hebben bij Tele2. 

 

Ik heb nog geen mail ontvangen, en nu?

Je hoeft je geen zorgen te maken, want de mails worden in verschillende partijen gestuurd. Tot die tijd kun je terecht op onze Community. Wij helpen jou met vragen over je e-mail.

 

Ik heb een Tele2 Thuis abonnement, maar het desbetreffende emailadres is hier niet aan gekoppeld. Kan ik dit alsnog doen? 

Nee dit is helaas niet mogelijk.

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat een reactie achter in dit topic! 

Hi, ik wil mijn zonnet mailadres behouden voor €6,= maar krijg de aanvraag niet rond. Na het invullen van de verificatiecode blijft de site hangen en kom ik dus geen steek verder. Wat nu???????????????????????????????????

PRECIES hetzelfde bij mij !!!

Reputatie 1

@Bos Rozen had het over extra omzet.

Voor email kun je beter bij gmail terecht of een eigen server draaien op b.v. Een nas.

Ik zit idd te denken aan GMail. Ik denk niet dat Google GMail afstoot op zo'n korte termijn met geen support …..

Reputatie 1

Hi, je bent in dit topic beland omdat je een e-mail hebt ontvangen van Zonnet over een wijziging omtrent jouw e-mailadres. Long story short: Zonnet zal de huidige e-mailboxen verder gaan ondersteunen. Dit heeft enorme voordelen, zo krijg je een veiligere mailbox en specialistisch support op het gebied van e-mail.

Welke opties biedt Zonnet mij aan?

  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden (6 euro per jaar)
  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden en een eigen domeinnaam afnemen (12 euro per jaar, actietarief eerste jaar 6 euro)
  • Je kunt je e-mailadres behouden en een forward instellen naar een extern e-mailadres (9 euro per jaar)


Wat gebeurt er als ik niet met één van de bovenstaande opties akkoord ga?

Als je niet voor één van de opties kiest, dan wordt je mailbox per 1 oktober 2020 afgesloten. Let er dus op dat je je belangrijke mails voor die tijd overzet naar een ander e-mailadres.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over Zonnet?

Je kan terecht bij Zonnet voor al jouw vragen over de e-mail. Er staat een FAQ klaar op de website. Heb je je antwoord nog niet gevonden? Dan is er de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen. Zonnet biedt alleen online support aan, er is geen telefonische klantenservice beschikbaar.

 

Welke klanten ontvangen deze mail van Zonnet?

Alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres die geen betalende diensten hebben bij Tele2. 

 

Ik heb nog geen mail ontvangen, en nu?

Je hoeft je geen zorgen te maken, want de mails worden in verschillende partijen gestuurd. Tot die tijd kun je terecht op onze Community. Wij helpen jou met vragen over je e-mail.

 

Ik heb een Tele2 Thuis abonnement, maar het desbetreffende emailadres is hier niet aan gekoppeld. Kan ik dit alsnog doen? 

Nee dit is helaas niet mogelijk.

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat een reactie achter in dit topic! 

Hallo ! Als ik naar de vragen kijk zie ik iets vreemds. Het gaat om de vraag “welke klanten ontvangen deze mail van ZONNET ?”.

Want ik heb WEL betalende diensten bij TELE2. Het betreft een pakket met internet, TV en zelfs nog vast bellen (via vaste lijn). Ik heb dus een Zonnetmailadres wat nu nog loopt - via TELE2, al jaren. Waarom heb ik de mail dan gekregen ?

Nog altijd heb ik geen enkel bericht van ZONNET gekregen over de gang van zaken. Help a.u.b. ?!

Veel groeten,

Roderick.

Ben benieuwd. Hier is een recent overzicht van de grootste hosting partijen van Nederland te vinden, dus ik verwacht eerder één van deze namen waar ze onderdeel van uit maken: https://www.webhosters.nl/blog/marktaandelen-webhosters/ 

InterNLnet is zo klein dat ze in de statistieken niet eens voorkomen, dus ik mag aannemen dat ze dat bedrijf niet bedoelen als ze claimen deel uit te maken van één van de grootste hostingpartijen van Nederland. Op de website van de wildt holding is ook niet veel informatie te vinden. Ik vind de website van zonnet erg karig, alleen maar een postadres zonder bedrijfsnaam. Geen telefoon nummer. Niemand die je direct kunt bereiken. Je weet niet eens welk bedrijf het is. Ik zal eens even vragen via het contact formulier :)

Reputatie 7

Was zeker een tijd van overnames als je ziet dat interNLnet 100 keer van tele2/t-mobile BV naar tele2/t-mobile BV geschoven wordt. Volgens de KvK is https://www.internl.net/ toch echt de website van interNLnet B.V. maar die staat dus barstensvol met verouderde en misleidende informatie waarin beweerd wordt dat ze zowel deel uitmaken van T-mobile als wel Tele-2, ik neem aan om die reden. Wat een ondoorzichtige massa van B.V.s zeg. 

Op de website van zonnet staat:

Welkom bij Zonnet. We zijn in een nieuw jasje gestoken en vanaf nu onderdeel van één van de grootste hostingpartijen van Nederland.

Weet iemand welke hostingpartij hiermee bedoeld wordt? Totaalnet?

Wat is zonnet nu eigenlijk, waar zit het, besteed het de e-mail verzorging weer uit aan derden? Wordt mijn mail als betalende tele2 klant nu verzorgd door tele2 zelf of wordt dit uitbesteed aan zonnet door tele2? En besteed die het weer uit aan een ander? Je hebt gewoon geen enkel idee met wie je te maken hebt op deze manier. Ik hoop in ieder geval voor de zonnet en versatel mail bezitters die geen tele2 klant meer zijn dat er nu eindelijk eens support komt, want dit maakt geen goede indruk zo.

En nu blijkt dat mails van support niet aangekomen zijn, is het wel zeker dat alle tele2 / zonnet klanten die geen betalende tele2 dienst meer hebben wel hun mail hebben gehad over de overgang naar zonnet en dat ze actie moeten ondernemen omdat ze anders hun mail adres kwijt zijn? Anders kan het hier op 1 Oktober nog leuk worden hier...

De laatste 20 jaar is in provider land inderdaad een hoop gebeurd en er zijn een hoop overnames geweest. Zelfstandige partijen zijn daardoor onderdeel van Tele2 (en daarna dus T-Mobile) geworden. In die massa aan B.V.’s is dus flink opgeruimd.

Ik vermoed dat bedoeld wordt de hosting partij InterNLnet B.V. of wellicht de holding die meerdere hostingpartijen in beheer heeft, zoals ik eerder aangaf.
Eerder dit jaar is InterNLnet weer als rechtspersoon gestart, maar niet meer in eigendom van T-Mobile. Op de website zal nog niet alle informatie zijn aangepast. Niet netjes, maar dat zie je wel vaker bij overnames, fusies en verkopen. Maar goed, Tele2 verwijst ook niet naar de website internlnet.nl maar zonnet.nl. Vermoedelijk heeft T-Mobile zowel de merknaam/handelsnaam InterNLnet en Zonnet verkocht samen met wat activiteiten, waaronder de gratis e-mail adressen.

Hi, je bent in dit topic beland omdat je een e-mail hebt ontvangen van Zonnet over een wijziging omtrent jouw e-mailadres. Long story short: Zonnet zal de huidige e-mailboxen verder gaan ondersteunen. Dit heeft enorme voordelen, zo krijg je een veiligere mailbox en specialistisch support op het gebied van e-mail.

Welke opties biedt Zonnet mij aan?

  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden (6 euro per jaar)
  • Je kunt je @zonnet.nl of versatel.nl e-mailadres behouden en een eigen domeinnaam afnemen (12 euro per jaar, actietarief eerste jaar 6 euro)
  • Je kunt je e-mailadres behouden en een forward instellen naar een extern e-mailadres (9 euro per jaar)


Wat gebeurt er als ik niet met één van de bovenstaande opties akkoord ga?

Als je niet voor één van de opties kiest, dan wordt je mailbox per 1 oktober 2020 afgesloten. Let er dus op dat je je belangrijke mails voor die tijd overzet naar een ander e-mailadres.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over Zonnet?

Je kan terecht bij Zonnet voor al jouw vragen over de e-mail. Er staat een FAQ klaar op de website. Heb je je antwoord nog niet gevonden? Dan is er de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen. Zonnet biedt alleen online support aan, er is geen telefonische klantenservice beschikbaar.

 

Welke klanten ontvangen deze mail van Zonnet?

Alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres die geen betalende diensten hebben bij Tele2. 

 

Ik heb nog geen mail ontvangen, en nu?

Je hoeft je geen zorgen te maken, want de mails worden in verschillende partijen gestuurd. Tot die tijd kun je terecht op onze Community. Wij helpen jou met vragen over je e-mail.

 

Ik heb een Tele2 Thuis abonnement, maar het desbetreffende emailadres is hier niet aan gekoppeld. Kan ik dit alsnog doen? 

Nee dit is helaas niet mogelijk.

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat een reactie achter in dit topic! 

Hi, ik wil mijn zonnet mailadres behouden voor €6,= maar krijg de aanvraag niet rond. Na het invullen van de verificatiecode blijft de site hangen en kom ik dus geen steek verder. Wat nu???????????????????????????????????

Hallo allemaal !

In oktober zet men dus alle zonnetgebruikers over op een andere provider. Nou wil ik gewoon mijn adres behouden en dat pakket kopen (€6 / jaar), maar ik krijg die “pakketbestelpagina” niet afgerond. Hij blijft hangen op mijn zonnetmailadres, terwijl ik dat goed heb ingevuld.

Vanuit de helpdesk van zonnet heb ook ik nog niks gehoord. Vakantieperiode of coronatijd ?!

Wie heeft dezelfde ervaringen ? Wat te doen ? Ik heb zelfs een post- / ansichtkaart opgestuurd naar dat adres van zonnet …. nog geen reactie !

Ik las alle reacties hierboven en vrees het ergste m.b.t. mijn zonnetadres. Overigens heb ik wel "lichte” TV en internetpakketten via TELE2 lopen - kan ik niet gewoon bij hen blijven ? 

Met dank aan @Shilka - die verwees mij door naar deze forumpagina …..

Hoi, ik heb hetzelfde. Krijg een verificatiecode op mijn zonnet e-mail maar kom vervolgens niks verder. Het is gewoon knudde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarom is het toch altijd zo'n ellende bij zonnet???????????????????

Was zeker een tijd van overnames als je ziet dat interNLnet 100 keer van tele2/t-mobile BV naar tele2/t-mobile BV geschoven wordt. Volgens de KvK is https://www.internl.net/ toch echt de website van interNLnet B.V. maar die staat dus barstensvol met verouderde en misleidende informatie waarin beweerd wordt dat ze zowel deel uitmaken van T-mobile als wel Tele-2, ik neem aan om die reden. Wat een ondoorzichtige massa van B.V.s zeg. 

Op de website van zonnet staat:

Welkom bij Zonnet. We zijn in een nieuw jasje gestoken en vanaf nu onderdeel van één van de grootste hostingpartijen van Nederland.

Weet iemand welke hostingpartij hiermee bedoeld wordt? Totaalnet?

Wat is zonnet nu eigenlijk, waar zit het, besteed het de e-mail verzorging weer uit aan derden? Wordt mijn mail als betalende tele2 klant nu verzorgd door tele2 zelf of wordt dit uitbesteed aan zonnet door tele2? En besteed die het weer uit aan een ander? Je hebt gewoon geen enkel idee met wie je te maken hebt op deze manier. Ik hoop in ieder geval voor de zonnet en versatel mail bezitters die geen tele2 klant meer zijn dat er nu eindelijk eens support komt, want dit maakt geen goede indruk zo.

En nu blijkt dat mails van support niet aangekomen zijn, is het wel zeker dat alle tele2 / zonnet klanten die geen betalende tele2 dienst meer hebben wel hun mail hebben gehad over de overgang naar zonnet en dat ze actie moeten ondernemen omdat ze anders hun mail adres kwijt zijn? Anders kan het hier op 1 Oktober nog leuk worden hier...

Reageer