[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

Toon eerste bericht

208 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Niks meer gehoord, maar ondertussen is me duidelijk dat er geen kosten aan verbonden zijn voor mij.

Misschien dat ze daarom niet reageren, omdat ik geen betalende klant ben. 

Het lijkt dus helemaal niet goed te gaan met de -enige- support mogelijkheid voor zonnet. Heb je hier al iets over terug gehoord @Rox van Tele2 ? ik was ook benieuwd of jij al iets terug gehoord hebt na 12 dagen @theocoppes ?

Reputatie 7
Badge +12

Zou dan publieke adressen doen zoals gmail en outlook. Mocht je ooit Ziggo verlaten vervallen die adressen ook weer zonder mogelijkheden om ze tegen een vergoeding te behouden! Dat is dus nog minder klantvriendelijk.

ik heb helemaal geen email gehad, maar mijn vrouw wel. Ik ga al mijn @zonnet adressen maar omzetten naar @ziggo aliassen.  Hoop werk dat nergens voor nodig is, maar ze kunnen de handen niet afhouden va oude adressen.

 Hoi Rox,

Ik heb dus gekozen om mijn email te behouden, netjes betaald, en de bijbehorende mails gekregen bevestiging, nieuwe email adres waar alles naar toe gestuurd zou worden, nog een paar  keer met ene Armand Celik heen en weer gemaild om te vragen naar de instellingen van de mail pop en smtp en de bijbehorende poorten, maar kom er gewoon niet op, niet via webmail nog met de instellingen in outlook. En je snapt het nu denk ik al, mijn gewone oude adres werkt nu niet meer maar mijn nieuwe ook niet, ben al vanaf donderdag aan het mailen naar zonnet zelf maar die reageren niet eens niet na 24 uur, niet na 48 uur, niet naar 72 uur, dus hoop zo dat er iemand is die mij verder kan helpen.

 

Gr Alex

 

 

 

Ah ik vond het al vreemd dat er toch betalende tele2 klanten een mail kregen. Dat betekend dat de informatie dus toch nog steeds niet helemaal klopt?

Reputatie 7
Badge +12

@ Rox van Tele2

Ik heb deze mail ook gehad , ik ben wel dsl klant bij tele2 maar het betreffende E-mail is niet gekoppeld aan het DSL abonnement !!

Is het mogelijk dit alsnog te doen? 

Er is altijd maar één  versatel/zonnet/tele2 email gekoppeld bij aanvraag van de lijn en die kan niet gewijzigd worden.

Reputatie 7
Badge +12

@ Rox van Tele2

Ik heb deze mail ook gehad , ik ben wel dsl klant bij tele2 maar het betreffende E-mail is niet gekoppeld aan het DSL abonnement !!

Is het mogelijk dit alsnog te doen? 

Er is maar 1 email adres gekoppeld aan een DSL lijn en die kan niet aangepast worden. 

@ Rox van Tele2

Ik heb deze mail ook gehad , ik ben wel dsl klant bij tele2 maar het betreffende E-mail is niet gekoppeld aan het DSL abonnement !!

Is het mogelijk dit alsnog te doen? 

@horseman  Ben je een vaste (trouwe) klant van Tele2 internet? Dan geldt dit niet voor louw.

Betalende Tele2 klanten met een Zonnet abonnement behouden dat zonder te betalen.

 

Vind de mail die ik kreeg erg misleidend. Aanbieding voor trouwe klanten. 

Komt erop neer dat je gedwongen wordt een extra abonnement te nemen om je e-mailadres te behouden. Fijne aanbieding voor trouwe klanten. Verkapte prijsverhoging

Reputatie 2

@Rox Bedankt voor de antwoorden, ik kijk het nog even aan.

Reputatie 2

De informatie op de website is wat duidelijker dan eerst, maar het is wel teleurstellend dat je geen grotere e-mailbox krijgt terwijl je voortaan moet betalen.

Reputatie 7

Mijn vraag kwam voort uit de veronderstelling dat alleen voor degenen die een e-mail bericht van zonnet hadden gekregen de persoonsgegevens verstrekt waren, maar het is me nu duidelijk dat dit voor alle mail accounts geldt, omdat alle mail daar nu gehost wordt.

 

Ah, ok :thumbsup:

Wat betreft persoonsgegevens is het bij overname van bedrijfsactiviteiten gewoon toegestaan om de gegevens te verstrekken die nodig zijn om de dienstverlening te kunnen continueren.

Tele2 is juridisch opgegaan in T-Mobile en de persoonsgegevens van klanten zijn daarbij uiteraard ook gewoon meegegaan.

 @pipodeclown  Mijn vraag kwam voort uit het feit dat ik via de zonnet.nl pagina al in kon loggen op mijn mail nog voordat ik daar gekozen had voor 1 van hun betaalde producten. (Wat ik dus sowieso niet hoef te doen als betalende tele2 klant)  Naar ik nu begrijp wordt alle mail producten daar gehost, maar moeten de niet meer tele2 klanten daar voor betalen terwijl huidige tele2 klanten de mailvoorziening als gratis dienst aan hun betaalde product zien gekoppeld. Dat maakt jouw uitleg natuurlijk voldoende.

Mijn vraag kwam voort uit de veronderstelling dat alleen voor degenen die een e-mail bericht van zonnet hadden gekregen de persoonsgegevens verstrekt waren, maar het is me nu duidelijk dat dit voor alle mail accounts geldt, omdat alle mail daar nu gehost wordt.

Overigens heb je als consument natuurlijk wel altijd het recht om te weten welke van je persoonsgegevens waar gebruikt worden en kun je daar altijd naar vragen. Toestemming is inderdaad niet aan de orde in dit geval.

Reputatie 7

Wat betreft persoonsgegevens is het bij overname van bedrijfsactiviteiten gewoon toegestaan om de gegevens te verstrekken die nodig zijn om de dienstverlening te kunnen continueren.

Tele2 is juridisch opgegaan in T-Mobile en de persoonsgegevens van klanten zijn daarbij uiteraard ook gewoon meegegaan.

Reputatie 5

@Shilka Sorry, was niet de bedoeling. Ben blij dat het duidelijk is voor iedereen! De reactietijd van Zonnet support is maximaal 24 uur, dus dit moest al opgepakt worden. Ik ben bang dat er ergens iets mis is gegaan. Maar ik ga dit helemaal uitzoeken voor jullie! Ik heb daarom jullie e-mailadressen nodig. @theocoppes en @Bos Rozen willen jullie mij een privébericht sturen met jullie emailadres? Dat is sneller! Dan maak ik er werk van. 

@eric Er moet nog een termijn bepaald worden als klanten besluiten om onze diensten op te zeggen. Dit wordt vervolgd! 

Pfffff, dank je wel @Rox van Tele2 , ik was me al helemaal een ongeluk geschrokken, en ook wat op het verkeerde been gezet door andere forum members. Dus voor betalende tele2 klanten blijft alles hetzelfde, een hele geruststelling!

 

Reputatie 7
Badge +12

Ah, dat is een goed onderscheid! Dus zonnet adressen die nog gekoppeld zitten aan een DSL lijn blijven gratis diensten. En als je bent overgestapt naar een andere internet access provider en je wilt nog je zonnet email blijven gebruiken ga je 6 euro per jaar betalen.

Dan is mijn vraag, hoe lang na het beëindigen van een internet access product van Tele2 blijft het zonnet adres nog gratis, en hoe lang krijg je de mogelijkheid na beëindiging  van de internet access dienst om dit te regelen met zonnet?

Reputatie 5

Hi @Shilka, dit geldt voor alle klanten met alleen een Zonnet en/of Versatel e-mailadres en geen betalende diensten bij Tele2. Ik heb de vraag gelijk toegevoegd aan het topic, thanks daarvoor! Het antwoord op jouw vraag over de persoonsgegevens kan ik niet direct geven, dus dit ga ik voor je navragen. En @theocoppes en @Bos Rozen, goed dat jullie dit melden over het contactformulier. Dit neem ik ook gelijk mee! Jullie horen het van mij.

Reputatie 2

Heb net als Theo geen antwoord gekregen op mijn vragen die ik via het formulier op de website heb gesteld.

Je zou toch een grotere mailbox verwachten als je gaat betalen. Dat lijkt niet zo te zijn. Misschien in de toekomst, maar er wordt geen concrete datum genoemd.

Reputatie 7
Badge +8

Nee ik heb geen mail gehad, maar ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb op die site een contactformulier ingevuld met die vragen. Geen antwoord! 

Ah, dus zonnet en internlnet zijn dus wel hetzelfde volgens die KvK link. Als je naar de website van internlnet gaat staat bij contact gewoon hun telefoonnummer. Ze kunnen dus gewoon gebeld worden.

Reputatie 7
Badge +12

Bij de KVK was internl net eerst een zelfstandig bedrijf, toen onderdeel van Tele2, toen van T-mobile en nu weer zelfstandig:)

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=internlnet&start=0&site=kvk2014

Oftewel helemaal geen support. Dan moeten we hier onze vragen maar stellen. (Dat moet ik sowieso aangezien ik geen mail gehad heb)

Is zonnet hetzelfde bedrijf als InterNLnet B.V. ? Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om hun telefoonnummer te vinden om alsnog je vragen beantwoord te krijgen @theocoppes Heb jij al wel een mail gehad?

Reageer