[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

Toon eerste bericht

208 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb diezelfde vragen een week geleden gesteld. Geen antwoord via die speciale pagina! 

Gaat dit ook voor mij als huidige tele2 klant gelden? (Ik heb geen e-mail ontvangen) En houdt dit in dat jullie mijn persoonsgegevens zomaar zonder mijn toestemming aan een derde verstrekt hebben? Zo ja, om welke persoonsgegevens gaat het? @Rox van Tele2 

Reputatie 5

Krijg je als je je emailadres wilt behouden (voor 6 euro zonder domeinnaam) een grotere emailbox? En is die dan meteen groter (na betaling)?

De informatie op de website is tegenstrijdig op dit punt.

Alvast bedankt.

Hi @Bos Rozen, scherp van jou. Wat er op de website staat is leidend, ik heb bovenstaande dan ook gelijk aangepast. Sorry voor de verwarring!

Reputatie 7
Badge +8

Heb ik gestuurd met die vragen!

Wordt vervolgd! 

Reputatie 7
Badge +12

Er is een speciale pagina voor contact met de zonnet mail helpdesk. Kun je gelijk de respons tijd checken.

 

Reputatie 7
Badge +8

Dit zal alleen maar zijn als je geen internet telefoon en tv klant meer van Tele2 bent? Of krijg je dan een tele2 mailadres? 

Reputatie 2

Krijg je als je je emailadres wilt behouden (voor 6 euro zonder domeinnaam) een grotere emailbox? En is die dan meteen groter (na betaling)?

De informatie op de website is tegenstrijdig op dit punt.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +12

Wat een goed nieuws, grotere box, nog betere security etc. Alleen is 1 oktober wel heel snel. Weinig tijd om mijn mails weg te migreren :)

Reageer