[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54020 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

vanochtend om 8 uur toch eindelijk de 14 pro max 128gb in het paars binnengehad!

Hi,

Ik heb op 7 oktober een iPhone 14 pro max bestelt wanneer kan ik de telefoon ongeveer verwachten?

bestel nummer: 76370177

Reputatie 3
Badge +1

Hi @v3r51nm44r, ik zie dat er 4 tot 6 weken levertijd zit op het toestel dat jij bestelt hebt. Je kan dan binnenkort je toestel gaan verwachten. Houd je mailbox goed in de gaten, je krijgt bericht van AMP hierover! 

Reputatie 7
Badge +12

@Farukdemiroglu @yp14promax Goed om te horen! 😎

Hi! Zou er ook kunnen gekeken worden naar mijn bestelling of levertijd? Had hem zondag om 18.28 besteld! Met ordernummer 75424597

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aleksandr, ik heb je bestelling erbij gepakt vanuit je 06-nummer, maar ik zie dat deze op 3-10 geannuleerd is. Klopt dat? Of heb je een nieuwe bestelling gedaan? In dat geval ontvang ik graag je ordernummer.

Hey @Denizer ik verwacht dat AMP tussen 21 en 28 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ga uit van 28 oktober. 😊

Hallo, graag wil ik weten wanneer ik het toestel ongeveer mag verwachten, alvast bedankt.

Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart

Orderdatum 9-10-2022

Ordernummer 76422220

Ordernummer is 75713180.

Ik heb 12 oktober mijn iphone 14 pro max zilver 128 gb bestelt. 76518278 Order nummer. Wanneer komt die binnen ?

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Ja ik kreeg wel opnieuw een bevestigings mail met de zelfde bestel datum 12-09-2022. Dus daarom ben ik benieuwd of ik nog steeds ergens voor in de wachtrij sta dan.

wanner kan ik mijn telefoon verwachten, ik heb de Iphone 14 pro max 128GB in het zwart afgelopen zaterdag ochtend besteld.  

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@Marciano van Tele2 kan je mijn iPhone opsturen duurt lang heb de ouwe verkocht dus zit zonde telefoon..wacht al 3 weken en 4 uur en 52 seconden man..

 

Hey @Aleksandr, ik heb je bestelling erbij gepakt vanuit je 06-nummer, maar ik zie dat deze op 3-10 geannuleerd is. Klopt dat? Of heb je een nieuwe bestelling gedaan? In dat geval ontvang ik graag je ordernummer.

Hey @Denizer ik verwacht dat AMP tussen 21 en 28 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ga uit van 28 oktober. 😊

Ordernummer is 75713180

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jianpingw PostNL will deliver your phone and I expect them to mail you a Track & Trace between Nov 6th and 20th. 

Hey @meesvos jouw toestel wordt ook door PostNL bezorgd en ik verwacht dat ze je tussen 9 en 16 november de Track & Trace sturen met een exacte leverdatum! 

Please let me know when PostNL reached out to you or when your phones got delivered. I'd love to hear from you! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers wat naar om te horen dat je bestelling was vastgelopen, maar fijn dat er nu in ieder geval goed naar gekeken is. Dat is een hele goede vraag, ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Wat is hieruit gekomen? Ik hoor het graag van je en ik hoop natuurlijk dat je niet nog langer moet wachten!

Hallo,

Kan er ook gekeken worden naar mijn bestelling? Nog geen mail gehad mbt afspraak en bezorging.

 

iPhone 14 pro max, 128gb, zwart. Besteld 9-9-2022, om 18:30u. Ordernr.: 75352003

 

Groeten,

Huseyin

@Marciano van Tele2 heb mail gekregen van PostNL en iPhone zou gisteren geleverd worden, maar toen werd bezorgtijd ineens onbekend! Volgens PostNL is het pakket nog niet door hun ontvangen?!? Dus is het nu Tele2 of PostNL?!? Dit is nog erger, je wordt blij gemaakt met een dooie mus 😵💫

Hey @BramBergers wat naar om te horen dat je bestelling was vastgelopen, maar fijn dat er nu in ieder geval goed naar gekeken is. Dat is een hele goede vraag, ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Wat is hieruit gekomen? Ik hoor het graag van je en ik hoop natuurlijk dat je niet nog langer moet wachten!

Ik krijg als het goed is deze week een mail van postnl.

@Marciano van Tele2 

bestelnummer 75425659! Thx

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, vanochtend zijn we erachter gekomen dat er gisteravond een aantal accounts zijn geweest die zich voordeden als Tele2 medewerkers. Dit is echter niet het geval en daardoor heb je wellicht informatie gekregen die niet correct is. Je kunt de echte Tele2 medewerkers herkennen aan de Tele2-badge bij hun profielfoto.

Ik zal zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden, mogen er onverhoopt toch wat vragen blijven liggen, stel ze alsjeblieft opnieuw, dan help ik je natuurlijk verder!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aleksandr, thanks voor je ordernummer! Ik verwacht dat AMP tussen 17 en 24 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @MuratY, haha ik snap volkomen dat je de seconden aftelt! 😂 Ik zou willen dat ik je toestel direct naar je op kon sturen, maar in jouw geval gaat PostNL hiervoor zorgen. Ik verwacht dat ze je tussen 15 en 22 oktober laten weten wanneer dat precies is.

Hey @Yangmao, ik zie het inderdaad. Ik gok dat PostNL het pakketje nog even moet verwerken. Hij is al een stuk sneller bij PostNL dan ik had verwacht, dus dat is ook top! Nog heel even geduld en geen zorgen, dat komt sowieso goed. 😉

Fijn weekend guys!

Reputatie 7
Badge +12

@BramBergers Fijn om te horen, houd ons op de hoogte! 😄