Heeft iemand rond 16 september de iPhone 14 Pro Max Space Zwart 128 GB besteld en deze al binnen gehad of een melding voor een afspraak maken gehad?
09-09 zelfde model besteld nog geen melding of afspraak ontvangen
Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro Max op 9 september besteld, hij geeft nog steeds aan dat ik moet wachten op de voorraad, hoelang gaat dit nog duren?? Aangezien ik nu al 3 weken wacht op mijn nieuwe toestel.
Welke kleur en hoeveel gb
Zilver, 128 gb
Update vanuit mijn bestelling!
Ik had op 16 september de iPhone Pro Max 128 GB in zwart/space grey besteld en hij komt morgen binnen! Zin in!
Hey @BramBergers tuurlijk, ik kijk graag met je mee! Ik verwacht dat je tussen vandaag en maandag 17 oktober bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Dit kan dus elk moment zijn. Let op dat het ook altijd uit kan lopen, dit is maar een indicatie. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Ik hoor het graag van je!
Hi @Jelletv! Ik snap dat je je toestel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen, op jouw toestel zit 4 - 5 weken levertijd. Dit wordt gerekend vanaf de besteldatum, dat betekent dat je al ongeveer op de helft zit van het wachten. Nog even geduld en je hebt je pareltje al binnen!
Ook zegt Tele2 alleen afhankelijk te zijn van de levertijden van Apple. Echter, bij het zwarte model 256 gb heeft Apple een levertijd van 3-4 weken, terwijl Tele2 4-6 weken meldt. Hoe is dit mogelijk?
Echt paar weken langer wachten op een toestel en het lijkt erop dat je leven ervan afhangt bij sommige.
Alsof tele2 er alles aan doet om jouw bestelling tegen te houden. Tele2 doet wat mij betreft hier genoeg aan verwachtingsmanagement en laat weten als het niet gehaald wordt. Kan je van veel shops/ providers niet zeggen.
Hey guys, het klopt inderdaad dat sommige toestellen een langere levertijd van 1 week hebben. Let op, dit betekent niet per se dat dit ook voor iedereen geldt, maar houd er alsjeblieft wel rekening mee. Hieronder jullie indicaties:
@Ksenia AMP zal jouw toestel bezorgen. Ik verwacht dat ze tussen vandaag en de 25e contact met je opnemen om de bezorgafspraak te maken. Voor jou zou dit eigenlijk tussen 11 en 18 oktober zijn, dus ik hoop dat dit alsnog rond de 18e wordt, maar pin me er niet op vast.
Hey @Aleksandr voor jou verwachtte ik dat je tussen 17 en 24 oktober bericht zou krijgen van AMP. Het door jouw gekozen toestel heeft nu een langere levertijd van 6-8 weken, door de grote vraag naar dit toestel. Dit maakt een specifiekere indicatie erg lastig en zoals ik hierboven zei betekent dit niet perse dat jij 3 weken langer moet wachten. Om je toch een indicatie te geven, zou ik uitgaan tussen 17 okt en 14 nov. Laat het me alsjeblieft weten als AMP contact met je heeft opgenomen!
Hey @Thom2804 voor jou geldt hetzelfde als voor Aleksandr, ik verwacht stiekem dat PostNL je tussen 20 en 27 oktober een exacte datum laat weten, echter kan het zijn dat dit nu vertraagd is naar 3 - 17 november. Ik hoop dat mijn verwachting werkelijkheid wordt!
Hey guys, het klopt inderdaad dat sommige toestellen een langere levertijd van 1 week hebben. Let op, dit betekent niet per se dat dit ook voor iedereen geldt, maar houd er alsjeblieft wel rekening mee. Hieronder jullie indicaties:
@Ksenia AMP zal jouw toestel bezorgen. Ik verwacht dat ze tussen vandaag en de 25e contact met je opnemen om de bezorgafspraak te maken. Voor jou zou dit eigenlijk tussen 11 en 18 oktober zijn, dus ik hoop dat dit alsnog rond de 18e wordt, maar pin me er niet op vast.
Hey @Aleksandr voor jou verwachtte ik dat je tussen 17 en 24 oktober bericht zou krijgen van AMP. Het door jouw gekozen toestel heeft nu een langere levertijd van 6-8 weken, door de grote vraag naar dit toestel. Dit maakt een specifiekere indicatie erg lastig en zoals ik hierboven zei betekent dit niet perse dat jij 3 weken langer moet wachten. Om je toch een indicatie te geven, zou ik uitgaan tussen 17 okt en 14 nov. Laat het me alsjeblieft weten als AMP contact met je heeft opgenomen!
Hey @Thom2804 voor jou geldt hetzelfde als voor Aleksandr, ik verwacht stiekem dat PostNL je tussen 20 en 27 oktober een exacte datum laat weten, echter kan het zijn dat dit nu vertraagd is naar 3 - 17 november. Ik hoop dat mijn verwachting werkelijkheid wordt!
Bedankt voor je antwoord, ik zal het vanzelf wel zien, zal mooi zijn als je verwachting werkelijkheid wordt!
Hi @Jromy_xx ik verwachtte dat PostNL je uiterlijk 17 oktober een exacte datum zou laten weten, maar door de langere levertijd van het door jou gekozen toestel is het nu lastig in te schatten. Dit kan tussen nu en 6 november zijn.
Hey @soof volgens mij heb je me een verkeerd ordernummer gegeven. Dit is een oudere en geannuleerde bestelling. Geef me even je nieuwe ordernummer door, dan kom ik z.s.m. bij je terug.
Hey @wehate thanks voor je bericht! Ik doe m’n best om iedereens verwachtingen zo duidelijk mogelijk te houden. Ik verwacht voor jou dat PostNL tussen nu en 27 oktober een exacte bezorgdatum aan je laat weten.
Hi @Naninevanvessem tof dat je de goude Pro Max hebt besteld! Op 10-10 is er om 13:41 een bevestigingsmail naar je gestuurd en op 11-10 is er om 13:42 een betalingsherinnering gemaild. Heb je deze inmiddels binnen? Kijk anders even in je spambox. Mocht je deze nog niet binnen hebben, stuur me dan even je e-mailadres en een mogelijk back-up e-mailadres waar ik de mails nog heen kan sturen. Je bestelling is in ieder geval in werking gezet, dus geen zorgen!
Fijne dag allemaal!
Hi! Zojuist een sms ontvangen dat de lever tijd gewijzigd is en nu zie ik in het schemaatje dat de lever tijd van iPhone PM 128GB paars naar 6 tot 8 weken is. Geldt dit nu ook voor mij? Hoop het niet 🫣
Bij mij inderdaad exact hetzelfde (ook hetzelfde model), kan nu ook niet meer de status van mijn bestelling inzien omdat de website die niet laad.
Bestelnummer is als volgt: 75829357
Als een van de moderators deze zou kunnen controleren, graag!
Ja, echt enorm balen. Ik heb 17 september besteld, dat is nu bijna een maand geleden. Wel zuur dat je dan last minute te horen krijgt dat je nog langer moet wachten. Zelfs m’n hoesje van Aliexpress is sneller aangekomen dan het toestel zelf 🥴
Ja wanneer dat gebeurt weet je dat ze echt langzaam zijn 
Ik was iets later heb hem de 22e besteld.
Heb voor de grap ook nog eens gekeken op de Apple website zelf als je daar een iPhone 14 Pro Max Paars 128Gb besteld dan komt ie al 3-10 November, flink wat korter dan dat wij moeten wachten dus 
Ik heb gisteren precies hetzelfde toestel bij belsimpel besteld en hij wordt deze week al geleverd!!! Ik zou persoonlijk daar bestellen, scheelt je een hoop irritaties haha
Dat is inderdaad wel een goeie, maar eerst maar eens echt zien of dat ie binnen een week binnen komt, en zou dan ook weer een week overheen gaan voordat geld terug is….
En heb hem niet los genomen maar met abonnement dus moet daar dan ook naar kijken
Ah balen, dan ben je net te laat! Ik heb van anderen in deze topic gehoord dat het bij hen wel gelukt is. Mijn toestel komt daadwerkelijk deze week al binnen, vandaag al als het goed is! Ik heb ook een toestel met abonnement! Hopelijk ontvang je snel je toestel
Hey @soof ah gelukkig! Je hebt echt het meest populaire toestel gekozen. Deze is sinds gisteren vertraagd. Jouw toestel wordt door AMP geleverd en ik verwachtte dat zij tussen 19 en 26 oktober contact met je op zouden nemen. Echter door de vertraging kan dit tussen 2 en 16 november worden. Het is erg lastig te zeggen, maar ik zou voor de zekerheid uitgaan van 16 november.
Hey @Quinnex dat is helemaal correct! De kans is zeker aanwezig dat ‘ie alsnog tussen vandaag en de 21e komt hoor, maar ga voor de zekerheid alsjeblieft uit van de 28e. Jouw toestel wordt door PostNL bezorgd.
Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact met jullie hebben opgenomen? Ik hoor het graag!
Alvast een heel fijn weekend. 
Hoi!
Ik heb ruim 4 weken geleden mijn nieuwe abonnement afgesloten.
Destijds was er een levertijd van 4-5 weken, welke verhoogd is naar 4-6 weken.
Ik houd regelmatig zelf m’n bestelstatus in de gaten, maar het zou fijn zijn als we hierover op de hoogte zouden worden gehouden vanuit Tele2.
Ik heb sinds het plaatsen van mijn bestelling helaas niets meer vernomen, is er iets van een update wat betreft de voorraad en/of levering van de 14 Pro Max toestellen?
Met vriendelijke groet,
Milan
Hey @Thom2804, thanks voor de update! Super om te horen dat m'n voorspelling is uitgekomen! Je liet me even schrikken, maar goed om te horen dat 'ie wel via PostNL komt. Als ik het systeem niet meer kon vertrouwen, had ik het ook niet meer geweten. Ik heb je T&T er ook even bij gepakt en ik zie dat je hem deze ochtend gaat ontvangen!
Laat je het me weten als je hem daadwerkelijk in handen hebt? Ik hoor het graag van je!
Hey @Marciano van Tele2 De telefoon is vanochtend inderdaad goed bezorgd! Ik was zelf helaas niet op het moment thuis, zat op kantoor amelijk maar mijn moeder die wel thuis was heeft hem zonder problemen aangenomen en gecontroleerd, ik heb hem vanavond helemaal ingesteld en werkt super fijn!
Nu alleen nog wachten tot mn hoesje en screenprotector morgen worden bezorgd! 
Hey @Denizer tof om te horen dat je toestel morgen wordt bezorgd! Je kunt pinnen bij de bezorger. 
Super om te horen @Thom2804, goed beschermen dat toestel! 
Hi @Amane ik verwacht dat AMP tussen 11 en 18 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen!
Hey @iProspartan118 ik zie dat je vrijdagochtend de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland! Tof! Jij weet nu dus meer dan ik! Wanneer krijg je hem?
Hoi @looklook jouw toestel is gisteren bezorgd, klopt dat? Héél nice! Veel plezier ermee! 
Fijne zondag allemaal!
Hey @I.C jouw toestel gaat inderdaad bezorgd worden door PostNL! Ik verwacht dat ze je tussen 19 november en 3 december de T&T zullen sturen. 
oke top! Dankje. Dat wordt dan helaas nog wel even afwachten voor mij haha .
Hallo!
Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld.
Ordernummer: 75436363
Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.
Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad”
Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?
Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren
Ja ik kreeg wel opnieuw een bevestigings mail met de zelfde bestel datum 12-09-2022. Dus daarom ben ik benieuwd of ik nog steeds ergens voor in de wachtrij sta dan.
Ah, ja dat is wel even twijfel dan. Ik zou even bellen, krijg je denk ik sneller antwoord op je vraag!
Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 
Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 
Thanks, zal ik doen!
Hey @kvbains ik kan niet terugvinden waarom je 2-3 weken langer zou moeten wachten. Ik verwacht eigenlijk dat je elk moment bericht ontvangt van PostNL met de T&T. De levertijden blijven een indicatie en het kan altijd langer duren, maar ik zie op dit moment niet in dat, dat per se het geval is. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!
Hey @stevenbr ik check het graag voor je! Ik verwacht inderdaad dat je binnen nu en 4 dagen bericht ontvangt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Wanneer je precies de afspraak in kunt plannen is voor mij niet te zeggen, maar dat kan erg snel gaan. Ik gok dat je op of rond de 20e bericht van ze krijgt. Houd er rekening mee dat de 20e op een zondag valt, dus het zou ook iets later kunnen. Laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen?
Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.
Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.
Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.
Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.
Dus uiterlijk 5 Dec moet ik iets horen? Want dan wacht ik al 3 weken ? En bezorgdatum was 2/3 weken. Kan ik er geen nood achter zetten ?
De bezorgtijd is een idicatie, dus ze verwachten binnen 2-3 weken maar dat is niet definitief en kan altijd langer worden. Je kan er geen nood achter zetten want ze werken met een first in first out systeem. Dat betekend dat ze werken op volgorde van de bestellingen. Wanneer je aan de beurt bent krijg je vanzelf een mailtje van AMP/PostNL. Ik ben momenteel ook al bijna aangekomen op de laatste dagen van mijn 6e week. En ook nog niets gehoord. Het is dus nog afwachten
Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 
Oke! Heel erg bedankt voor deze update. Heel fijn en geruststellend! Ik zal je zeker op de hoogte houden!
Hey @thomask69 als ik het goed heb, is je toestel vanochtend bezorgd, klopt dat? 
Hey @Bat123 thanks voor de terugkoppeling. Superfijn om te horen en graag gedaan natuurlijk. Veel plezier met je nieuwe toestel! 
Hi @Geddah ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de T&T naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum.
Hey @Marciano van Tele2, Klopt! Uiteindelijk heeft Tele2 de mobiel wel degelijk binnen de aangegeven 6 weken geleverd! Ik ben er hartstikke blij mee