[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54020 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.

Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.

Dus uiterlijk 5 Dec moet ik iets horen? Want dan wacht ik al 3 weken ? En bezorgdatum was 2/3 weken. Kan ik er geen nood achter zetten ? 

De bezorgtijd is een idicatie, dus ze verwachten binnen 2-3 weken maar dat is niet definitief en kan altijd langer worden. Je kan er geen nood achter zetten want ze werken met een first in first out systeem. Dat betekend dat ze werken op volgorde van de bestellingen. Wanneer je aan de beurt bent krijg je vanzelf een mailtje van AMP/PostNL. Ik ben momenteel ook al bijna aangekomen op de laatste dagen van mijn 6e week. En ook nog niets gehoord. Het is dus nog afwachten

Goedemiddag, 

Bedankt voor uw antwoord. Ik vandaag een mail ontvangen dat hij morgen komt. 😊

@Marciano van Tele2 ja toevallig 20 minuten na mijn bericht kon ik een bezorgafspraak maken 😉 Bedankt voor je antwoord!

Hey @Thom2804, thanks voor de update! Super om te horen dat m'n voorspelling is uitgekomen! Je liet me even schrikken, maar goed om te horen dat 'ie wel via PostNL komt. Als ik het systeem niet meer kon vertrouwen, had ik het ook niet meer geweten. Ik heb je T&T er ook even bij gepakt en ik zie dat je hem deze ochtend gaat ontvangen! 😍 Laat je het me weten als je hem daadwerkelijk in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 

Hey @Marciano van Tele2 De telefoon is vanochtend inderdaad goed bezorgd! Ik was zelf helaas niet op het moment thuis, zat op kantoor amelijk maar mijn moeder die wel thuis was heeft hem zonder problemen aangenomen en gecontroleerd, ik heb hem vanavond helemaal ingesteld en werkt super fijn!
Nu alleen nog wachten tot mn hoesje en screenprotector morgen worden bezorgd! 😁

Update vanuit mijn bestelling!

Ik had op 16 september de iPhone Pro Max 128 GB in zwart/space grey besteld en hij komt morgen binnen! Zin in! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Denizer tof om te horen dat je toestel morgen wordt bezorgd! Je kunt pinnen bij de bezorger. 😄

Super om te horen @Thom2804, goed beschermen dat toestel! 💪🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Amane ik verwacht dat AMP tussen 11 en 18 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen!

Hey @iProspartan118 ik zie dat je vrijdagochtend de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland! Tof! Jij weet nu dus meer dan ik! Wanneer krijg je hem? 

Hoi @looklook jouw toestel is gisteren bezorgd, klopt dat? Héél nice! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Fijne zondag allemaal!

Hey @I.C jouw toestel gaat inderdaad bezorgd worden door PostNL! Ik verwacht dat ze je tussen 19 november en 3 december de T&T zullen sturen. 😊


oke top! Dankje. Dat wordt dan helaas nog wel even afwachten voor mij haha .

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Oke! Heel erg bedankt voor deze update. Heel fijn en geruststellend! Ik zal je zeker op de hoogte houden!

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren 

Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..

Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing 

0640768698

Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven

Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..

 

Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren 

Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @kelseyterwiel lastig om een specifieke indicatie te geven, omdat het door jou gekozen toestel eerst een kortere levertijd had toen je hem had besteld. Het kan zijn dat jouw toestel alsnog tussen 6 en 13 november komt, maar door de vertraging zou deze ook vertraagd kunnen zijn tot 4 december.

Hey @EdwardBaas voor jou geldt inderdaad precies hetzelfde, door de vertraging kan ik je geen specifiekere indicatie van 2 weken geven. Om teleurstelling te voorkomen zou ik uitgaan van 16 - 30 november, maar de kans is zeker aanwezig dat AMP tussen 2 en 9 november al contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Vervelend om te horen maar ik denk dat we uw besteling moeten annuleren 

Jammer . Kan ik dan morgen opnieuw bestellen..

Als u uw telefoonnummer door geeft bellen we u morgen met een oplossing 

0640768698

Oke ik ga het aan mijn stagiar Stager Harm door geven

Waarom heb ik niks ontvangen over dat koerier veranderd is .. waneer is het veranderd..

 

Van wegen het budget en het mooie aanbod van post NL hebben wij er voor gekozen om het door hun te laten lever dit was een spontane beslissing morgen zal Stager Harm u meer informeren 

Sorry maar u zegt dat ht niet op voorraad is maar op tele2.nl staat er van wel.

Sorry dit was een nep account, ik heb er inmiddels een melding van gemaakt! Voor jou geld hetzelfde: Nog even wachten op je toestel!

Met vriendelijke groet,

 Danny Team Tele2 

Ohh ik was echt bang geworden dankjewel danny  <3  waneer zal ik dan een bericht krijgen over maken van een afspraak

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MortySmith,

Tuurlijk, ik kijk graag voor je! Jouw bezorging gaat via PostNL en ik verwacht dat zij je tussen 12 en 19 oktober een specifieke bezorgdatum zullen geven. Ik zou uitgaan van 19 oktober, maar het kan natuurlijk altijd sneller gaan, maar ook iets langer duren. Ik hoop natuurlijk dat eerste! 😄

Hai,

 

ik vraag mij af wanneer mijn telefoon wordt geleverd. Order nummer is 77526056

Reputatie 1

Hey marciano,

Kanje mijn bestelling ook checken of er een update is ... besteld op 13 september . 512gb paars 

Reputatie 1

Beste Faroukdemi, 

vind u het goed als we morgen contact met u opnemen?

Yess

Hoi Danny,

 

Ik heb zondag om 3:00 mijn telefoon abonnement verlengd voor de

iPhone 14 Pro Max Zwart 128 GB met ordernummer: 75407891

 

Wanneer kan ik deze verwachten hoor het graag van je !

 

Gr Omar

Hallo Danny,

 

Ik heb op 9 september 16:30 een goude iphone pro max 256gb besteld. Heb je voor mij een indicatie van wanneer ik deze kan verwachten? 

 

Groeten,

 

Rowan

Goedendag,

 

ik heb 9 september om 14:15 de iphone 14 pro max gold besteld. Enig idee wanneer ik bericht krijg van postNL voor een eventuele levering!?

 

ik zie graag een reactie tegemoet.

 

met vriendelijke groet,

 

OL

Goede dag, beste klantenservice! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als ik iPhone 14 Pro Max 128 Gb Paars op 19.09.2022 heb besteld? 

@Marciano van Tele2 

hai hai!

zou je voor mij willen kijken wanneer ik een berichtje van AMP kan verwachten ? 
 

bestel nummer 76869326 

Hi, kan ik wat meer info krijgen over mijn bestelling? alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @amber18soest ik verwacht dat AMP tussen 21 november en 5 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.