Hi @Rchell ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de exacte bezorgdatum laat weten middels de T&T!
Hey @Firrie ah, je geduld zal even op de proef worden gesteld, maar die Pro Max zal het straks helemaal waard zijn! De indicaties zijn aardig accuraat. Uit mijn ervaring ontvangen de meeste klanten hun toestel aan het eind van de indicatie, maar het komt ook af en toe voor dat het toestel sneller komt dan verwacht. Om teleurstelling te voorkomen zou ik wel uitgaan van 6 weken.
Hey @Fbesse jouw toestel wordt door AMP bezorgd en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Let wel op; je zit nu in het topic voor de Pro Max i.p.v. de Pro.
Goedemiddag @Iriish91 PostNL kan elk moment de T&T naar je opsturen met de exacte bezorgdatum. Ik verwacht dat ze dit tussen vandaag en 23 december doen. Het kan altijd iets later worden, maar daar ga ik nu niet vanuit.
Hey @Calpas ik geef je graag een indicatie! Ik verwacht dat PostNL tussen 24 dec en 7 januari de exacte bezorgdatum laat weten d.m.v. een Track & Trace.
Hi @Yasmineelmofty ik gok dat jij tussen 29 dec en 12 januari de T&T ontvangt met de exacte bezorgdatum!
Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het altijd graag. Voor nu nog een fijne zondag! 
Hi @Rchell ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de exacte bezorgdatum laat weten middels de T&T!
Hey @Firrie ah, je geduld zal even op de proef worden gesteld, maar die Pro Max zal het straks helemaal waard zijn! De indicaties zijn aardig accuraat. Uit mijn ervaring ontvangen de meeste klanten hun toestel aan het eind van de indicatie, maar het komt ook af en toe voor dat het toestel sneller komt dan verwacht. Om teleurstelling te voorkomen zou ik wel uitgaan van 6 weken.
Hey @Fbesse jouw toestel wordt door AMP bezorgd en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Let wel op; je zit nu in het topic voor de Pro Max i.p.v. de Pro.
Telefoon is gister binnengekomen! Super blij mee en het kwam nog eerder dan de verwachte levertijd!
Héél nice, goed om te horen en lekker zo voor de feestdagen. Geniet ervan! @Yasmineelmofty @Rchell
Hi @iimane. ik verwacht dat PostNL tussen 8 en 22 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!
Hey @Sem_ PostNL zal ook jouw toestel bezorgen en voor jou verwacht ik dat ze tussen 1 en 15 januari de T&T sturen.
Zoals jullie hierboven lezen kan het ook altijd eerder en ik hoop dat dit ook voor jullie het geval zal zijn! 
Hey @Bobo1991 thanks voor je bericht. Ik blijf zeker doorgaan tot iedereen z’n iPhone in handen heeft!
Voor jou zou ik verwachten dat PostNL tussen 10 en 24 januari de T&T naar je stuurt. Echter staat de status van jouw bestelling sinds net op afleverproces. Ik zie alleen nog geen T&T staan, dus houd je mail goed in de gaten! Het zou snel kunnen gaan. Mocht je toch nog niets horen, dan kun je uitgaan van 10-24 januari.
Hey @Firrie ik verwacht dat PostNL tussen 7 en 21 januari de T&T naar je stuurt met de exacte leverdatum. ik hoop natuurlijk eerder!
Ik heb mn telefoon 10 december besteld en vandaag!!! in huis gekregen!! Super blij🤭 (ter referentie; ik heb de iphone 14 pro max zwart 256 gb besteld)
Goedemiddag,
Bedankt voor uw antwoord. Ik vandaag een mail ontvangen dat hij morgen komt. 
@Marciano van Tele2 ja toevallig 20 minuten na mijn bericht kon ik een bezorgafspraak maken
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb gisteravond (de eerste Pre-order dag) om 20.00 de Iphone 14 Pro max Zwart 265GB besteld. Kan ik verwachten dat het toestel volgende week al geleverd word? En is het dit jaar beter geregeld qua leveringen dan vorig jaar tijdens de Iphone 13 pre-orders? Als ik op het forum terug lees zie ik namelijk dat mensen vorig jaar meer dan 4/5 weken moesten wachten.. 
Ik heb gisteravond (de eerste Pre-order dag) om 20.00 de Iphone 14 Pro max Zwart 265GB besteld. Kan ik verwachten dat het toestel volgende week al geleverd word? En is het dit jaar beter geregeld qua leveringen dan vorig jaar tijdens de Iphone 13 pre-orders? Als ik op het forum terug lees zie ik namelijk dat mensen vorig jaar meer dan 4/5 weken moesten wachten.. 
Het lijkt me al sterk dat Tele2 de orders van het eerste uur kunnen uitleveren op de dag van release, aangezien zelfs Apple al levertijden had van 2-3 weken zo’n 40 min nadat de pre orders begonnen. Ik ben bang dat je inderdaad rekening moet houden met een levertijd van 3-4 weken.
Ik heb op dag van de release de IP14 promax besteld. Dit direct om 14:00 aangezien ik al om 13:50 Aan de telefoon hing. Nu zie ik alleen nog niks in de app staan hierover en heb ook geen mail met levertijd gehad. Wanneer kan ik deze verwachten?
Nou, het is weer zover! Als het goed is, vanaf morgen krijgen we nieuwe toestellen. is er iemand die al een afspraak heeft gemaakt met de leverancier?
Ik zag dat hij is overgedragen aan Amp maar heb nog niks van hun gehoord
Goed nieuws! Alvast gefeliciteerd. Inmiddels heb ik ook een bevestiging gekregen. Ik hoor een tijdstip van hun binnenkort, hoop ik.
Ik heb nog geen bevestiging van hun gekregen
Hallo Danny zou je mijn status ook kunnen bekijken er staat dat het is overgedragen aan amp koerier. Wanneer kan ik hem dan verwachten. Ik ga nl woensdag op vakantie. Mijn order nummer is 75320734
Ik heb hem om 14.43 betaald dus rond die tijd
Er werd mij afgelopen week verteld door tele2 dat vrijdag 16 september mijn telefoon echt wel geleverd zou krijgen, omdat ik zo vroeg besteld had. Maar tot op heden nog geen mail gehad…
Ohh nee hè dan ben ik al op vakantie
Hi Floor1234,
Wat vervelend om te horen dat je geen E-Mail vanuit PostNL hebt gehad! Kun je mij allereerst vertellen hoe laat je hebt besteld?
Met vriendelijke groet,
Danny Team Tele2
Ik heb om 15:34 uur besteld.
Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?
Beste floor1234,
Welke telefoon kleur en hoeveel opslag heeft u besteld? Dan kunnen we voor u kijken
Ik heb de paarse 14 pro max besteld met 128 gb geheugen
Dat zou mooi zijn. Alvast bedankt
Hey Danny ik heb hem rond 14:15 ongeveer besteld telefonisch