[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

hi Johrick, 

Heb jij wel de mogelijkheid om te zien wat wat de status van mijn bestelling is want op de website krijg ik elke keer een fout melding ??

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeske met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 20 nov en 4 december de exacte leverdatum laat weten d.m.v. een Track & Trace. 😊

Hi @jianpingw ik kan geen exacte bezorgdatum garanderen, maar als de levertijd 4-5 weken was toen je bestelde, is de kans zeker aanwezig dat je hem op tijd ontvangt. Het is nu wachten op PostNL, maar ik hoop dat je je toestel straks lekker mee kunt nemen op! Waar gaat de reis heen? 😄

Hoi @rosalieguijt  ik verwacht dat ze tussen 27 nov en 11 december contact met je opnemen. Let op dat het een schatting blijft, het kan altijd iets later, maar ook eerder. Ik hoop uiteraard op eerder! 😄

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 

Reputatie 5
Badge +6

Tuurlijk kan ik dit voor je nakijken, @Ahsjdjd! Ik heb meteen voor je gekeken en zie dat de status op dit moment nog staat op: wachten op voorraad. De bestelling staat er dus goed in! Mocht je nog meer vragen hebben, hoor ik het graag.

Hi! Ik kn zelf niet de status zien van mijn bestelling :,) zou je die kunnen bekijken zodat ik weet waar ik aan toe ben - 75424597 is mn bestelnummer

Om jullie een goed beeld te geven van hoe het bij mij ging :

Op pre-order dag verlengd met een zwarte Pro Max 128GB besteld om 14:13-14:15. Meteen betaald met iDEAL en vandaag bericht van PostNL gekregen dat die morgen komt.

 

Stond sinds woensdag als bestelstatus overgedragen aan AMP, maar PostNL bezorgt hem. 
 

Ordernummer 7531xxxx

 

 

Hier een nieuwe Tele2 klant. Op 09-09-2022 om stipt 14:00 werd ik gebeld door iemand van Tele2 om de bestelling in order te maken voor mijn Pro Max. Direct betaald ook.

Vanmiddag AMP voor de deur, er klopte 1 cijfer niet in hun systeem / mijn rijbewijs, die is verkeerd ingevoerd door de medewerker van Tele2. Bestelling DIRECT geannuleerd en ze liepen zonder pardon weg. 

Nu opnieuw moeten bestellen, opnieuw moeten betalen en nu kan ik 4-6 weken wachten op een nieuwe. Meerdere keren de klanten service van Tele2 en AMP aan de telefoon gehad en er is gewoon niemand die je verder wilt helpen. Er werd mij ook verteld dat het nog wel 6 weken kon duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik sta hier echt versteld van. 

Dan ben je als eerste, doe je alles goed en sta je nog met lege handen. 

Goeiemiddag Tele-2, zou je de geschatte levertijd van bestelling 76754390 na kunnen gaan 😊 

Hallo! Ik heb mijn iphone 14 pro max 26-11-22 besteld. Is er toevallig een schatting wanneer ik deze zou kunnen verwachten? 77931139

Reputatie 7
Badge +12

@iProspartan118, wat vervelend.  Misschien heb je een cijfer verkeerd voorgelezen of heeft de medewerker het niet goed gehoord, dit soort fouten maakt niemand expres. Wat wel zo is dat het om heel veel geld gaat en fraude hebben providers ook veel mee te maken. Dus als er iets niet klopt is het echt niet mogelijk om dat 'op straat' te gaan corrigeren,  de hele molen zal opnieuw doorlopen moeten worden.

Reputatie 7
Badge +12

Goeiemiddag @wishal.f jahoor! Ik gok dat PostNL tussen 17 nov en 1 december een T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je deze van ze hebt gehad? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi! Ik heb 17-11-22 de iPhone 14 pro Max besteld! Rond wanneer zou ik deze kunnen verwachten? Ordernr: 77598796. 

 

Hi @AnassAbarkan77, ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben! Ik geef je die dan ook graag. Ik zie dat het voor jou nu nog alleen maar wachten is op voorraad. Ik heb je zojuist een nieuwe mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het is alleen nu nog wachten totdat wij je toestel binnen hebben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat natuurlijk graag.


hoe kan het zijn dat mensen moeten wachten zoals ik op voorraad als we een pre order hebben gedaan? En ben nog zelfs 1 van de eerste en moet nu 4 tot 5 weken wachten?

wel heel erg vreemd vindt ik het al 6 jaar klant van tele2. 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 
 

 

 

Ik heb nog niks ontvangen, misschien dat het later vandaag komt en anders nog even wachten. Als ik voor maandag niks heb ontvangen annuleer ik m gewoon ! 

 

hallo!!

ik heb afgelopen woensdag (14-09-2022) de iphone 14 pro max besteld, wanneer kan ik een mailtje verwachten? 

Wanneer kan ik mijn Iphone verwachten?

 

78190930

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 256gb op dinsdag 13-9 om 15:57 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Alleen een bevestiging mail van de bestelling van Tele2. Kan iemand mij daar misschien mee helpen?

Ordernummer: 75494609

 

Zou graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid

hallo, nog een keer om een betere uitleg te geven.

 

ik heb woensdag 14-9 om ongeveer 14:30/15:00 mijn iphone 14 pro max goud, 128 gb besteld, en heb ook alleen een bevestigings mail verder nog niks, wanneer kan ik een mailtje verwachten voor de bezorging? en wanneer zou hij bezorgt kunnen worden? ik wil ook graag wat meer duidelijkheid.

ordernummer :75526231

kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven hoe en wat? 

 

Zou ik ook een update kunnen krijgen?

 

Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB

Besteld op 12 september

Mijn ordernummer is: 75436363

 

Hi! Ik heb 10-11-22 de iPhone 14 pro Max besteld. Rond wanneer zou ik deze kunnen verwachten? Ordernr:77403508

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

ja dat is waar, alleen ik heb verder nog helemaal niks van tele2 gehoord qua hoe en wat dus daar wil ik wat meer duidelijkheid over.

wel bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MoniquevB ik zie dat jouw status sinds vanmiddag op afleverproces koerier staat. Heb je de bezorgafspraak ingepland met AMP? 😄 Welke factuur bedoel je precies? De hardware factuur ontvang je enkele dagen nadat je toestel is bezorgd in de mail. Mocht je deze straks niet ontvangen, laat het me dan weten in dit topic. Dan zorg ik dat ‘ie jouw kant op komt! 

Hey, is er misschien enige indicatie wanneer mijn bestelling ongeveer onderweg gaat? :) 

Mijn ordernummer is 78028370

Hi @Marciano van Tele2,

8 Weken geleden, op 12 september 2022 heb ik de iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld.
Ordernummer: 75436363

Ik heb hier al voor betaald.

Elke keer als ik naar jullie bel krijg ik te horen dat ik nog een week moet wachten. “Volgende week krijg je een mail van PostNL” “Deze week komt ie!” Etc. Dit krijg ik nou al 4 weken te horen, en nog heb ik geen mail ontvangen. Ik snap dat jullie ook geen controlle hebben over de voorraad. Maar jullie beloven uiterlijk 6 weken en het is nu al 8 weken in mijn geval. 

Weet je misschien ongeveer wanneer de nieuwe voorraad er is? En of ik dan voor aan de wachtrij sta? 

Als ik nog een week moet wachten is natuurlijk niet erg. Wacht er nu toch al 8. Maar ik wil zekerheid. Er worden dingen gezegt die niet kloppen.