[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

Reputatie 1

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

Bellen .. maar waarom wilje ht annuleren

Ik heb de iphone 14 pro max 256gb spaceblack besteld op 21-10-2022. Ben erg benieuwd of jullie mij een indicatie kunnen geven wanneer ik hem kan verwachten. Ordernummer: 76787610

Reputatie 1

Hoi , bij mijn iphone 14 pro max 512 paars staat er levertijd van 2-3 weken is dat waneer het bij tele2 word geleverd of bij mij ...ik heb ht 13 september besteld ??..?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @KT_ ik gok dat je tussen 1 en 15 januari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen!

Hi @AshAME ik verwacht dat AMP elk moment contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik gok rond de 22e, maar het kan altijd iets later zijn. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Ik hoor het graag van je!

Hey @marellsch PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari de T&T naar je sturen met de exacte bezorgdatum!

Reputatie 7
Badge +12

Levertijden worden opgegeven als levering naar de klant. Daar kan dus een dag tot ontvangst tussen zitten, daarom wordt er 2 tot 3 weken gecommuniceerd.

Hallo, graag wil ik weten wanneer ik het toestel ongeveer mag verwachten aangezien ik daarna naar het buitenland reis. Alvast bedankt

Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart

Orderdatum 9-10-2022

Ordernummer 76422220

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Hey manouk  ik heb de promax 512 paars 13 sep besteld is er wachtijd verschil tussen 09.9 en 13.9  ?

Waneer kan ik hem verwachten?

Hoi! 
heb je voor mij misschien ook een indicatie?

bestelnummer: 76544208

alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

Hey @jianpingw! Super tof dat je de nieuwste Iphone 14 Pro Max hebt besteld, ik ben dan ook direct met je mee gaan kijken. Ik zie terug dat  je het op 9 oktober hebt besteld. Ik moet je dan ook nog even om geduld vragen, want op jouw toestel zit nu een levertijd van 4 - 5 weken. Wanneer het toestel bij ons binnen is zal je een e-mail ontvangen van de koeriersdienst met alle informatie over de levering hiervan!  

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers ik snap je volkomen! Niet fijn dat je dit steeds te horen krijgt, en ik kijk het graag voor je na. Het systeem ligt er momenteel uit, maar zodra deze weer online is, duik ik er graag voor je in.

@Hajdin @Jereon Ik kom hier heel binnenkort op terug! 😄

Wanneer kan ik mijn iphone verwachten?

Apple iPhone 14 Pro Max 128 gb Zwart

Orderdatum: 26-09-2022

 

Hoi, 

Ik heb 13 oktober al besteld. Dit is mijn bestel nummer 76547685. Zou je mij wat info kunnen geven over wanneer ik het toestel kan verwachten ? 
Mvg 

lina

Goedenavond, ik heb 9-12-2022 de iPhone 14 pro max besteld. Wanneer zou ik die ongeveer kunnen verwachten?

 

Bestelnummer: 78347195

Hallo,

 

Ik vroeg mij af wanneer mijn telefoon wordt geleverd. Order nummer is 78181322.

Alvast bedankt :)

Telefoon is vandaag binnengekomen! Eerder dan verwacht super blij mee!😄

Zo tof! Wanneer had je deze besteld en voor welke ben je gegaan? Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld😭😂

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Hajdin ik gok dat PostNL tussen 18 nov en 2 december de Track & Trace naar je stuurt met de exacte bezorgdatum.

Hoi @Jereon jouw toestel komt ook via PostNL en je kunt de T&T elk moment verwachten. Deze komt namelijk tussen vandaag en de 24e.

Hi @Lina r voor jou verwacht ik ook elk moment bericht van AMP. Tussen vandaag en de 24e zullen zij de bezorgafspraak met je inplannen.

Laten jullie het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag  van jullie! 😄

Telefoon is vandaag binnengekomen! Eerder dan verwacht super blij mee!😄

Zo tof! Wanneer had je deze besteld en voor welke ben je gegaan? Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld😭😂

Ik heb hem 17-11 besteld en ben voor de pro Max paars 128 gb gegaan! Jaa herkenbaar maar het is t wachten waard 🤪

Hey @BramBergers ik snap je volkomen! Niet fijn dat je dit steeds te horen krijgt, en ik kijk het graag voor je na. Het systeem ligt er momenteel uit, maar zodra deze weer online is, duik ik er graag voor je in.

@Hajdin @Jereon Ik kom hier heel binnenkort op terug! 😄

Graag

Reputatie 1

Wanneer komt weer een  update aan de levertijden ?

Hey! Kreeg zojuist een sms met dat mijn levertijd is gewijzigd? Kan er iemand nakijken wat de levertijd nu is geworden voor mij? Order 75495513

Reputatie 7
Badge +12

Dat doen ze om de paar dagen, als een aanpassing nodig is. De laatste update is van gisteren 18:00.

En voor mijn order ook wijzigingen - ordernummer is 75713180.

Reputatie 1

Hoi goedenmorgen , ik heb net gebeld met tele 2 ze hebben mij verteld dat de levertijd 4-5 weken isvoormij omdat ik later besteld heb het gaat om de pro max 512 paars  .elkde dag zeggen ze wat anders ..ik heb ht besteld op 13.09 wat is nou ongeveer de echte levertijd voor mij ??..