[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54016 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Ik zie dat in het plaatje de datum “vanaf 16 september”, is veranderd in “4-5 weken”. Wat zegt dit over al eerder bestelde iPhones? Of geldt dit alleen als je hem nu bestelt? 

Reputatie 1

Yesssss zojuist afspraak gemaakt via amp groep lekker man eindelijk morgen heb ik hm 512 gb paars

Reputatie 1

Hi! Zojuist een sms ontvangen dat de lever tijd gewijzigd is en nu zie ik in het schemaatje dat de lever tijd van iPhone PM 128GB paars naar 6 tot 8 weken is. Geldt dit nu ook voor mij? Hoop het niet 🫣

Bij mij inderdaad exact hetzelfde (ook hetzelfde model), kan nu ook niet meer de status van mijn bestelling inzien omdat de website die niet laad.
Bestelnummer is als volgt: 75829357

Als een van de moderators deze zou kunnen controleren, graag!

Ja, echt enorm balen. Ik heb 17 september besteld, dat is nu bijna een maand geleden. Wel zuur dat je dan last minute te horen krijgt dat je nog langer moet wachten. Zelfs m’n hoesje van Aliexpress is sneller aangekomen dan het toestel zelf 🥴

Ik heb net een mailtje van PostNL gekregen dat mijn iphone 14 pro max (goud 256gb) morgen wordt geleverd. Besteld op 9 september rond half 5.

Jullie mogen mensen wel beter informeren dan dit. Eerst een compleet gebrek aan informatie en dan wordt hier gezegd dat het wel eens 5 weken kan duren. Even wachten is niet erg, maar duidelijkheid lijkt me toch niet zo moeilijk? 

Telefoon is vandaag binnengekomen! Eerder dan verwacht super blij mee!😄

Reputatie 1

Hi! Zojuist een sms ontvangen dat de lever tijd gewijzigd is en nu zie ik in het schemaatje dat de lever tijd van iPhone PM 128GB paars naar 6 tot 8 weken is. Geldt dit nu ook voor mij? Hoop het niet 🫣

Reputatie 1

Vrij vervelend als je al een maand op je bestelling wacht, je een sms krijgt dat je levertijden zijn aangepast. Eerst krijg je te horen dat het 4 tot 5 weken duurt, nu is het weer verlengd met een week extra. Is nog steeds een ruime bezorgdatum, en laat dus eigenlijk zien dat Tele2 ook niet weet wanneer hij gaat binnen komen. Wel 1500 euro laten afrekenen, maar niet kunnen vertellen wanneer je kan leveren vind ik zeer kwalijk…

Hi! Zojuist een sms ontvangen dat de lever tijd gewijzigd is en nu zie ik in het schemaatje dat de lever tijd van iPhone PM 128GB paars naar 6 tot 8 weken is. Geldt dit nu ook voor mij? Hoop het niet 🫣

Bij mij inderdaad exact hetzelfde (ook hetzelfde model), kan nu ook niet meer de status van mijn bestelling inzien omdat de website die niet laad.
Bestelnummer is als volgt: 75829357

Als een van de moderators deze zou kunnen controleren, graag!

Ja, echt enorm balen. Ik heb 17 september besteld, dat is nu bijna een maand geleden. Wel zuur dat je dan last minute te horen krijgt dat je nog langer moet wachten. Zelfs m’n hoesje van Aliexpress is sneller aangekomen dan het toestel zelf 🥴

Ja wanneer dat gebeurt weet je dat ze echt langzaam zijn 😂
Ik was iets later heb hem de 22e besteld.
Heb voor de grap ook nog eens gekeken op de Apple website zelf als je daar een iPhone 14 Pro Max Paars 128Gb besteld dan komt ie al 3-10 November, flink wat korter dan dat wij moeten wachten dus 🙄

10 september besteld. 
nu net een mailtje dat hij morgen komt. 

iPhone 14 pro Max goud 128 gb

yesss, sms & mail binnen van amp, woensdag word hij bezorgt!!!🥳

Reputatie 7
Badge +12

Het hangt ervan af hoeveel toestellen van elk type/kleur Apple naar Nederland verscheept.  Dit is een wereldwijde introductie.  Als er teveel bestellingen van een bepaald type/kleur zijn lopen de levertijden op.

Nou, het is weer zover! Als het goed is, vanaf morgen krijgen we nieuwe toestellen. is er iemand die al een afspraak heeft gemaakt met de leverancier?

Leverbaar vanaf. Niet geleverd op… 

Nederlandse taal is moeilijk.

Hallo , ik heb mijn iPhone 14 pro max zwart 256 op 13 September besteld. Is er iemand die me wel wat duidelijkheid kan geven want ik vind dit ‘schema’ zo onduidelijk en de manier waarop tele2 niks van zich laat horen ook nou niet echt bepaald ‘geruststellend’ ik baal enorm van de manier van zaken doen

groetjes, Noah 

Hey @thomask69 als ik het goed heb, is je toestel vanochtend bezorgd, klopt dat? 😎

Hey @Bat123 thanks voor de terugkoppeling. Superfijn om te horen en graag gedaan natuurlijk. Veel plezier met je nieuwe toestel! 🙌🏻

Hi @Geddah ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de T&T naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum.

Hey @Marciano van Tele2, Klopt! Uiteindelijk heeft Tele2 de mobiel wel degelijk binnen de aangegeven 6 weken geleverd! Ik ben er hartstikke blij mee 😁

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Ja ik kreeg wel opnieuw een bevestigings mail met de zelfde bestel datum 12-09-2022. Dus daarom ben ik benieuwd of ik nog steeds ergens voor in de wachtrij sta dan.

Ah, ja dat is wel even twijfel dan. Ik zou even bellen, krijg je denk ik sneller antwoord op je vraag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey @NoahRosetree ik snap dat je benieuwd bent naar de bezorging! Ik verwacht dat PostNL tussen 15 en 29 november de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte leverdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Thanks, zal ik doen!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Rchell ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de exacte bezorgdatum laat weten middels de T&T! 

Hey @Firrie ah, je geduld zal even op de proef worden gesteld, maar die Pro Max zal het straks helemaal waard zijn! De indicaties zijn aardig accuraat. Uit mijn ervaring ontvangen de meeste klanten hun toestel aan het eind van de indicatie, maar het komt ook af en toe voor dat het toestel sneller komt dan verwacht. Om teleurstelling te voorkomen zou ik wel uitgaan van 6 weken.

Hey @Fbesse jouw toestel wordt door AMP bezorgd en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Let wel op; je zit nu in het topic voor de Pro Max i.p.v. de Pro

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Iriish91 PostNL kan elk moment de T&T naar je opsturen met de exacte bezorgdatum. Ik verwacht dat ze dit tussen vandaag en 23 december doen. Het kan altijd iets later worden, maar daar ga ik nu niet vanuit. 

Hey @Calpas ik geef je graag een indicatie! Ik verwacht dat PostNL tussen 24 dec en 7 januari de exacte bezorgdatum laat weten d.m.v. een Track & Trace.

Hi @Yasmineelmofty ik gok dat jij tussen 29 dec en 12 januari de T&T ontvangt met de exacte bezorgdatum!

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het altijd graag. Voor nu nog een fijne zondag! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers tuurlijk, ik kijk graag met je mee! Ik verwacht dat je tussen vandaag en maandag 17 oktober bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Dit kan dus elk moment zijn. Let op dat het ook altijd uit kan lopen, dit is maar een indicatie. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +12

De tabel geeft aan dat dit toestel de kortste levertijd heeft,  twee tot drie weken. Je hebt hem 13 september besteld, dus zou hij tussen 27 september en 4 oktober beschikbaar moeten komen. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Jelletv! Ik snap dat je je toestel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen, op jouw toestel zit 4 - 5 weken levertijd. Dit wordt gerekend vanaf de besteldatum, dat betekent dat je al ongeveer op de helft zit van het wachten. Nog even geduld en je hebt je pareltje al binnen! 

Hi @Rchell ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de exacte bezorgdatum laat weten middels de T&T! 

Hey @Firrie ah, je geduld zal even op de proef worden gesteld, maar die Pro Max zal het straks helemaal waard zijn! De indicaties zijn aardig accuraat. Uit mijn ervaring ontvangen de meeste klanten hun toestel aan het eind van de indicatie, maar het komt ook af en toe voor dat het toestel sneller komt dan verwacht. Om teleurstelling te voorkomen zou ik wel uitgaan van 6 weken.

Hey @Fbesse jouw toestel wordt door AMP bezorgd en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Let wel op; je zit nu in het topic voor de Pro Max i.p.v. de Pro

Telefoon is gister binnengekomen! Super blij mee en het kwam nog eerder dan de verwachte levertijd!

Reputatie 7
Badge +12

Héél nice, goed om te horen en lekker zo voor de feestdagen. Geniet ervan! @Yasmineelmofty @Rchell