[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54020 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt

Hi! Wanneer heb jij hem besteld?😃

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Denizer tof om te horen dat je toestel morgen wordt bezorgd! Je kunt pinnen bij de bezorger. 😄

Super om te horen @Thom2804, goed beschermen dat toestel! 💪🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Amane ik verwacht dat AMP tussen 11 en 18 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen!

Hey @iProspartan118 ik zie dat je vrijdagochtend de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland! Tof! Jij weet nu dus meer dan ik! Wanneer krijg je hem? 

Hoi @looklook jouw toestel is gisteren bezorgd, klopt dat? Héél nice! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Fijne zondag allemaal!

Heyy, gisteren heb ik de IPhone 14 pro max besteld. In de zwarte kleur 128GB. Nu is mijn vraag of die geleverd gaat worden door AMP of door PostNL? Want er staat in de mail postnl maar ik zie dat andere hem geleverd krijgen door AMP? En toevallig een indicatie voor wanneer ik een track en trace zou krijgen? 😊

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt

Hi! Wanneer heb jij hem besteld?😃

Ik heb et besteld op 23 September, 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @I.C jouw toestel gaat inderdaad bezorgd worden door PostNL! Ik verwacht dat ze je tussen 19 november en 3 december de T&T zullen sturen. 😊

Hey @I.C jouw toestel gaat inderdaad bezorgd worden door PostNL! Ik verwacht dat ze je tussen 19 november en 3 december de T&T zullen sturen. 😊


oke top! Dankje. Dat wordt dan helaas nog wel even afwachten voor mij haha .

Beste Tele2,

Kunnen jullie mij een indicatie geven voor een leverdatum van mij bestelling? Ik ben het spoor een beetje bijster.


order 76465551

 

Alvast bedankt 

 

Hi tele2 
 

Ik heb mijn iPhone 14 pro max deep purple 128gb besteld op 14 okt, wanneer kan ik hem ongeveer verwachten? Toen ik bestelde was de levertijd 3a4 weken. Maar lees op het forum nu 6a7…

Terwijl andere providers ze ondertussen op voorraad hebben nu. Bestelling is via mobiel.nl gegaan

Order nummer is 3624108

MvG

Damian

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Ivdk je hebt echt het meest populaire model gekozen, dus de wachttijden zijn iets langer. Ik verwacht dat PostNL tussen 22 november en 6 december de exacte bezorgdatum laten weten.

Hey @Damvwr ik kan jouw bestelling niet inzien, omdat deze niet via onze verkoopkanalen is geplaatst. Dit zou je bij mobiel.nl moeten navragen. Zij hebben hun eigen voorraad, dus voor mij is het onmogelijk om je een indicatie te geven. Ik hoop dat je hem snel in handen hebt!

Fijne avond allebei!

Hi! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 76409382

Hoi, ik heb mijn iPhone 14 pro max deep purple bestelt op 5 oktober maar toen was het nog 4 tot 5 weken nu 6 tot 8 weken welke is het nou was mijn vraag 

bestel nummer 76308284

Reputatie 7
Badge +12

Hey @kelseyterwiel lastig om een specifieke indicatie te geven, omdat het door jou gekozen toestel eerst een kortere levertijd had toen je hem had besteld. Het kan zijn dat jouw toestel alsnog tussen 6 en 13 november komt, maar door de vertraging zou deze ook vertraagd kunnen zijn tot 4 december.

Hey @EdwardBaas voor jou geldt inderdaad precies hetzelfde, door de vertraging kan ik je geen specifiekere indicatie van 2 weken geven. Om teleurstelling te voorkomen zou ik uitgaan van 16 - 30 november, maar de kans is zeker aanwezig dat AMP tussen 2 en 9 november al contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

@Marciano van Tele2 

hai hai!

zou je voor mij willen kijken wanneer ik een berichtje van AMP kan verwachten ? 
 

bestel nummer 76869326 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @amber18soest ik verwacht dat AMP tussen 21 november en 5 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi,

Ik heb op 7 oktober een iPhone 14 pro max bestelt wanneer kan ik de telefoon ongeveer verwachten?

bestel nummer: 76370177

Reputatie 3
Badge +1

Hi @v3r51nm44r, ik zie dat er 4 tot 6 weken levertijd zit op het toestel dat jij bestelt hebt. Je kan dan binnenkort je toestel gaan verwachten. Houd je mailbox goed in de gaten, je krijgt bericht van AMP hierover! 

Hallo, graag wil ik weten wanneer ik het toestel ongeveer mag verwachten, alvast bedankt.

Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart

Orderdatum 9-10-2022

Ordernummer 76422220

Ik heb 12 oktober mijn iphone 14 pro max zilver 128 gb bestelt. 76518278 Order nummer. Wanneer komt die binnen ?

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Ja ik kreeg wel opnieuw een bevestigings mail met de zelfde bestel datum 12-09-2022. Dus daarom ben ik benieuwd of ik nog steeds ergens voor in de wachtrij sta dan.

Hallo!

Ik heb op 12-09-2022 de Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB Besteld. 

Ordernummer: 75436363

Na 6 weken wachten en tientalle keren te horen dat ik nog een week extra moest wachten vroeg ik om een leidinggevende te spreken. Die heeft uiteindelijk goed gekeken en kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vast gelopen. Dus mijn toestel zou nooit bezorgd worden.

Dit is nou gelukkig opgelost en mijn bestel status staat nu eindelijk op “wachten op voorraad” 

Nou is mijn vraag, krijg ik deze week ergens een mailtje van de bezorgdienst? Of moet ik weer opnieuw 5 weken gaan wachten?

Als je bestelling vast was gelopen, ennu pas bij de bestelstatus ‘Wachten op voorraad’ ziet ben ik bang dat je opnieuw 4-6 weken moet wachten op je toestel. Omdat technisch gezien he bestelling nu pas binnen is bij Tele2, maar goed ik ben geen medewerker dusja. Ik kan je misschien wel adviseren om bij Belsimpel te bestellen met Tele2 als provider. Die heeft jou toestel op voorraad en kan die de volgende dag meteen leveren

Ja ik kreeg wel opnieuw een bevestigings mail met de zelfde bestel datum 12-09-2022. Dus daarom ben ik benieuwd of ik nog steeds ergens voor in de wachtrij sta dan.

Ah, ja dat is wel even twijfel dan. Ik zou even bellen, krijg je denk ik sneller antwoord op je vraag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jianpingw PostNL will deliver your phone and I expect them to mail you a Track & Trace between Nov 6th and 20th. 

Hey @meesvos jouw toestel wordt ook door PostNL bezorgd en ik verwacht dat ze je tussen 9 en 16 november de Track & Trace sturen met een exacte leverdatum! 

Please let me know when PostNL reached out to you or when your phones got delivered. I'd love to hear from you! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers wat naar om te horen dat je bestelling was vastgelopen, maar fijn dat er nu in ieder geval goed naar gekeken is. Dat is een hele goede vraag, ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Wat is hieruit gekomen? Ik hoor het graag van je en ik hoop natuurlijk dat je niet nog langer moet wachten!