[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Reputatie 1

Hey marciano,

Kanje mijn bestelling ook checken of er een update is ... besteld op 13 september . 512gb paars 

Goede dag, beste klantenservice! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als ik iPhone 14 Pro Max 128 Gb Paars op 19.09.2022 heb besteld? 

Hi, kan ik wat meer info krijgen over mijn bestelling? alvast bedankt!

Reputatie 1

Yesssss zojuist afspraak gemaakt via amp groep lekker man eindelijk morgen heb ik hm 512 gb paars

vanochtend om 8 uur toch eindelijk de 14 pro max 128gb in het paars binnengehad!

Reputatie 7
Badge +12

@Farukdemiroglu @yp14promax Goed om te horen! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aleksandr, ik heb je bestelling erbij gepakt vanuit je 06-nummer, maar ik zie dat deze op 3-10 geannuleerd is. Klopt dat? Of heb je een nieuwe bestelling gedaan? In dat geval ontvang ik graag je ordernummer.

Hey @Denizer ik verwacht dat AMP tussen 21 en 28 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ga uit van 28 oktober. 😊

Ordernummer is 75713180.

@Marciano van Tele2 kan je mijn iPhone opsturen duurt lang heb de ouwe verkocht dus zit zonde telefoon..wacht al 3 weken en 4 uur en 52 seconden man..

 

Hey @Aleksandr, ik heb je bestelling erbij gepakt vanuit je 06-nummer, maar ik zie dat deze op 3-10 geannuleerd is. Klopt dat? Of heb je een nieuwe bestelling gedaan? In dat geval ontvang ik graag je ordernummer.

Hey @Denizer ik verwacht dat AMP tussen 21 en 28 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ga uit van 28 oktober. 😊

Ordernummer is 75713180

@Marciano van Tele2 heb mail gekregen van PostNL en iPhone zou gisteren geleverd worden, maar toen werd bezorgtijd ineens onbekend! Volgens PostNL is het pakket nog niet door hun ontvangen?!? Dus is het nu Tele2 of PostNL?!? Dit is nog erger, je wordt blij gemaakt met een dooie mus 😵💫

@Marciano van Tele2 

bestelnummer 75425659! Thx

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aleksandr, thanks voor je ordernummer! Ik verwacht dat AMP tussen 17 en 24 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @MuratY, haha ik snap volkomen dat je de seconden aftelt! 😂 Ik zou willen dat ik je toestel direct naar je op kon sturen, maar in jouw geval gaat PostNL hiervoor zorgen. Ik verwacht dat ze je tussen 15 en 22 oktober laten weten wanneer dat precies is.

Hey @Yangmao, ik zie het inderdaad. Ik gok dat PostNL het pakketje nog even moet verwerken. Hij is al een stuk sneller bij PostNL dan ik had verwacht, dus dat is ook top! Nog heel even geduld en geen zorgen, dat komt sowieso goed. 😉

Fijn weekend guys!

Hi @Marciano van Tele2  10/9 besteld pro max 128gb paars. Nog niks vernomen terwijl ik nu toch zie dat anderen hun telefoon al ontvangen. En in het levertijden overzicht is de besteldatum inmiddels 12/9! 

 

wat is er aan de hand? 
En wanneer krijg ik de factuur? 
Order 75382503

Hi @Marciano van Tele2  10/9 besteld pro max 128gb paars. Nog niks vernomen terwijl ik nu toch zie dat anderen hun telefoon al ontvangen. En in het levertijden overzicht is de besteldatum inmiddels 12/9! 

wat is er aan de hand? 
En wanneer krijg ik de factuur? 
Order 75382503

ik had hetzelfde model op de 11/9 besteld en afgelopen donderdag al binnengehad

kan t zijn dat je m niet betaald hebt of dat de order misschien niet goed gegaan is aangezien je nog geen eens een factuur binnen hebt..?

beste wat je kan doen is bellen denk ik.

 

Hi @Marciano van Tele2  10/9 besteld pro max 128gb paars. Nog niks vernomen terwijl ik nu toch zie dat anderen hun telefoon al ontvangen. En in het levertijden overzicht is de besteldatum inmiddels 12/9! 

wat is er aan de hand? 
En wanneer krijg ik de factuur? 
Order 75382503

ik had hetzelfde model op de 11/9 besteld en afgelopen donderdag al binnengehad

kan t zijn dat je m niet betaald hebt of dat de order misschien niet goed gegaan is aangezien je nog geen eens een factuur binnen hebt..?

beste wat je kan doen is bellen denk ik.

 

Ik betaalde hem meteen bij bestelling, daar kan t niet aan liggen.

 

ik ga ze bellen idd

Hi @Marciano van Tele2  10/9 besteld pro max 128gb paars. Nog niks vernomen terwijl ik nu toch zie dat anderen hun telefoon al ontvangen. En in het levertijden overzicht is de besteldatum inmiddels 12/9! 

wat is er aan de hand? 
En wanneer krijg ik de factuur? 
Order 75382503

ik had hetzelfde model op de 11/9 besteld en afgelopen donderdag al binnengehad

kan t zijn dat je m niet betaald hebt of dat de order misschien niet goed gegaan is aangezien je nog geen eens een factuur binnen hebt..?

beste wat je kan doen is bellen denk ik.

 

Ik betaalde hem meteen bij bestelling, daar kan t niet aan liggen.

 

ik ga ze bellen idd

Correctie 256🤭

Zou ik ook een update kunnen krijgen?

 

Iphone 14 Pro Max Spaceblack 256GB

Besteld op 12 september

Mijn ordernummer is: 75436363

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BramBergers tuurlijk, ik kijk graag met je mee! Ik verwacht dat je tussen vandaag en maandag 17 oktober bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Dit kan dus elk moment zijn. Let op dat het ook altijd uit kan lopen, dit is maar een indicatie. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MoniquevB ik zie dat jouw status sinds vanmiddag op afleverproces koerier staat. Heb je de bezorgafspraak ingepland met AMP? 😄 Welke factuur bedoel je precies? De hardware factuur ontvang je enkele dagen nadat je toestel is bezorgd in de mail. Mocht je deze straks niet ontvangen, laat het me dan weten in dit topic. Dan zorg ik dat ‘ie jouw kant op komt! 

Hallo, graag wil ik weten wanneer ik het toestel ongeveer mag verwachten aangezien ik daarna naar het buitenland reis. Alvast bedankt

Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart

Orderdatum 9-10-2022

Ordernummer 76422220

Reputatie 3
Badge +1

Hey @jianpingw! Super tof dat je de nieuwste Iphone 14 Pro Max hebt besteld, ik ben dan ook direct met je mee gaan kijken. Ik zie terug dat  je het op 9 oktober hebt besteld. Ik moet je dan ook nog even om geduld vragen, want op jouw toestel zit nu een levertijd van 4 - 5 weken. Wanneer het toestel bij ons binnen is zal je een e-mail ontvangen van de koeriersdienst met alle informatie over de levering hiervan!  

Wanneer kan ik mijn iphone verwachten?

Apple iPhone 14 Pro Max 128 gb Zwart

Orderdatum: 26-09-2022

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Jelletv! Ik snap dat je je toestel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen, op jouw toestel zit 4 - 5 weken levertijd. Dit wordt gerekend vanaf de besteldatum, dat betekent dat je al ongeveer op de helft zit van het wachten. Nog even geduld en je hebt je pareltje al binnen! 

Hey! Kreeg zojuist een sms met dat mijn levertijd is gewijzigd? Kan er iemand nakijken wat de levertijd nu is geworden voor mij? Order 75495513