FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91975 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Wbroekhoff ik verwacht dat je elk moment bericht kan ontvangen van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. De kans is zeker aanwezig dat je vandaag iets van ze hoort, maar het kan altijd iets langer duren. Laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag!

Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij een indicatie geven voor levering?

Ordernummer 75478117

Mvg,

Kees

Hoi!

Wanneer zou ik mijn toestel kunnen verwachten? 
ordernummer: 76317277

Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hallo, ik heb op 21 oktober de IPhone 14 Pro zwart 128 GB besteld.  

Wanneer kan ik informatie verwachten?

 mijn bestelnummer is: 76795353.  

Kan iemand mij helpen?
 

 Marciano van Tele2? 

Hi! Ik ben op het punt om de Iphone 14 pro black 512gb te bestellen. Er staat bij dat hij op het moment voorradig is, wordt de telefoon dan binnen 2 dagen geleverd of zit er toch nog 1-2 weken vertraging op? Ik gebruik de telefoon voor mijn werk dus ik heb hem snel nodig anders koop ik het liever in de winkel! :)

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sanne111 tof om te horen dat je voor de iPhone 14 Pro wil gaan! Deze is inderdaad direct leverbaar, dus je zou hem binnen enkele dagen in handen moeten hebben. De drukte en de 1-2 weken levertijd zijn gelukkig voorbij. Laat je het me weten als je hem hebt besteld en hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemiddag, ik had even een vraagje ik had 5 oktober een iPhone 14 pro max in deep purple bestelt hebben jullie enig idee wanneer die komt 

 

Ordernummer 76308284

Reageer