FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91975 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

Hoi Johrick,

 

Bij mijn bestelstatus staat wel dat mijn bestelling is overgedragen aan AMP en dat ik binnen drie werkdagen een bezorgafspraak kan maken. Geldt dan voor mij ook de geupdate indicatie?

Goedemorgen

Ik heb op 3 November 2022 mijn nieuwe telefoon besteld met ordernummer:

 

77232179

 

Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

 

Groetjes

Nirav

Reputatie 3
Badge +1

Hi @livein21st, op dit toestel zit op dit moment een levertijd van 4 -6 weken. Deze weken tel je vanaf het moment dat je de bestelling bij ons hebt geplaatst, dit is dus al bijna. Nog héél even geduld dus - je ontvangt snel bericht van de koeriersdienst! 

Hi, wanneer kan ik mijn toestel verwachten? 
ordernummer: 75478660

Hoi,

4 weken geleden heb ik een Iphone 12 pro max 512GB paars besteld. Ordernummer is 76412458. Destijds stond er 2-3 weken als bezorgtijd. Wanneer kan ik mijn Iphone verwachten? Vrienden die hem weken later hebben besteld hebben m al…

Thx alvast

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr de 14 Pro Max bedoel je, toch? Hoe kom je aan 2-3 weken? Het door jou gekozen toestel stond sinds september op 4-5 weken en vanaf 13 oktober op 4-6 weken. Ik verwacht daarom dat AMP tussen 6 en 20 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als AMP van zich heeft laten horen? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @amaniz,

Goed dat je je ordernummer direct hebt meegestuurd! Jouw toestel wordt door PostNL geleverd, en ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht van ze krijgt met een exacte leverdatum. Dat kan dus elk moment zijn! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😎

@Marciano van Tele2 ik ben benieuwd wanneer ik mijn iphone binnenkrijg, mijn ordernummer is: 76430422

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Yousmou,

Tof dat je de iPhone 14 Pro hebt besteld! Ik verwacht dat je tussen 7 en 14 november bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. 😄

Hi thx, 14 idd. Er stond destijds voor de iphone 14 pro max 512GB 2-3 weken. wordt nu dus 6/7 weken?

Goedenavond @Marciano van Tele2 

 

Zou je de levertijd van mijn ordernummer kunnen nakijken?

Bij voorbaat dank.

Ordernummer:75320848

Goedeavond @Marciano van Tele2 

 

Ik zou graag een schatting willen krijgen van mijn bestelling met bestelnummer 76430422

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +12

Hey @stevenbr ah, ik zie het nu. Hij stond inderdaad eerst op 2-3 weken. Deze zijn inderdaad verlengd naar 4-6 weken. Het blijft een schatting, dus het kan altijd langer of korter duren, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit nog wijzigt, dus ik zou uitgaan van tussen 6 en 20 november.

Goedenavond @Marciano van Tele2,

Zou je misschien na kunnen kijken wat de status van mijn bestelling is? 75609792

Vrijdag 9 september al om 14:10 besteld. Enkele dagen nog een pre-order gedaan voor een familielid. Beide iPhone Pro 256 GB zwart. Meer dan 10 keer aan de telefoon gezeten omdat het betaalsysteem niet werkte. Dagen later pas kunnen betalen. En dan vandaag te horen krijgen dat de levertijd 4-5 weken is. Ik zeg niet dat Tele2 beloftes heeft gedaan, echter hebben ze hun zaken niet op de juiste manier geregeld. Elke medewerker zegt wat anders, echt bijzonder om mee te maken.

Om dan vandaag te zeggen dat het niet te voorspellen is hoeveel er geleverd wordt is natuurlijk makkelijk. Iedereen klaagt over dat de iPhone Pro 256 GB zwart 4-5 weken levertijd heeft, ondanks een pre-order. Ook op het forum van jullie moederbedrijf!

Vandaag het toestel gewoon los zonder wachtrij besteld bij bol.com, Belsimpel, en Apple Store. Bij Belsimpel voorraad zat! Allemaal direct leverbaar! Dan heb je als Tele2 toch echt niet je zaakjes op orde of Apple heeft minder geleverd dan besteld, maar wees daar dan transparant in. Wat de reden ook is. De communicatie en informatievoorziening is echt bedroevend. Schil contrast met vorig jaar.

Benieuwd wanneer er geleverd gaat worden, hopelijk binnen de 14 dagen anders moet ik het losse toestel houden en jullie abonnement annuleren.

Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting van de leverdatum kunnen geven?

mijn bestel nummer: 75673961

Mvg, Ramon

Reputatie 1

Hi allemaal,

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?

mijn bestel nummer: 76414438

Mvg, rubens 

 

wanneer kan ik ongeveer mijn telefoon verwachten? 

ordernummer: 77063088

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ilsehartman ik verwacht dat je tussen 27 nov en 11 december van PostNL de T&T krijgt met de exacte bezorgdatum!

Hi @Marciano van Tele2 zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?
 

bestel nummer: 76199371

Reputatie 3
Badge +1

Hi @rubensdew, je hebt de bestelling geplaatst op 9 oktober en op het toestel wat jij hebt besteld staat een levertijd van 4-5 weken. Het zal via PostNL geleverd gaan worden, je krijgt tegen die tijd bericht van PostNL dat jouw toestel onderweg is naar jou toe!

@Adamke,  Ik zie terug dat jij je bestelling hebt gedaan op 6 oktober en de levertijd op jouw toestel staat op 2-3 weken. Ook jouw bestelling gaat met PostNL. Als je toestel bij ons binnen is, zal je een bericht krijgen van PostNL en weet je wanneer jij jouw toestel thuis geleverd gaat krijgen!

Even geduld nog, het is bijna zover dat jullie je toestel in ontvangst kunnen nemen!

Goedemiddag,

Ik heb op 24-11-2022 de Iphone 14 pro max zwart besteld. Wanneer zou ik deze kunnen verwachten? 

ordernummer: 77826195

Beste tele2, 

Ik ook heb de nieuwe iPhone 14 pro max deep purple besteld bij jullie, weten jullie meer over de verwachte levertijd? 
 

order nummer: 77003670

ik hoor graag van jullie! 
alvast bedankt! 

Reageer