FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91975 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Hoi @Marciano van Tele2 of @Manouk van Tele2 of @Johrick van Tele2 of @Alisha van Tele2! wat is de verwachte levertijd van mijn toestel?

Ordernummer: 76288666

Groet,

Rutger

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Hi Marciano,

 

Kun je mij ook een update geven? Ik heb op dinsdag 13 september (net na 12 uur ‘s nachts) de iPhone 14 Pro 128gb zilver besteld.

Hi

I have existing subscription for calls/data from Tele2, it is Tele2 Sim Only, it does not have payment for phone and it will end in March 2023 

On October 30th I ordered iphone 14 pro max with subscription but I'm confused about what should be done..  Do I need to renew my subscription or it will be extended when I get the new phone?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ayoub007 thanks voor het ordernummer! Ik verwacht dat AMP tussen 9 en 23 februari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Nu het goede topic gevonden. Excuus!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mvdwal,

Ik kijk met alle plezier met je mee. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 18 oktober, maar let op: het kan altijd enkele dagen later, maar ook eerder zijn.

Laat je het me weten als je bericht hebt ontvangen? Dat hoor ik altijd graag! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rutgerpruis, goed dat je ons allemaal hebt gevonden. Ik verwacht dat PostNL tussen 2 en 16 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum te communiceren. Laat je het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi @SaraElkayal nice to see that you choose the iPhone 14 Pro Max! I see that you ordered a new subscription with the phone. The easiest way to renew your subscription is to choose for a renewal (verlenging) with a phone. That way your current subscription will automatically extend to your new contract when your phone arrives.

In your case; you ordered a new subscription with a phone. Did you ask to keep your current number (nummerbehoud) via this page? If yes, then we will automatically stop your current subscription when your phone arrives and your new subscription starts. If you didn’t do this yet, please follow the steps on the link above. Keep in mind that there will be 1 month notice period before your old contract stops. We will keep you up to date about your number retention through SMS.

Thank you for responding 😊

I'm trying to follow the steps on the link but it keeps saying that The entered mobile number is not a Tele2 number. I don't know what I am doing wrong 

Hoe zit het momenteel met de levertijd van de iPhone 14? Order nummer: 77944662

 

Hoe zit het momenteel met de levertijd van de iPhone 14? Order nummer: 77944662

 

Laat maar, ik heb net mail van PostNL gekregen. :)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Daan445 goed om te horen dat je de mail hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat je jouw toestel héél snel in handen gaat hebben! 😎

Beste @Marciano van Tele2 , 

 

Zou jij ook voor mij kunnen kijken wat de status is van mijn bestelling? 

Hartelijk bedankt alvast!

 

Ordernummer: 77347559

 

PS: Ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling die ik paar weken terug had gedaan.

Hey @Daan445 goed om te horen dat je de mail hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat je jouw toestel héél snel in handen gaat hebben! 😎

@Marciano van Tele2 Ik was tijdens de bezorging niet thuis, dus de telefoon gaat naar een postnl ophaal punt in de buurt. Kan ik de telefoon vandaag wel ophalen of is dat pas morgen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Alek ik kijk met alle plezier met je mee! We sturen nooit een apart bevestiging na het betalen, maar geen zorgen, ik zie dat je hebt betaald. Dus dat is helemaal goed. Ik verwacht dat je tussen 6 en 13 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte datum. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hoi @Marciano van Tele2 

Oke, dan heb ik pech. Mijn broer had namelijk ook afgelopen zondag een nieuwe telefoon besteld (later dan mij) en kon hem maandag al ophalen bij het postnl punt.

Hey @Marciano van Tele2 

Kun jij misschien voor mij kijken wanneer mijn bestelling aan zou kunnen komen? Dat zou ik op prijs stellen! Besteld op 9 september. Order nummer 75354394

 

Alvast bedankt!

 

 

Hallo, @Marciano van Tele2 

 

Zou u misschien ook voor mij willen kijken? Mijn ordernummer is: 75629606. Alvast bedankt voor uw hulp 

 

groetjes, zabi

Vanavond een bestelling gedaan voor de iPhone 14 plus, staat netjes direct leverbaar. Gewenste kleur alles is in orde gemaakt, echter bleef de mail van PostNL uit! Blijkt ze zijn niet leverbaar, collega netjes de bestelling geannuleerd en een andere kleur geprobeerd helaas ook niet. Kunnen de tabellen misschien vaker geüpload worden? 

@Marciano van Tele2 @Manouk van Tele2 @tele2 29-09-2022 mijn IPhone 14 pro besteld, contract loopt over 2 weken af en heb helaas nog niks gehoord? Heeft u enig idee wanneer deze binnen komt?

bestelnummer: 76049127

Goedemorgen,

Ik heb op 19 oktober 2022 mijn nieuwe telefoon besteld met ordernummer:

76714001

Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

 

Groetjes

Wendy

Beste,

 

Ik zou ook graag een indicatie willen ontvangen over de levering van mijn telefoon.

Mijn ordernummer is: 76525483

 

Groetjes, Meltem

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Ans0000 leuk om te horen dat je voor de 14 Plus hebt gekozen! We werken de levertijden dagelijks bij en volgens het systeem zijn de meeste Plus modellen direct leverbaar. Het kan echter wel tot 24 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Ik zie wel dat je toestel inmiddels al onderweg is en dat je deze vandaag van PostNL ontvangt. Veel plezier ermee alvast!

Reageer