FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91975 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @robinw1999, op jouw toestel staat 6-8 weken vanaf de datum dat je het toestel hebt besteld. In jouw geval heb je dit gedaan op 27-10. Heb dus nog even geduld. Je krijgt nog bericht van PostNL met het exacte levermoment op het moment dat jouw toestel bij ons binnen is! 

Hii, ik zou graag willen weten hoe het zit met bestelling 76381232. Is een indicatie van het lever moment mogelijk?

 

-Dyll

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi, 

 

ik zou graag willen weten wanneer bestelling 76942068 ongeveer wordt geleverd. 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jetn ik verwacht dat PostNL tussen 25 nov en 9 december de T&T naar je mailt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

Een vriend van me heeft zijn iPhone een week na mij besteld en heeft hem nu al geleverd gekregen. Exact hetzelfde model alleen een andere provider. Waarom wordt er zo geprutst bij Tele2?

Reputatie 7
Badge +12

De voorraad die Tele2 ontvangt van Apple zal een andere mix zijn dan die deze andere provider ontvangt. Er blijft Apple schaarste. 

Hi! 
ik heb eind november een iPhone 14pro 128 gb goud besteld omdat die de laagste levertijd had (1-2 weken). Een week later is de levertijd ineens naar 8-10 weken gegaan… ik zou graag willen weten wanneer ik de telefoon kan verwachten; mijn huidige telefoon is echt ‘op’ en bij andere providers is de levertijd een stuk korter! 
 

ordernummer 77914930

bedankt alvast!!

-

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ilo-na niet leuk om te horen dat het door jou gekozen model een langere levertijd heeft. Maar ik weet zeker dat ‘ie het straks helemaal waard zal zijn. Ik verwacht dat AMP tussen 23 jan en 6 februari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoop dat je nog even geduld kan hebben. 😄

Groetjes,

Marciano

Hey @Dyll ik begrijp heel goed dat je dat zou willen weten. Je zit namelijk al in je 6e week, dus ik verwacht dat je elk moment bericht kunt krijgen van PostNL met de Track & Trace. Uit ervaring weet ik dat dit vaak op de uiterste dag gebeurd, dus ik gok dat je op of rond de 19e een mail van ze krijgt. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Helaas nog geen Track en Trace gekregen van PostNL dus is het nog maar even afwachten of er deze week nog iets komt. Is er iets gebeurd waardoor de levertijd is vertraagd of is dit volgens planning?

Ik heb op 13 september besteld, iphone 14 pro max paars. Wanneer krijg ik hem binnen? 

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dyll ik heb zojuist de levertijden bijgewerkt en ik zie geen (week/weken) vertraging voor jouw toestel. Ik merk wel dat meerdere klanten die de paarse Pro Max hebben besteld iets langer wachten dan de indicatie die ik heb gegeven, maar ik verwacht nog steeds dat PostNL elk moment contact met je kan opnemen. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, en laat het me absoluut weten als je iets hebt gehoord! 

Beste @Marciano van Tele2

ik heb een aantal weken geleden mijn iPhone 14pro besteld en vroeg me af hoelang het duurt voordat ik m kan verwachten.  

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ayoub007 ik kijk graag met je mee! Heb je een ordernummer voor me? 😄

Hi,

 

I have existing subscription for calls/data from Tele2, which is until 2024. But I want to upgrade my phone and buy iPhone 14 pro, which comes automatically with calls/data bundle. Obviously I don’t need 2 subscriptions for calls/data. How can I get a new phone with calls/data bundle, while terminating my existing subscription? 

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Hi Lorenzo,

 

Zelfde probleem hier. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en helaas keer op keer verkeerde informatie ontvangen over de levering. Ik begrijp wel dat Apple hier de touwtjes in handen heeft en bepaald wanneer wij de iPhones zullen ontvangen.

 

Hoop dat dit zo snel mogelijk is maar heb hier zelf een hard hoofd in, zal mij niets verbazen als wij onze iPhone pas rond november zullen ontvangen. Gezien er geen ‘positieve’ updates zijn ga ik er vanuit dat Tele2 nog helemaal geen updates hebben ontvangen over hun volgende levering.

 

 

Do you have a SIMonly subscription (without payment for phone), or do you have a subscription with phone? 

 

Tele2 Sim Only, it does not have the payment for the phone, and will end only in Feb 2023, which I don’t want to wait :) 

Reputatie 7
Badge +12

Login to the.my tele2 app and look for the button 'verlengen'. You should be able to prolonge your simonly to a new subscription with a phone.

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Hi Lorenzo,

 

Zelfde probleem hier. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en helaas keer op keer verkeerde informatie ontvangen over de levering. Ik begrijp wel dat Apple hier de touwtjes in handen heeft en bepaald wanneer wij de iPhones zullen ontvangen.

 

Hoop dat dit zo snel mogelijk is maar heb hier zelf een hard hoofd in, zal mij niets verbazen als wij onze iPhone pas rond november zullen ontvangen. Gezien er geen ‘positieve’ updates zijn ga ik er vanuit dat Tele2 nog helemaal geen updates hebben ontvangen over hun volgende levering.

 

 

Hey PierreB,

 

Ik mag toch echt kopen dat mijn telefoon binnen nu en een week binnen komt want het is nogal erg misleidend hoe ze eerst adverteren met een snelle levertijd, en zodra iedereen een iPhone heeft besteld dan is het spontaan tussen de 3-6 weken?!?!?!

 

In het geval dat we onze iPhones daadwerkelijk pas ontvangen in November dan mag tele2 toch echt eventjes gaan komen met compensatie want hoe ze nu tewerk gaan slaat echt nergens op.

Login to the.my tele2 app and look for the button 'verlengen'. You should be able to prolonge your simonly to a new subscription with a phone.

 

On website there’s a page for “verlengen”: https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen

I click “Yes! Ik wil verlengen”. Next page suggests choosing “sim only” or “phone with calls/data bundle”, I choose the last one. 

Next page is kind of dead-end:

 

 

so it says “Betaal eenvoudig online je nog openstaande rekening. De verwerking hiervan zal tot maximaal 3 werkdagen duren. Daarna kan je verlengen.

But when I click “Naar online betalen” there’s no possibility of making that outstanding payment. Actually I think it doesn’t make sense to make outstanding payment as I’m increasing the amount of spending with tele2 by getting a new phone which comes with calls/data bundle. 

Reputatie 7
Badge +12

Isn't there any (late) Open invoices to be paid? You can find that under 'facturen '.

Hey @Marciano van Tele2  dat is 78805733

Isn't there any (late) Open invoices to be paid? You can find that under 'facturen '.

 

There is no “open” invoice to be paid. Only the ones that I’ve already paid in the past:

 

 

Reageer