FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91933 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max
Reputatie 7
Badge +12

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op!

 

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2(via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. 
 
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  
 
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


108 reacties

Hoe zit het momenteel met de levertijd van de iPhone 14? Order nummer: 77944662

 

Laat maar, ik heb net mail van PostNL gekregen. :)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Daan445 goed om te horen dat je de mail hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat je jouw toestel héél snel in handen gaat hebben! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hi @SaraElkayal you're very welcome, that's what I'm here for! I see that you already successfully requested number porting. I couldn't see it yesterday, but if I'm correct, you received your phone now, so now I see more information and your new subscription will start on 22-03-2023. Before and on 22 March 2023, we will keep you updated through SMS about the exact time of number porting. So, no worries. Everything is fine! 😊

Beste @Marciano van Tele2 , 

 

Zou jij ook voor mij kunnen kijken wat de status is van mijn bestelling? 

Hartelijk bedankt alvast!

 

Ordernummer: 77347559

 

PS: Ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen van mijn betaling die ik paar weken terug had gedaan.

Hey @Daan445 goed om te horen dat je de mail hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat je jouw toestel héél snel in handen gaat hebben! 😎

@Marciano van Tele2 Ik was tijdens de bezorging niet thuis, dus de telefoon gaat naar een postnl ophaal punt in de buurt. Kan ik de telefoon vandaag wel ophalen of is dat pas morgen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Alek ik kijk met alle plezier met je mee! We sturen nooit een apart bevestiging na het betalen, maar geen zorgen, ik zie dat je hebt betaald. Dus dat is helemaal goed. Ik verwacht dat je tussen 6 en 13 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte datum. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hey @Alek ik kijk met alle plezier met je mee! We sturen nooit een apart bevestiging na het betalen, maar geen zorgen, ik zie dat je hebt betaald. Dus dat is helemaal goed. Ik verwacht dat je tussen 6 en 13 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte datum. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Thanks voor het checken! Zal het je laten weten tegen die tijd 😎

Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hoi @Marciano van Tele2 

Oke, dan heb ik pech. Mijn broer had namelijk ook afgelopen zondag een nieuwe telefoon besteld (later dan mij) en kon hem maandag al ophalen bij het postnl punt.

Hi @Daan445 ahh, kan gebeuren! Bij PostNL is het altijd zo geregeld dat je je pakketje de volgende dag kan ophalen. Je ontvangt van hun een mail wanneer je pakketje precies klaarligt om opgehaald te worden. 

Hoi @Marciano van Tele2 

Oke, dan heb ik pech. Mijn broer had namelijk ook afgelopen zondag een nieuwe telefoon besteld (later dan mij) en kon hem maandag al ophalen bij het postnl punt.

Het is net geüpdate dat het vandaag nog bezorgd gaat worden bij het postnl punt. Zou super zijn! :)

 

Edit: Telefoon is net bezorgd bij het ophaal punt. :)

Vanavond een bestelling gedaan voor de iPhone 14 plus, staat netjes direct leverbaar. Gewenste kleur alles is in orde gemaakt, echter bleef de mail van PostNL uit! Blijkt ze zijn niet leverbaar, collega netjes de bestelling geannuleerd en een andere kleur geprobeerd helaas ook niet. Kunnen de tabellen misschien vaker geüpload worden? 

Goedemorgen,

Ik heb op 19 oktober 2022 mijn nieuwe telefoon besteld met ordernummer:

76714001

Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

 

Groetjes

Wendy

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Ans0000 leuk om te horen dat je voor de 14 Plus hebt gekozen! We werken de levertijden dagelijks bij en volgens het systeem zijn de meeste Plus modellen direct leverbaar. Het kan echter wel tot 24 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Ik zie wel dat je toestel inmiddels al onderweg is en dat je deze vandaag van PostNL ontvangt. Veel plezier ermee alvast!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Wbroekhoff ik verwacht dat je elk moment bericht kan ontvangen van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. De kans is zeker aanwezig dat je vandaag iets van ze hoort, maar het kan altijd iets langer duren. Laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag!

Hi @Ans0000 leuk om te horen dat je voor de 14 Plus hebt gekozen! We werken de levertijden dagelijks bij en volgens het systeem zijn de meeste Plus modellen direct leverbaar. Het kan echter wel tot 24 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Ik zie wel dat je toestel inmiddels al onderweg is en dat je deze vandaag van PostNL ontvangt. Veel plezier ermee alvast!


Bedankt, zie inderdaad aangemeld maar pakket is nog niet ontvangen dus nog geduld 

Beste @Marciano van Tele2 , 

 

Zou jij ook voor mij kunnen kijken wat de status is van mijn bestelling? 

Hartelijk bedankt alvast!

Ordernummer: 78185777

 

 

Met vriendelijke groet,

Timo

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Tchoufoer

Natuurlijk kunnen wij dit voor jou nakijken! Op dit moment staat het model wat jij hebt besteld op een levertijd van 4-6 weken. Ik verwacht dus dat dat je nieuwe toestel in de eerste week van januari bij je op de mat zal komen! Mocht de levertijd wijzigen, kun je dat volgen via ons topic!

 


Groetjes,

Johrick

Goedemorgen

Ik heb op 3 November 2022 mijn nieuwe telefoon besteld met ordernummer:

 

77232179

 

Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

 

Groetjes

Nirav

Reputatie 3
Badge +1

Hi @livein21st, op dit toestel zit op dit moment een levertijd van 4 -6 weken. Deze weken tel je vanaf het moment dat je de bestelling bij ons hebt geplaatst, dit is dus al bijna. Nog héél even geduld dus - je ontvangt snel bericht van de koeriersdienst! 

Goedemiddag,

Ik heb op 24-11-2022 de Iphone 14 pro max zwart besteld. Wanneer zou ik deze kunnen verwachten? 

ordernummer: 77826195

Reputatie 7
Badge +12

Hey @S.drn5 dat kan elk moment! Ik verwacht dat PostNL tussen nu en 5 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! Het kan altijd iets later, maar ook zeker eerder. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast hele fijne feestdagen! 😊

Hi! 
ik heb eind november een iPhone 14pro 128 gb goud besteld omdat die de laagste levertijd had (1-2 weken). Een week later is de levertijd ineens naar 8-10 weken gegaan… ik zou graag willen weten wanneer ik de telefoon kan verwachten; mijn huidige telefoon is echt ‘op’ en bij andere providers is de levertijd een stuk korter! 
 

ordernummer 77914930

bedankt alvast!!

-

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ilo-na niet leuk om te horen dat het door jou gekozen model een langere levertijd heeft. Maar ik weet zeker dat ‘ie het straks helemaal waard zal zijn. Ik verwacht dat AMP tussen 23 jan en 6 februari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoop dat je nog even geduld kan hebben. 😄

Groetjes,

Marciano

Beste @Marciano van Tele2

ik heb een aantal weken geleden mijn iPhone 14pro besteld en vroeg me af hoelang het duurt voordat ik m kan verwachten.  

Reageer