beantwoord

inloggen mijn tele2 thuis werkt niet

  • 30 June 2021
  • 56 reacties
  • 1147 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

56 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Naar aanleiding van onder andere jullie meldingen is er een update geplaatst dat het wordt onderzocht.

- Aangepast door moderator

Hmm, Ik heb prepaid telefoon zonder mobiele data, dus ik kan alleen maar via de wifi proberen. Zal binnenkort even proberen via iemand anders zijn wifi.

Ook hier ZTE modem net als theocoppes.

Heb jij ook een ZTE modem @ekiem ?

 

Ik kan wel gewoon inloggen op mijn webmail met mijn username wachtwoord combo.

Heb mijn modem zo vaak hersteld naar fabrieksinstellingen de laatste maanden dat ik zeker weet dat hij op default instellingen staat.

Reputatie 7
Badge +8

Ik log in op mijn Huawei p30 lite via Chrome. 

Chrome updated 5 juli

Versie 12.25.10. 23.arm64

Via de wifi thuis dus niet. Zowel 2,4 als 5 Ghz.

Misschien iets met instellingen in mijn modem? 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jullie reacties!

@ekiem, heb je ook jouw browser geheugen gewist zoals @Floor109 dat uitlegt? Belangrijk is dat je   ‘’All Time’’ selecteert. Met welke browsers heb je het geprobeerd? Kan je proberen om in te loggen op Mijn Tele2 zonder verbonden te zijn met het Tele2 netwerk? Bijvoorbeeld met een ander netwerk of mobiel internet?


@theocoppes, voor jou maak ik ook graag een melding. Heb je jouw cookies en cache verwijderd? Zo ja, kan je de onderstaande checklist invullen voor mij dan kan ik die intern doorzetten:
- Kan je inloggen in webmail?: Ja/nee
​​​​​​- Welke browsers heb je getest om in te loggen? 
- Met welke apparaten heb je getest om in te loggen?

edit- ik zie nu dat het wel lukt om in te loggen via een mobiele verbinding. Hier ga ik een melding van maken, bedankt @Floor109.

Reputatie 7
Badge +8

@Floor109 ,je hebt gelijk.!

Zet ik mijn wifi uit dan kan ik inderdaad via mijn tele2 mobiel inloggen op mijn tele2 thuis! 

Waarom? Mijn tele2 thuis is een ZTE modem waar ik eigenlijk nooit problemen met heb. 

Reputatie 6
Badge +7

Wat als je via een ander netwerk of via mobiele data probeert? Geeft dat hetzelfde resultaat?

 

Of dat ter ere van mijn 7500ste reactie is weet ik niet.

Gefeliciteerd!

Reputatie 1

Lucky you :smiley:

Maar bij mij werkt het wel !!:smiley:

 

Of dat ter ere van mijn 7500ste reactie is weet ik niet.

Reputatie 7
Badge +8

Eventjes bij jullie aansluiten!

Bij mij is mijn tele2 thuis ook niet meer bereikbaar.

Precies zoals bij ekiem! 

Reputatie 1

Hoi Cas, 

Bedankt voor je reactie. Heb net nogmaals geprobeerd in te loggen. Maar heb hetzelfde ervaren als bij Shilka. Ik heb een HP desktop , een Samsung tablet en een Samsung telefoon , op geen enkele krijg ik toegang tot " Mijn tele2 thuis ". 

Kan echter wel inloggen bij mijn mail. 

Bij mijn inlogpoging verschijnt ook " wachten op sso- ...........En daarna dat sorry verhaal  en dat je het laten nogmaals moet proberen.

Alleen duurt dat later wel erg lang :grimacing:

Ik heb, met alle cookies en tijdelijke bestanden en geschiedenis etc. verwijderd geprobeerd op;

  • chrome op pc
  • edge op pc
  • chrome op tablet
  • samsung internet browser op tablet
  • chrome op android telefoon
  • samsung internet browser op android telefoon

Bij alle pogingen strand ik op het sorry scherm en lukt het niet om in te loggen

 

Aanvullende informatie: vrijwel altijd zie ik tijdens de inlogpoging het scherm hangen op “wachten op sso-business2.tele2.nl

 

Vlak voor het scherm “Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.” zie ik soms heel kort soms een wit scherm met een foutmelding.

Die foutmelding is: “mijntele2.tele2.nl heeft geen gegevens verzonden” voor zo snel als ik het lezen kon tijdens de fractie van een seconde dat dit zichtbaar is (kan zijn dat ik nog ergens een streepje in de url gemist heb). Meteen daarna verschijnt dan het sorry scherm.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt @Cas van Tele2 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @ekiem,

Ik ga je helpen toegang te krijgen tot jouw MijnTele2 omgeving.

Ik wil je graag een aantal stappen geven die je kan doorlopen om het probleem hopelijk op te lossen. Je kan allereerst je cookies en cache verwijderen, zie hier hoe: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. Wat je ook nog kunt proberen, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Als het na deze stappen nog steeds niet werkt, kan je dan testen of het lukt om in te loggen met een ander apparaat? Bijvoorbeeld met je mobiel. Mocht dit niet werken dan maak ik een interne melding van het probleem. Graag ontvang ik dan de stappen die je hebt uitgevoerd en ook welke browsers en devices je gebruikt hebt. Dit is een checklist die ik doorstuur naar de technische afdeling.

De andere Community leden die deze problemen ondervinden kunnen deze informatie ook doorsturen. Ik sta voor jullie klaar!
 

Werkelijk (vrijwel) overal kun je altijd normaal inloggen, behalve al geruime tijd bij MijnTele2, nota bene een internetprovider.

Nu ligt het weer aan onze cache en cookies.

Ik begrijp dat echt niet.

Zou het niet aan Tele2 kunnen liggen?

Ik heb incognito op een verse installatie van microsoft edge geprobeerd (die gebruik ik namelijk nooit) en ook daar werkte het niet. Op chrome heb ik al diverse malen geprobeerd met alles (behalve mijn wachtwoorden) verwijderd. Ook dat heeft niet geholpen.

Ik hoop dat de EU het verbod op tracking cookies er gauw doorheen drukt dan zijn we ook van dit soort problemen af.

Reputatie 6
Badge +7

Even getest op mijn eigen account en ik kom er wel direct in zonder problemen, heb je ook geprobeerd om de cache te verwijderen? Dit is niet hetzelfde als cookies.

Op google chrome kan dat hier:

chrome://settings/clearBrowserData

Let er wel op de je time range op “All time” moet zetten

 

 

Ik heb nu cookies verwijderen geprobeerd, en incognitomodus in meerdere browsers. Geen succes.

Na het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord blijft het scherm heel lang laden. Tijdens het laden zie ik dat de pagina dan de hele tijd hangt op “wachten op sso-business2.tele2.nl” en heel soms op "wachten op facebook.com”.  Dan volgt het sorry scherm.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie,

Al het bovenstaande heb ik al gedaan en nog steeds niet in kunnen loggen. Ik wacht het maar af anders toch maar weer de klantenservice “lastig vallen “.

Fijne avond

Reputatie 6
Badge +7

Er zijn inderdaad erg veel problemen de afgelopen paar weken met Mijn Tele2, zelfs de klantenservice medewerkers hebben er last van.

 

Tijdelijke oplossing zou inderdaad moeten zijn om de internet cookies/cache te verwijderen, als dit niet werkt kan je in google chrome een incognito venster proberen (Ctrl+Shift+N), of een heel ander browser/apparaat gebruiken.

Reputatie 1

Ik heb uiteindelijk toch maar de klantenservice gebeld. Probleem is nog steeds niet opgelost, volgens hen is er een storing. Maar ja, die duurt dan wel ondertussen erg lang. Heb gelukkig onbeperkt bellen maar heb je dit niet dan weet je niet hoe het met je belkosten zit. En je abonnement vorm aanpassen of veranderen gaat ook niet.

 

Ekiem

Ik kan ook niet meer inloggen op mijn tele2 thuis, maar mijn foutmelding is blauw;

 

En nu ik éénmaal heb geprobeerd in te loggen kan ik ook niet opnieuw proberen. Zo gauw ik op de internet,tv en bellen knop druk kom ik niet meer op de pagina waar je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen en krijg ik meteen de sorry melding zoals boven.

Als ik cookies verwijder begint het bovenstaande ritueel weer opnieuw. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn zeker weten goed, want ik kan er wel mee op webmail inloggen.

Reputatie 1

Goedenmiddag,

Bedankt voor je reactie. Je tips heb ik opgevolgd maar helaas, niets werkt. Krijg nu een groene melding “sorry “en dat is het dan.

Kom nog steeds niets verder. Géén idee wat ik nu nog kan doen.

Ik zal toch niet de enige zijn die hier mee te maken heeft ? Dit speelt nu al een hele poos.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @ekiem,
Geen zorgen we gaan er samen alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij weer kan inloggen op jouw MijnTele2-account! Ik heb direct een aantal stappen voor je opgezocht die je kan doorlopen om dit op te lossen. Om te beginnen kan je je cookies verwijderen, via deze link wordt precies uitgelegd hoe dat moet: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. 

Wat ook een truc kan zijn, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Uit ervaring weet ik dat deze stappen vaak helpen bij de meest voorkomende problemen.

Reputatie 1

Ik krijg nu zelfs niet meer de mogelijkheid meer om in te loggen.  Er verschijnt nu al meteen een blauw vlak met sorry, probeer het later nog eens.

Mischien heeft het te maken het het samen gaan met t-mobile. Laatste keer dat ik heb ingelogd was eind April over abbonement verlenging, was ook gelijk de laatste keer.

 

Ga het nog even aankijken, anders inderdaad maar klantenservice bellen. Bedankt

Als je met je e-mailadres inlogt, moet je @tele2.nl weglaten. Is dat de fout?