beantwoord

inloggen mijn tele2 thuis werkt niet

  • 30 June 2021
  • 56 reacties
  • 1147 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

56 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice via telefoon. 020-754 4444

Reputatie 1

Bij het inloggen kun je kiezen tussen het inloggen voor je mail en dit gaat prima. Maar als ik mijn persoonlijke gegevens wil inzien zoals abonements vorm e.d dan kan ik dus daar niet inloggen. Ik heb geen mobiel abonnement, die heb ik bij t- mobile. Ik probeer dus in te loggen bij tele2 thuis ( t.v , internet en vast bellen ) .

Er verschijnt een groot blauw vlak met de melding :  sorry, Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens. Een paar weken geleden dacht ik aan een storing maar er is nog niets veranderd.

Hierbij de plaatjes:

 

Reputatie 6
Badge +4

Log je specifiek in bij Tele2 thuis? En niet perongelijk bij Tele2 mobiel? Die fout heb ik zelf al eens gemaakt. 

En hoe log je in? Met een gebruikersnaam of e-mail?

Reputatie 1

Bedankt voor je snelle reactie. Dat van een nieuwe wachtwoord had ik al gedaan maar het maakt gewoon geen verschil. Bij mail inloggen is geen probleem . Alleen wil je ook weleens je persoonlijke gegevens inzien en dat gaat nu dus niet.

 

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

 

Je kan eventueel ook eens proberen "wachtwoord vergeten" te gebruiken? Misschien klopt het ingevoerde wachtwoord niet.