[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik geef jullie graag iets meer info! Let wel op dat dit een indicatie blijft. Het kan altijd langer of korter duren!

@Lola20 @Noah_ritter ik verwacht dat jullie tussen 11 en 18 oktober bericht krijgen van AMP voor de bezorging!

Hey @Yangmao ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober van PostNL te horen krijgt wanneer ze jouw toestel leveren. 

Hi @Quinnex ik snap volkomen dat je nieuwsgierig bent! PostNL zal jouw toestel afleveren en ik verwacht dat dit tussen 14 en 21 oktober zal gebeuren.

Ga wel uit van de uiterste datum die ik hierboven heb gezet, om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem allemaal snel in handen hebben. Laten jullie het me weten als PostNL en AMP van zich hebben laten horen? Ik hoor het graag van jullie en wens jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe toestellen! 😊

 

 

Thanks, had er al rekening mee gehouden, maar stiekem hoop je toch dat het wat eerder wordt! 🙏

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeske @selenagubbels  allereerst: geen zorgen! De levertijden hierboven zijn een indicatie. Vaak worden deze wel gehaald, maar het kan altijd voorkomen dat het iets langer duurt. Ik krijg (waarschijnlijk) vandaag nieuwe levertijden. Houd dit topic dus even goed in de gaten vanmiddag. Mocht er geen week/weken vertraging te zien zijn bij jullie toestellen, dan ga ik er vanuit dat jullie elk moment bericht van AMP en PostNL kunnen ontvangen. Houden jullie mij ook op de hoogte? 😊

Ik heb speciaal een account aangemaakt, ik ga helemaal stuk :’). Waarom reageren mensen op deze troll, “Telle 2” ook. Beter dan Netflix dit. 

 

Laat je niet uit de tent lokken door nep medewerkers. Morgen horen we vast meer van betrouwbare bronnen 😉

Hey guys,

Ik geef jullie graag iets meer info! Let wel op dat dit een indicatie blijft. Het kan altijd langer of korter duren!

@Lola20 @Noah_ritter ik verwacht dat jullie tussen 11 en 18 oktober bericht krijgen van AMP voor de bezorging!

Hey @Yangmao ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober van PostNL te horen krijgt wanneer ze jouw toestel leveren. 

Hi @Quinnex ik snap volkomen dat je nieuwsgierig bent! PostNL zal jouw toestel afleveren en ik verwacht dat dit tussen 14 en 21 oktober zal gebeuren.

Ga wel uit van de uiterste datum die ik hierboven heb gezet, om te teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem allemaal snel in handen hebben. Laten jullie het me weten als PostNL en AMP van zich hebben laten horen? Ik hoor het graag van jullie en wens jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe toestellen! 😊

 

 

Super bedankt voor het snelle checken! En ik zal het zeker laten weten wanneer ik iets gehoord heb! 

goedemorgen ik heb 7 weken geleden the iPhone pro max paars besteld. Nog op heden geen verandering in mijn status. Ik heb de contract besteld via mobiel.nl dus zullen de levertijden hetzelfde zijn als op de foto of is  het nog langer omdat het via mobiel.nl is gegaan

Hi tele2 
 

Ik heb mijn iPhone 14 pro max deep purple 128gb besteld op 14 okt, wanneer kan ik hem ongeveer verwachten? Toen ik bestelde was de levertijd 3a4 weken. Maar lees op het forum nu 6a7…

Terwijl andere providers ze ondertussen op voorraad hebben nu. Bestelling is via mobiel.nl gegaan

Order nummer is 3624108

MvG

Damian

Goedemiddag,

 

vandaag wacht ik alweer 3 weken. Indicatie was 2/3 weken. Dus ik hoop vandaag nog mijn AMP bericht te krijgen. Zo niet wanneer dan ? Want ik vind het nu wel te lang duren. 

Goedenavond Danny,

 

Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is?

 

Dank!

Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses 

 

Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer 

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 14 FAQ.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.

“Danmaarden” heeft zelfde datum(16sept) als mij besteld Iphone 14 pro max 128gb) en hij/zei krijgt hem vandaag al en ik pas over twee weken volgens een service medewerker die ik heb gesproken🤔 raar….en jammer…

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rai_Kola tof dat je wel je een abonnement van ons hebt gekozen! Doordat je bestelling bij Mobiel.nl is gegaan, kan ik je bestelling niet inzien. Zij ontvangen ook een eigen voorraad toestellen, dus wat de levertijd bij hun is kan ik je ook niet zeggen. Ik hoop dat je hem snel in handen hebt! 

Ik zal onze stager harm erop aanspreken dat hij niet zomaar levertijden kan weg geven daar gaan Danny en ik over

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Ik denk dat het een nieuwe collega was want de levertijden zijn superlang nogmaals onze oprechte excuses 

 

Hier baal ik dus echt enorm van ik had niet verwacht dat ik zo voorgelogen zou worden door jullie als het langer duurt wees daar dan duidelijk en eenduidig over want dit vindt ik echt jammer 

Ja onze excuus voor het ongemak het enorm druk geweest probeer u eens in onze schoenen te verplaatsen met deze hoge werk druk

Dan neem je toch niet al die bestelling aan. Heb je zelf in de had toch 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Ivdk je hebt echt het meest populaire model gekozen, dus de wachttijden zijn iets langer. Ik verwacht dat PostNL tussen 22 november en 6 december de exacte bezorgdatum laten weten.

Hey @Damvwr ik kan jouw bestelling niet inzien, omdat deze niet via onze verkoopkanalen is geplaatst. Dit zou je bij mobiel.nl moeten navragen. Zij hebben hun eigen voorraad, dus voor mij is het onmogelijk om je een indicatie te geven. Ik hoop dat je hem snel in handen hebt!

Fijne avond allebei!

Reputatie 1

“Danmaarden” heeft zelfde datum(16sept) als mij besteld Iphone 14 pro max 128gb) en hij/zei krijgt hem vandaag al en ik pas over twee weken volgens een service medewerker die ik heb gesproken🤔 raar….en jammer…

Bro die service medewerkers  weten niks  8 van de 10 wat ze zeggen  klopt niet .. bij mij zei eentje over 4 weke terwijl ht 2-3 weke wachttijd is plus ik wacht al 3 weken

Ik heb op 24-10 de zwarte 128GB variant besteld. Er staat nu dat er een levertijd is van 4-6 weken voor die variant vanaf 24-10 en precies vandaag is dat 6 weken geleden. Ik heb echter nog geen mail gehad dus mijn vraag is wanneer krijg ik een update? 

Bestelling 76869019

 

Edit: typefout

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Oke! Heel erg bedankt voor deze update. Heel fijn en geruststellend! Ik zal je zeker op de hoogte houden!

Hij is overgedragen aan postnl! Bedankt voor je updates!! 😀 heel erg blij mee

Goedenavond Tele2,

 

Ik hoop dat jullie deze nepaccounts alsjeblieft kunnen blokkeren? Ik wil graag een antwoord van een echte medewerker :)

 

Ik heb om 14:00 een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze morgen (16 September) geleverd te krijgen.

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is? Ik ga er vanuit dat er morgen weer echte medewerkers aanwezig zijn

 

Alvast bedankt!

Hi, ik heb op 28-11 mijn iPhone met bestelnummer 77965381 besteld. Ik vroeg me af rond welke datum ik bericht kan ontvangen 🤞🏾

Ja erg jammer man…. Net gevraagd bij MediaMarkt maar die hebben het zelfde probleem met de levering van de nieuwe Iphone’s..(ook daar kan je een abonnement afsluiten tele2)

Hi! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 76409382

Hey Danny,

 

Telefonisch besteld! :)

Reputatie 1

Ja erg jammer man…. Net gevraagd bij MediaMarkt maar die hebben het zelfde probleem met de levering van de nieuwe Iphone’s..(ook daar kan je een abonnement afsluiten tele2)

Beste is via belsimpel een t mobile abonoment nemen daart tuurt met pro max 2-4 dage

Hoi, ik heb mijn iPhone 14 pro max deep purple bestelt op 5 oktober maar toen was het nog 4 tot 5 weken nu 6 tot 8 weken welke is het nou was mijn vraag 

bestel nummer 76308284