[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Wie wacht er nog op 512 gb paars ?

ik heb gisteravond op een forum gelezen dat er omtrend de 512gb modellen erge vertraging was bij apple, kan het forum helaas niet teruglezen.

Reputatie 7
Badge +12

Hi  @loyeve, it's true that there is no communication, while we wait for stock. I'm doing my best to give everyone an accurate indication of when to expect your phone. For you, I expect that PostNL will contact you between today and the 28th about the exact delivery date. Any moment now! Please let me know once they contacted you. 😊

Hey @Fredkwartet ik verwacht dat PostNL tussen 7 en 21 november contact met je opneemt voor de exacte bezorgdatum. 

Hi, weet u misschien wanneer mijn bestelling geleverd zal worden?

Ordernummer 78386088 

(Voor andere lezers: 14 pro max zwart, 128GB - besteld op 12-12-22)

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Farukdemiroglu als ik naar de actuele levertijden kijk, verwacht ik dat jij elk moment bericht zal ontvangen van AMP voor de bezorgafspraak. Morgen wacht je precies 3 weken en als ik kijk naar de ervaring vorig jaar, is de kans groot dat je vandaag of morgen iets hoort. Natuurlijk kan het ook iets langer duren, maar laten we daar nog even niet vanuit gaan. Laat je het me weten als AMP je heeft gemaild? Ik hoor het graag van je!

Tof om te horen dat jouw toestel donderdag bezorgd wordt. Veel plezier ermee! @yp14promax 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Yannick504 jouw bestelling staat op status in afleverproces koerier. Heb je inmiddels met AMP de bezorgafspraak kunnen maken? Zo niet, dan verwacht ik dat je héél binnenkort bericht van ze krijgt. Rond dezelfde tijd dat je dit berichtje stuurde, veranderde ook de status. Laat je het me weten? 😄

Beste floor1234,

Welke telefoon kleur en hoeveel opslag heeft u besteld? Dan kunnen we voor u kijken

Ik heb de paarse 14 pro max besteld met 128 gb geheugen

Reputatie 7
Badge +12

Hey @MuratY, ik weet dat je al lang wacht. Houd er rekening mee dat het door jou gekozen toestel 1 week verlenging heeft. Ga dus uit van de indicatie die ik je heb gegeven +1 week. Dat kan dus elk moment zijn tot de 28e, maar let op; het kan altijd langer duren, maar laten we daar nog niet vanuit gaan!

Hey @Milan.m, het klopt inderdaad dat er niet veel gecommuniceerd wordt, terwijl we op de voorraad wachten. Goed dat je dit topic hebt gevonden, ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik zie dat je jouw status sinds een half uur op afleverproces staat. Heb je van PostNL al een T&T ontvangen? Zo niet, dan verwacht ik dat je die elk moment krijgt. Laat je het me weten? 😅

Dat zou mooi zijn. Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thom2804, thanks voor de update! Super om te horen dat m'n voorspelling is uitgekomen! Je liet me even schrikken, maar goed om te horen dat 'ie wel via PostNL komt. Als ik het systeem niet meer kon vertrouwen, had ik het ook niet meer geweten. Ik heb je T&T er ook even bij gepakt en ik zie dat je hem deze ochtend gaat ontvangen! 😍 Laat je het me weten als je hem daadwerkelijk in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 

Hey Danny ik heb hem rond 14:15 ongeveer besteld telefonisch 

Iemand die misschien weet of je bij AMP wanneer ze de telefoon komen brengen moet pinnen of kan je ook contant betalen? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sem_ @Yannick504 helemaal mooi, thanks voor het laten weten! 😎

Ik heb de zilvere 256GB op 13.09 besteld, maar in het schema staat al 14.09 terwijl ik nog niks heb gehoord. Hoe zit dat?

Er staat wachten op voorraad… beetje raar als er wel word gezegd dat ik het vrijdag geleverd krijg..

Hi @Marciano van Tele2 ,

zou je mij misschien ook een indicatie kunnen geven wanneer ik m’n telefoon kan verwachten ? 😄

ordernummer > 76569874

Alvast bedankt :) 

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Reputatie 1

Ik heb de zilvere 256GB op 13.09 besteld, maar in het schema staat al 14.09 terwijl ik nog niks heb gehoord. Hoe zit dat?

Ik snap ook niks meer :(

Reputatie 1

Vandaag zijn de levertijden aangepast en uiterlijk vandaag moest ik hm hebben.promax  512 gb paars  op 13 sep besteld  ... ik snap er niks meer van...

Hi Danny zou je mijn status ook kunnen bekijken?

Ik heb om 10-9-22 12:35pm betaald,  paarse 14 pro max met 256gb

Beste heer/ mevrouw,

 

Ik heb 14-09-2022 een bestelling gedaan voor de Iphone 14 pro max 128GB zwart. Wanneer wordt deze geleverd? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Dave 

Hey @Marciano van Tele2 ,
Heb je voor mij misschien ook wat informatie van wanneer ik mijn bestelling zou kunnen verwachten?

Mijn order nummer is: 75699248
Alvast bedankt!

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

hey  @Marciano van Tele2 ik heb op 19-09 de iPhone 14 pro Max paars 256GB met ordernr: 75718020 besteld, vrienden van mij hebben het al ontvangen en later dan mij besteld. Kun je mij een update geven van mijn bestelling? Wanneer kan ik het verwachten?

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik vraag me af wanneer ik mijn Iphone 14 Pro Max 128GB binnenkrijg heb m op 24-09 besteld 

 

75882879