[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey Danny ik had mijn nieuwe toestel ook besteld maar ook nog geen bevestiging gekregen maar er is mij wel toegezegd dat ik hem morgen geleverd zou kunnen krijgen. Wat kan ik nu doen ?

Hi Ahsjdjd,

Vervelend om te horen dat je tot op heden geen bevestigingsmail hebt gekregen!

Zou je mij allereerst kunnen vertellen hoe laat je hebt besteld?

Met vriendelijke groet,

Danny Team Tele2 

Hi Danny ik had hem rond 14:15 telefonisch besteld het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars  het ding is dat ik donderdag op vakantie ga en daarom voor de zekerheid had gevraagd of het mogelijk was om hem vrijdag al te krijgen maar als ik naar de bestel status ga dan staat er nog wachten op voorraad. En ook nog niks van amp groep gehoord dus ik maak me flink zorgen 

Hey Dennis zou jij mischien even voor mij kunnen kijken ??

Ja zou ik mogen weten welke datum/tijd en welke telefoon u percies heeft besteld 

Datum 09-09-2022 tijd rond 14:15 mischien iets eerder heb het telefonisch gedaan namelijk. Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128gb paars

Ik durf het niet te zeggen maar telefonische bestelling worden over het algemeen wat later behandeld dus het zou kunnen dat het begin oktober word geleverd 

Er is wel tegen mij gezegd dat ik hem vrijdag geleverd kan krijgen omdat ik donderdag op vakantie zou gaan dus ik zou dat enorm vervelend vinden als dit zo blijkt te zijn 

Ik heb de space black iphone 14 pro max 128gb besteld op 23-09. iemand enig idee wanneer ik em binnen krijg?

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, ik geef jullie met alle plezier een indicatie, maar let op; het blijft een schatting. Het kan altijd iets langer duren, maar daarentegen kan het ook altijd wat eerder zijn!

@DaveH0481 Ik verwacht dat je tussen 12 en 19 oktober bericht ontvangt van AMP.

@Blade Voor jou verwacht ik dat je tussen 22 en 29 oktober bericht krijgt van AMP. De 29e is een weekend, dus ga uit van enkele dagen later.

@Denizer Ik verwacht dat je tussen 21 en 28 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop jullie hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven. Ga wel uit van de laatste datum die ik hierboven heb gegeven om teleurstelling te voorkomen. Laten jullie het me weten als AMP contact met jullie heeft opgenomen? Ik hoor het graag! 😄

Ik heb een zilveren 256GB besteld op 13.09 wanneer kan ik hem verwachten?

75501249

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt

Hi! Wanneer heb jij hem besteld?😃

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Reputatie 1

Heeft niemand hier paarse 512 gb besteld ?

Hey Marciano,

 

Mijn 6 weken zijn helaas morgen om en ik heb momenteel nog niets mogen ontvangen. De actuele levertijd was 4-6 weken. De eerdere indicatie was 17 nov. Tot 3 dec. En aangezien het morgen weekend is denk ik niet dat ik tot maandag iets te horen ga krijgen. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat ik mijn bestelling kan annuleren als ik dat wil omdat er waarschijnlijk een vertraging is en ik kan bestellen bij Mediamarkt/Belsimpel, maar dan denk in meer . Heb ik voor niets 6 weken moeten wachten… ik zie zelf ook geen vertraging in dr Bestelstatus.. en of tabel.. zou jij aub iets van een update kunnen geven aan mij? Ik loop al 6 weken rond met een iphone 8 en kan echt niet wachten om hem te ontvangen. Alsvast vriendelijk bedankt mijn order nummer is : 76821002

 

Mvg,

Bat
 

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Hi, kan je mij ook een indicatie geven wanneer ik ongeveer mijn toestel kan verwachten? Klantnummer 1.20575216 - iPhone 14 pro max 1tb paars. Dank je alvast 

Hey Marciano,

 

Mijn 6 weken zijn helaas morgen om en ik heb momenteel nog niets mogen ontvangen. De actuele levertijd was 4-6 weken. De eerdere indicatie was 17 nov. Tot 3 dec. En aangezien het morgen weekend is denk ik niet dat ik tot maandag iets te horen ga krijgen. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat ik mijn bestelling kan annuleren als ik dat wil omdat er waarschijnlijk een vertraging is en ik kan bestellen bij Mediamarkt/Belsimpel, maar dan denk in meer . Heb ik voor niets 6 weken moeten wachten… ik zie zelf ook geen vertraging in dr Bestelstatus.. en of tabel.. zou jij aub iets van een update kunnen geven aan mij? Ik loop al 6 weken rond met een iphone 8 en kan echt niet wachten om hem te ontvangen. Alsvast vriendelijk bedankt mijn order nummer is : 76821002

 

Mvg,

Bat
Ik wacht nu ook al 2 weken , aankomende maandag 3 weken. Levertijd staat bij mijn 2/3 weken. En nog steeds niks gehoord of een mail gekregen. Volgens tele2 hadden ze geen bestelling van Apple ontvangen waardoor ze moesten wachten op hun lading. Hopen dat die ondertussen al binnen is gekomen want zit niet te wachten om nog 1/5 week te wachten eerlijk gezegd 

Heyy, gisteren heb ik de IPhone 14 pro max besteld. In de zwarte kleur 128GB. Nu is mijn vraag of die geleverd gaat worden door AMP of door PostNL? Want er staat in de mail postnl maar ik zie dat andere hem geleverd krijgen door AMP? En toevallig een indicatie voor wanneer ik een track en trace zou krijgen? 😊

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! De levertijden voor de iPhone 14 pro zijn weer aangepast, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.

Reputatie 1

Hey . Goedenavond ik had mijn iphone 14 pro max 512 gb paars dinsdag besteld kan je de status even checken waneer kan ik hm verwachten is ht met amp of postnl ?

De 512gb word morgen geleverd van wegen de weinig vraag ernaar

Hmm goed maar ik kan hm pas 23 ste betalen heb ik ook via telefoon gezegd .mAar ik heb ook niks gehoord van postnl of amp


ja dan moet ik u helaas teleur stellen maar de bestelling is pas rond als de volledige bedrag/de aan betaling is voldaan dus bij deze heeft u geen geldige order helaas

Ja maar toen ik had besteld aan telefoon hebben ze gezegd  dat bij de bezorger kan betalen..

Kanje even mijn status checken..

 

Ja dat was eerst mogenlijk maar nu zijn we van koerier veranderd vanwegen de drukte/ het budget dus is de mogelijkheid er niet meer. U bestel status kan nu niet gechekt worden omdat mijn stagiar Stager Harm om dit moment niet aan het werk is die is morgen na de vergadering weer beschikbaar 

Wat gaat er nu gebeuren dan ?  want afspraak is afspraak  

Yess, afspraak gemaakt voor m’n iphone 14 pro max 128gb en maandag krijg ik em😌 er staat wel levertijd 4 tot 6 weken? ben benieuwd of die wel echt komt

Hi! Wanneer heb jij hem besteld?😃

Ik heb et besteld op 23 September, 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @I.C jouw toestel gaat inderdaad bezorgd worden door PostNL! Ik verwacht dat ze je tussen 19 november en 3 december de T&T zullen sturen. 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Hoi! 
 

ik heb 23 oktober de iPhone 14 pro Max besteld. Toen stond de levertijd op 4/6 weken 76855299. 

Er werd mij aangegeven dat ik tussen 17 november en 1 december iets van PostNL zou horen maar nog altijd niks gehoord. 
ik verwacht niet dat het in het weekend wordt geleverd. 
wanneer kan ik de telefoon verwachten? Is er meer duidelijkheid? 
Omdat het nu de 6de week is begin ik me zorgen te maken. 
 

groetjes 

Hey, Ik heb op 16 September mijn IPhone 14 Pro Max 256gb in Space black besteld. En ik ben ook benieuwd wanneer ik hem ongeveer kan verwachten.

Ik denk dat ik rond 20 oktober hem ongeveer kan verwachten maar ik zie ook dat mensen hun iphone  binnen beginnen te krijgen die rond dezelfde tijd hebben besteld.

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben! 

Bestelnummer 75598995

Beste Tele2,

Kunnen jullie mij een indicatie geven voor een leverdatum van mij bestelling? Ik ben het spoor een beetje bijster.


order 76465551

 

Alvast bedankt 

 

Op 10-11-2022 om 22:05 heb ik de iPhone 14 pro Max gold 128 gb besteld. 
bestelnummer: 77430702

 

er staat 2-3 weken voor, nu is er al 3 weken voorbij en nog geen verdere info gehad of mail van de bezorger! 
 

hoe nu verder? Als ik tele2 wil bellen sta ik in mega lange wachtrijen.