[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.

Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.

Dus uiterlijk 5 Dec moet ik iets horen? Want dan wacht ik al 3 weken ? En bezorgdatum was 2/3 weken. Kan ik er geen nood achter zetten ? 

De bezorgtijd is een idicatie, dus ze verwachten binnen 2-3 weken maar dat is niet definitief en kan altijd langer worden. Je kan er geen nood achter zetten want ze werken met een first in first out systeem. Dat betekend dat ze werken op volgorde van de bestellingen. Wanneer je aan de beurt bent krijg je vanzelf een mailtje van AMP/PostNL. Ik ben momenteel ook al bijna aangekomen op de laatste dagen van mijn 6e week. En ook nog niets gehoord. Het is dus nog afwachten

Hey Marciano,

 

Mijn 6 weken zijn helaas morgen om en ik heb momenteel nog niets mogen ontvangen. De actuele levertijd was 4-6 weken. De eerdere indicatie was 17 nov. Tot 3 dec. En aangezien het morgen weekend is denk ik niet dat ik tot maandag iets te horen ga krijgen. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat ik mijn bestelling kan annuleren als ik dat wil omdat er waarschijnlijk een vertraging is en ik kan bestellen bij Mediamarkt/Belsimpel, maar dan denk in meer . Heb ik voor niets 6 weken moeten wachten… ik zie zelf ook geen vertraging in dr Bestelstatus.. en of tabel.. zou jij aub iets van een update kunnen geven aan mij? Ik loop al 6 weken rond met een iphone 8 en kan echt niet wachten om hem te ontvangen. Alsvast vriendelijk bedankt mijn order nummer is : 76821002

 

Mvg,

Bat
 

Hey Marciano,

 

Mijn 6 weken zijn helaas morgen om en ik heb momenteel nog niets mogen ontvangen. De actuele levertijd was 4-6 weken. De eerdere indicatie was 17 nov. Tot 3 dec. En aangezien het morgen weekend is denk ik niet dat ik tot maandag iets te horen ga krijgen. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden dat ik mijn bestelling kan annuleren als ik dat wil omdat er waarschijnlijk een vertraging is en ik kan bestellen bij Mediamarkt/Belsimpel, maar dan denk in meer . Heb ik voor niets 6 weken moeten wachten… ik zie zelf ook geen vertraging in dr Bestelstatus.. en of tabel.. zou jij aub iets van een update kunnen geven aan mij? Ik loop al 6 weken rond met een iphone 8 en kan echt niet wachten om hem te ontvangen. Alsvast vriendelijk bedankt mijn order nummer is : 76821002

 

Mvg,

Bat
Ik wacht nu ook al 2 weken , aankomende maandag 3 weken. Levertijd staat bij mijn 2/3 weken. En nog steeds niks gehoord of een mail gekregen. Volgens tele2 hadden ze geen bestelling van Apple ontvangen waardoor ze moesten wachten op hun lading. Hopen dat die ondertussen al binnen is gekomen want zit niet te wachten om nog 1/5 week te wachten eerlijk gezegd 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! De levertijden voor de iPhone 14 pro zijn weer aangepast, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Oke! Heel erg bedankt voor deze update. Heel fijn en geruststellend! Ik zal je zeker op de hoogte houden!

Hoi! 
 

ik heb 23 oktober de iPhone 14 pro Max besteld. Toen stond de levertijd op 4/6 weken 76855299. 

Er werd mij aangegeven dat ik tussen 17 november en 1 december iets van PostNL zou horen maar nog altijd niks gehoord. 
ik verwacht niet dat het in het weekend wordt geleverd. 
wanneer kan ik de telefoon verwachten? Is er meer duidelijkheid? 
Omdat het nu de 6de week is begin ik me zorgen te maken. 
 

groetjes 

Op 10-11-2022 om 22:05 heb ik de iPhone 14 pro Max gold 128 gb besteld. 
bestelnummer: 77430702

 

er staat 2-3 weken voor, nu is er al 3 weken voorbij en nog geen verdere info gehad of mail van de bezorger! 
 

hoe nu verder? Als ik tele2 wil bellen sta ik in mega lange wachtrijen. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jeske @selenagubbels  allereerst: geen zorgen! De levertijden hierboven zijn een indicatie. Vaak worden deze wel gehaald, maar het kan altijd voorkomen dat het iets langer duurt. Ik krijg (waarschijnlijk) vandaag nieuwe levertijden. Houd dit topic dus even goed in de gaten vanmiddag. Mocht er geen week/weken vertraging te zien zijn bij jullie toestellen, dan ga ik er vanuit dat jullie elk moment bericht van AMP en PostNL kunnen ontvangen. Houden jullie mij ook op de hoogte? 😊

goedemorgen ik heb 7 weken geleden the iPhone pro max paars besteld. Nog op heden geen verandering in mijn status. Ik heb de contract besteld via mobiel.nl dus zullen de levertijden hetzelfde zijn als op de foto of is  het nog langer omdat het via mobiel.nl is gegaan

Goedemiddag,

 

vandaag wacht ik alweer 3 weken. Indicatie was 2/3 weken. Dus ik hoop vandaag nog mijn AMP bericht te krijgen. Zo niet wanneer dan ? Want ik vind het nu wel te lang duren. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @rai_Kola tof dat je wel je een abonnement van ons hebt gekozen! Doordat je bestelling bij Mobiel.nl is gegaan, kan ik je bestelling niet inzien. Zij ontvangen ook een eigen voorraad toestellen, dus wat de levertijd bij hun is kan ik je ook niet zeggen. Ik hoop dat je hem snel in handen hebt! 

Ik heb op 24-10 de zwarte 128GB variant besteld. Er staat nu dat er een levertijd is van 4-6 weken voor die variant vanaf 24-10 en precies vandaag is dat 6 weken geleden. Ik heb echter nog geen mail gehad dus mijn vraag is wanneer krijg ik een update? 

Bestelling 76869019

 

Edit: typefout

Hey @Bat123 ik snap heel goed dat je niet kan wachten op je 14 Pro Max als je nog met de 8 rondloopt! Geen zorgen, uit ervaring weet ik dat het toestel 9/10 keer aan het eind van de indicatie beschikbaar is. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom er al uit wordt gegaan van een 'waarschijnlijke vertraging’ en ik zou de bestelling na deze weken ook zeker niet annuleren. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, het blijft een indicatie. Ik krijg maandag nieuwe levertijden, maar ik ga er vanuit dat er geen (flinke) vertraging is en dat je komende week wel de T&T van PostNL ontvangt. Houd je mij ook op de hoogte? Ik ben erg benieuwd! 😊

Oke! Heel erg bedankt voor deze update. Heel fijn en geruststellend! Ik zal je zeker op de hoogte houden!

Hij is overgedragen aan postnl! Bedankt voor je updates!! 😀 heel erg blij mee

Hi, ik heb op 28-11 mijn iPhone met bestelnummer 77965381 besteld. Ik vroeg me af rond welke datum ik bericht kan ontvangen 🤞🏾

Reputatie 7
Badge +12

Hey @thomask69 als ik het goed heb, is je toestel vanochtend bezorgd, klopt dat? 😎

Hey @Bat123 thanks voor de terugkoppeling. Superfijn om te horen en graag gedaan natuurlijk. Veel plezier met je nieuwe toestel! 🙌🏻

Hi @Geddah ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de T&T naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum.

Hai,

 

ik vraag mij af wanneer mijn telefoon wordt geleverd. Order nummer is 77526056

Hey @thomask69 als ik het goed heb, is je toestel vanochtend bezorgd, klopt dat? 😎

Hey @Bat123 thanks voor de terugkoppeling. Superfijn om te horen en graag gedaan natuurlijk. Veel plezier met je nieuwe toestel! 🙌🏻

Hi @Geddah ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de T&T naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum.

Hey @Marciano van Tele2, Klopt! Uiteindelijk heeft Tele2 de mobiel wel degelijk binnen de aangegeven 6 weken geleverd! Ik ben er hartstikke blij mee 😁

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hello! Ik heb afgelopen weekend de 14 pro max besteld, maar echt over het hoofd gezien dat er een levertijd gehanteerd wordt van 4 tot 6 weken🥺😭. Ik weet dat het maar indicaties zijn, maar hoe groot is de kans dat de levertijd wordt verkort in vergelijking met verlengd? Hoe accuraat zijn deze levertijden? Alvast bedankt voor de reacties!

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi, wat betekent dit voor mij? Ik heb mijn telefoon al de 15 van november al besteld. Maar de vanaf datum is nu ook opeens veranderd. Order nummer is 77555911

mvg. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Rchell ik verwacht dat PostNL tussen 26 dec en 9 januari de exacte bezorgdatum laat weten middels de T&T! 

Hey @Firrie ah, je geduld zal even op de proef worden gesteld, maar die Pro Max zal het straks helemaal waard zijn! De indicaties zijn aardig accuraat. Uit mijn ervaring ontvangen de meeste klanten hun toestel aan het eind van de indicatie, maar het komt ook af en toe voor dat het toestel sneller komt dan verwacht. Om teleurstelling te voorkomen zou ik wel uitgaan van 6 weken.

Hey @Fbesse jouw toestel wordt door AMP bezorgd en ik verwacht dat ze tussen 27 dec en 10 januari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Let wel op; je zit nu in het topic voor de Pro Max i.p.v. de Pro