[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hallo @Marciano van Tele2 

De laatste keer kon je mijn bestelling niet volledig zien, kan dit nu wel?

Ordernummer 78171798.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @jb3874, met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 13 en 27 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!

Hey @kerkar any day now! I expect AMP to contact you between today and January 6 to make the delivery appointment.

Hoi @VTR jazeker, kan hem nu weer zien! Ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen!

Hi @R.Ricky ah, super bedankt! Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2023!

Willen jullie kans maken op nog een leuke bezorging? Doe snel nog mee met onze winactie in dit topic😄

Hi @jb3874, met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 13 en 27 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!

Hey @kerkar any day now! I expect AMP to contact you between today and January 6 to make the delivery appointment.

Hoi @VTR jazeker, kan hem nu weer zien! Ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen!

Hi @R.Ricky ah, super bedankt! Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2023!

Willen jullie kans maken op nog een leuke bezorging? Doe snel nog mee met onze winactie in dit topic😄

Fijn om te horen! Bedankt en alvast een fijne jaarwisseling.

Hoi @Marciano van Tele2,

Kun je aangeven wanneer mijn bestelling ongeveer geleverd zal worden? ☺️

78509220


thanks!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BSU23 tuurlijk! Ik verwacht voor jou dat je tussen 13 en 20 januari de T&T van PostNL ontvangt met de exacte leverdatum! 😄

Hoi @Marciano van Tele2 

Kan je mij aangeven wanneer mijn iphone verwacht wordt? Bestelnummer is: 7801838

Alvast bedankt!

Beste @Marciano van Tele2 ,

 

graag zou ik van je willen horen hoever mijn bestelling is. Mijn ordernummer is: 77635921.

 

met vriendelijke groet,

kaydee

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Tdvries je ordernummer miste een cijfer, maar ik heb hem gevonden hoor! PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze je tussen 10 en 24 januari de T&T opsturen!

Hey @kaydee99 ik verwacht dat PostNL tussen 31 december en 14 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!

Als jullie het nieuwe jaar nog beter willen beginnen, kijk dan even in dit topic voor een mogelijk extra cadeau! 😎

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

Deze levertijden zijn aangepast op 29 december om 15:15 uur.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Hoi @Marciano van Tele2

Ook ik ben benieuwd naar de status van mijn bestelling. Mijn ordernummer is 77899159. 
Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Antjepantje jouw toestel wordt vandaag nog bezorgd! Heb je de T&T ook ontvangen? Maak je dag nog mooier en doe mee met deze winactie😎

Dag @Marciano van Tele2 

Zou je mij ook kunnen vertellen wanneer mijn order wordt geleverd?

Ordernummer: 78145334

Reputatie 7
Badge +12

Hi @daanr42 ik verwacht dat PostNL tussen vandaag en 13 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik hoor het graag!

Hoi @Marciano van Tele2,

Kun je aangeven wanneer mijn bestelling ongeveer geleverd zal worden?

78195296


Bedankt!

Nog even terug te komen op mijn bericht, ik heb gisteren het sms’je van AMP gekregen. Bezorgdatum is 02-01-2023😎 

 

Heb hem 23-11-2022 besteld, dus ietsje korter dan de 8 weken. Had de zwarte iPhone Pro 128GB 

 

Thanks @Marciano van Tele2 voor de indicaties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @drijbroek ik verwacht dat PostNL tussen 16 en 30 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Zoals je hierboven leest kan het ook altijd iets eerder (maar ook iets later)! 

Hey @weste617 thanks voor de terugkoppeling. Héél nice dat 'ie morgen iets eerder dan verwacht, bezorgd wordt. Veel plezier ermee!

En voor jullie allebei; de beste wensen! 😎

Hoi @Marciano van Tele2  zou je mij kunnen vertellen wanneer mijn bestelling geleverd word? Ordernummer is 78555394.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Deborahrx_ met alle plezier! Ik verwacht dat AMP tussen 13 en 27 februari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen!

Hoi @Marciano van Tele2 ,

 

Ben ik weer. Helaas nog steeds niet mijn iPhone ontvangen met bestelnr: 77961160 

Ik hoop hem uiterlijk wel 8 januari iets van een T&T te ontvangen(dan zit ik op de maximale 6 weken) omdat ik hem voor de 15de binnen moet hebben, want dan ga ik op reis. Dus ik check even dubbel bij jullie om het zeker te weten.

 

Groetjes, Nadeche

@nadechet mocht je niet meer kunnen wachten de mediamarkt en coolblue hebben ze weer online op voorraad… 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @nadechet tof om te horen dat je op reis gaat. Ik snap dat je je nieuwe toestel daarvoor zeker wil hebben. Ik verwacht nog steeds dat je hem rond de 8e zal ontvangen. Houd het even goed in de gaten en houd me ook zeker even op de hoogte als je de T&T hebt ontvangen!

@Marciano van Tele2 goedemorgen!

 

kun je voor mij checken wanneer ik uiterlijk mijn iPhone ontvang? 78131272
 

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dxrxi2012 met alle plezier! Ik zie dat de status van je bestelling sinds vanochtend op in afleverproces koerier staat. Ik zie nog geen T&T-nummer, dus mocht jij die ook nog niet hebben ontvangen, dan gok ik dat je die héél binnenkort ontvangt. Ik denk vandaag nog wel! Laat je het me weten als je hem hebt en weet wanneer je toestel wordt bezorgd? 😄

Hey @Marciano van Tele2 ,

zou jij mij ook een update kunnen geven? Zie je al of hij is aangekomen? Begin toch een beetje zenuwachtig te worden. Hahahaha. 
 

Ordernummer 78303283

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dd1987, ja natuurlijk, met alle plezier! Geen reden om zenuwachtig te worden hoor. Ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 19 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik hoop dat je je nieuwe toestel snel in handen hebt! 😎

Hallo @Marciano van Tele2 

Vandaag heb ik van AMP een sms gehad met de levertijd.

Mijn toestel wordt deze week geleverd 🙂.