[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Hallo,

Ik heb 22 oktober een iPhone 13 pro Max Sierra blue 128 GB besteld. Nu is mij niet duidelijk hoe ik de tabel exact moet afleveren. Kunnen jullie mij een indicatie geven hoelang ik nog moet wachten? En is het mogelijk het toestel sneller te ontvangen? 

Hartelijke groet,

 

*Aflezen

5 oktober de Iphone 13 pro max sierra 128 gb besteld, heb vandaag een afspraak kunnen maken bij AMP!

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

heyy. ik heb 3 oktober de iphone 13 pro max goud 128GB besteld.. ik zie dat er al een paar zijn die later dan mij hebben besteld en een bezorg afspraak hebben gemaakt..

Hoe zit dat? blij de klantenservice krijg ik steeds de zelfde antwoorden.

Hier kunnen ze ook geen antwoord op geven, want het is toch wie eerder besteld krijgt ook eerder?

 

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Hoiii,

 

Wij 28 oktober, hoe laat heb jij vandaag de mail gehad als ik vragen mag?

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Hoiii,

 

Wij 28 oktober, hoe laat heb jij vandaag de mail gehad als ik vragen mag?

Om 19:14. Ik hoop dat je ook snel een mail ontvangt! 

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Ja dat kan ik mij voorstellen, had ik dat eerder geweten dan had ik dat ook gedaan. 

Hoewel tele 2 ook redelijk machteloos is hier in, alleen communicatie had dan wel beter gemogen van hun kant.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow wat fijn voor jou! Dat gaat iig wel lekker snel. 
 

ik wacht al een aantal weken. Wel op de gouden, maar alsnog. 
 

tele2 hoe kan dit? 

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

@Marciano van Tele2  kun jij mij hier meer over vertellen??

De levertijden zijn écht zo lang. Verschilt wel per toestel, zie tabel 1e pagina. De levertijd kan je rekenen vanaf het moment dat je een bevestigingsmail heb ontvangen van je bestelling. Tel daarbij nog wel twee weken levertijd op vanwege drukte bij de AMP koerier en je hebt een reële schatting wanneer je je toestel ontvangt. 

 

Voorbeeld: in mijn geval met de iPhone 13 pro max sierra blue 128 GB is er een levertijd van 4-6 weken. Bij zes weken kreeg ik een mail van AMP voor het maken van een bezorgafspraak voor over twee weken. In totaal zit er dan vanaf het moment van het ontvangen van de orderbevestiging per mail tot het ontvangen van je toestel 8 weken. 

 

Dus: kijk in de tabel, ga daar uit van het maximale + 2 weken.

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je,

 

Groet,

Dan zou het bij mij ook 8 weken duren.. 😱 misschien ga ik dan toch hier annuleren en bij Belsimpel bestellen.

Ja dat kan ik mij voorstellen, had ik dat eerder geweten dan had ik dat ook gedaan. 

Hoewel tele 2 ook redelijk machteloos is hier in, alleen communicatie had dan wel beter gemogen van hun kant.

Ja precies.. in ieder geval bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bo.F ik doe m’n best om alle vragen te beantwoorden, maar om het overzicht te bewaren doe ik dit over het algemeen in m’n berichten, aangezien de meeste vragen hetzelfde zijn. Als ik op elk bericht reageer is het overzicht direct weg. Zoals in eerdere berichten aangegeven, je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je kunnen plannen. Deze ontvang je direct zodra het kan (je kunt deze dus verwachten n.a.v. de levertijden in de afbeelding hierboven). Wanneer dit precies is, daar hebben wij geen inzicht in. 

Ik snap dat het om veel geld gaat en ik hoop natuurlijk dat je jouw nieuwe toestel snel mag ontvangen! 

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Ik heb op 14 november de Iphone 13 pro max sierra blue 128gb besteld, wanneer kan ik deze verwachten te ontvangen?

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Vraag me of het wel klopt, wij hebben de 28e besteld en ook niks gehoord.

Hier op 22 Oktober de 128gb graphite pro Max besteld en ook nog geen bericht. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JB4 normaal gesproken zou dit incl. bezorging zijn, echter door de huidige drukte is de kans groot dat dit iets langer duurt. Voor jou verwacht ik dat je op of rond 27 december de mail ontvangt om een bezorgafspraak te maken. De laatste tijd ontvang ik steeds vaker berichten dat de bezorgafspraak sneller gemaakt kan worden dan normaal, dus stiekem verwacht ik hem eigenlijk wel iets eerder. De vroegste afspraak die je in kan plannen, kan ik je helaas niet vertellen. Dat kun je zelf pas zien als AMP contact met je heeft opgenomen. 

Hey @Nina77 & @demiunlimited stuur mij even een privebericht met je postcode + huisnummer en ordernummer. Dan pak ik jullie bestelling er graag bij!

Hoi @hervé voor jou geldt hetzelfde als JB4, maar dan met 1 dag verschil. Ik verwacht dat je tussen 12 en 26 december de bezorgafspraak kunt inplannen. Laat het me gerust weten als dit is gebeurd, ik hoor het altijd graag! 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertje van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.
 

Het zou bijzonder prettig zijn als er een antwoord komt. Nee is ook een antwoord namelijk. Maar het zwijgen van Tele2, ook via Twitter zorgt er wel voor dat ik twijfel of ik wel klant wil blijven. Ik voel me namelijk geen klant maar een melkkoe. Heb inmiddels 3 weken geleden een telefoon betaald. Dan mag daar toch wel een stukje service tegenover staan. Op de hoogte houden van de bestelling is er 1 van.  Alleen de levertijd aanpassen, die met 3-4 weken ook nog niet heel specifiek is, vind ik erg klantonvriendelijk. 

Woensdag 27 oktober de iPhone 13 Pro Max “Grafiet” 128 GB besteld. Vandaag een bezorgafspraak ingepland! 

Wow, ik heb die van mij 11 oktober besteld precies dezelfde als die van jou en nog steeds niks gehoord.

 

hoe zit dit tele2?

Hylander heb je al iets gehoord?

Hey Brandon,

Helaas nog niet

Vraag me of het wel klopt, wij hebben de 28e besteld en ook niks gehoord.

Ja, denk het ook en anders heeft de persoon veel geluk gehad. Maar vind het wel raar van tele2