[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Dit is week 4 al dat ik mijn telefoon heb besteld en ik heb nog steeds geen sms of mailtje gehad over hoe en wat. Duurt wel erg lang zo

Heb helaas hetzelfde 😢

Dit is week 4 al dat ik mijn telefoon heb besteld en ik heb nog steeds geen sms of mailtje gehad over hoe en wat. Duurt wel erg lang zo

Zelfde probleem, verwacht één deze dagen toch wel een mail dat ze hem komen brengen!

@Leona1312 @Valerie de Beer @GodZ Hey guys, ik heb jullie bestellingen er nog eens bij gepakt en zie inderdaad dat jullie alle drie nu in week 4 zitten. Ik verwacht (en hoop echt van harte) dat jullie binnenkort wat horen! Houd mij eind van de week even op de hoogte.

Thanks! Net een bezorgafspraak kunnen maken 🎉

@Leona1312 @Valerie de Beer @GodZ Hey guys, ik heb jullie bestellingen er nog eens bij gepakt en zie inderdaad dat jullie alle drie nu in week 4 zitten. Ik verwacht (en hoop echt van harte) dat jullie binnenkort wat horen! Houd mij eind van de week even op de hoogte.

Yes dank je wel sta nu in de wacht bij amp om een afspraak te kunnen maken.👍

Heb 11 oktober besteld en heb eindelijk een afspraak kunnen maken!

Ook ik zit in mijn 3e week, en als ik de forum bekijk gaat het nog heel lang duren. Het zou fijn zijn als jullie dit bij de verkoop al hadden gemeld. Is belachelijk dat bij andere providers dit veel beter en sneller is geregeld. Besteldatum van de sierra blue 128 pro max zit nog steeds op de 23ste en dit is al ongeveer 1 week zo. Kan toch niet zo zijn dat we de duurste telefoons kopen, en zo slecht worden behandeld.. 

Reputatie 1

Mijn post is inmiddels 5 uur oud, en heb nog geen antwoord ontvangen van jullie… is het zo mega druk op het forum?? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Gertdr ik zie inderdaad dat je vandaag precies 4 weken wacht. Ik had gehoopt dat je vandaag wel de mail zou hebben ontvangen. Als het aan mij lag had je deze uiteraard nog eerder gehad. Ik ga er daarom nog wel vanuit dat je deze heel binnenkort mag verwachten. We krijgen dagelijks updates van de levertijden, zoals nu net nog en ik zie geen langere levertijd voor jouw toestel, dus ik heb goede hoop! 

@Mathijs132 Hey, voor jou geldt hetzelfde als voor Gert. Geven jullie me eind van de week even een update of jullie al iets hebben gehoord? Ik houd het graag voor jullie in de gaten.

Iphone 13 Pro Max zilver 128 gb besteld op 30 oktober en kon zojuist een bezorg afspraak maken. Nadeel; ze vragen om extra kosten als de rit niet “duurzaam” is.

Wat snel dat je een afspraak kan maken! Super fijn. 
wel vervelend die extra kosten.

 

wat ik raar vind is dat ik 2 weken eerder heb besteld, een “kortere wachttijd” heb in deze tabel, en jij hem al kan laten bezorgen 🧐

Reputatie 5
Badge +6

Als je ‘m volgende week thuis hebt dan heb je ‘m als 1 van de eerste toch! Ik moet nog even wachten met bestellen maar zou ervan dromen om m’n iphone 13 volgende de week te hebben :D 

Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb

Ik heb dezelfde, zou ook graag zien welk nummertje ik heb

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Shaé T. ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik weet het niet zeker, maar naar ervaring verwacht ik dat je op of rond maandag de 29e een bezorgafspraak kunt maken. Dit kan enkele dagen ervoor of erna. De 29e blijft een schatting, maar ik ontvang de laatste tijd veel berichtjes van klanten die eerder de bezorgafspraak hebben kunnen maken, dus ik heb goede hoop voor jou!

Laat het ons zeker weten als je de mail van AMP binnen hebt. Ik hoor het graag van je! :smile:

Kan iemand mij uitleggen hoe de lever tijden werken?

 

  • is het ¾ weken vanaf het moment dat ik zelf heb besteld?(16 okt)
  • is het ¾ weken vanaf jullie bestel datum?
  • of moet ik nu wachten op een nieuwe bestel datum van jullie en dan nog ¾ weken?

het betreft de iPhone 13 pro Max gold 128 gb

Ik heb de telefoon 13 okt besteld en gister zeiden ze hier dat ik de tel 10 november zou kunnen verwachten.. 4 weken vanaf je bestelde datum.

Ik heb op 20 september een iphone 13 pro max 128gb in het goud besteld maar ik heb nog niks gehoord van AMP. Zou iemand mij kunnen vertellen hoelang dit nog duurt want ik zit morgen in mijn 5e week…

Toen ik mijn contract verlengde was de wachttijd 3-4 weken. Nu is het veranderd naar 4-6 weken. Houd dit in dat ik nu nog 2-3 weken langer moet wachten dan dat de bedoeling was?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Snap dat er veel vraag is, maar dat lijkt me toch gebruikelijk? 
Ben ruim 10 jaar vaste klant, en heb zelfs een tweede abonnement lopen. Belachelijk dat er niet direct geleverd kan worden…. 

Hey @henkk97 super fijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt gemaakt! Ik ben blij om te horen dat je er zo positief naar kijkt en dat het nu makkelijker uit te houden is. Je nieuwe Pro Max zal het zeker waard zijn en zeker met alle accesoires! Welke heb je nu zoal? :smile:

Zeker ! 😃 De Apple Wallet, airtags, airpods 3, Belkin charge stand en hoesje van Mouse case 😃 

Reputatie 1

Goedenavond, ik had op 20 oktober de iphone 13 pro max 128 Sierra Blue besteld en bij het bellen is mij expliciet vermeld dat ik het in mijn 2e of 3e week zou ontvangen. Ik zie nu staan dat het wellicht 4/6 weken duurt; wat extreem lang is. Zouden jullie bekijken wanneer ik specifiek mijn toestel zal ontvangen? Ik heb expliciet gekozen voor Tele2 omdat jullie beloofden optijd te kunnen leveren ivm een kapot toestel. Graag ASAP een bericht want jullie service is wederom embarmelijk.

Ik zit een beetje te twijfelen nu of Ik mijn bestelling moet annuleren en het maar via belsimpel ga proberen aangezien lever tijd 2 weken is daar. Vorige week mijn bestelling geplaatst maar als Ik nu de forum door lees geloof Ik de lever tijd van 3-4 weken niet. Kan een moderator of iets mij wat meer info geven? 

Ik heb de iPhone 13 pro max 256GB graphite besteld. 

Reputatie 1

@RSte Ik bedoel jij 😉

Update:

Net een afspraak met AMP kunnen maken voor mijn bestelling van 29-9 pro max 256GB sierra blue. Hebben jullie enigzins een indicatie.

Ik heb ook net een mail ontvangen. Finally. 

iPhone 13 pro max 128gb zwart. 30-9-21 besteld vandaag een mail van AMP gehad 🥳na . 4,5 week wachten…

Reputatie 1

Ik heb een afspraak gemaakt 🙂 Eindelijk.

Het gaat om de iPhone 13 pro max gold 128 GB

Hallo,

Ik heb 22 oktober een iPhone 13 pro Max Sierra blue 128 GB besteld. Nu is mij niet duidelijk hoe ik de tabel exact moet afleveren. Kunnen jullie mij een indicatie geven hoelang ik nog moet wachten? En is het mogelijk het toestel sneller te ontvangen? 

Hartelijke groet,