[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Hallo, mijn huidige iphone is kapot. Ik weet dat je het druk hebt, maar ik wacht nieuwsgierig op iphone Gold 256 die op 7 oktober is besteld toen de wachttijd twee was
weken die verstreken. Kan ik mijn telefoon of sneller een ander modeltype, kleur krijgen? Ik hoop van je te horen. Bedankt voor de hulp!

ik denk helaas dat je pech hebt...

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Hoi, zijn de levertijden incl. bezorging? Kun je aub nakijken wanneer ik het kan verwachten? 

11 november mijn Iphone 13 pro max besteld, wanneer kan ik een bezorg afspraak maken? Mensen die later hebben besteld hebben dit al kunnen doen.. 

Ik hoor het graag.

Hoi,

kan iemand mij vertellen of de levertijden echt zo lang zijn? Ik heb op 24 november een iphone 13 pro max 128GB gold besteld. Maar zit nu vanwege de lange levertijden te twijfelen of ik deze zal annuleren en ergens anders ga bestellen. Op andere sites zijn ze namelijk vele malen sneller met verzenden.

Update:

Net een afspraak met AMP kunnen maken voor mijn bestelling van 29-9 pro max 256GB sierra blue. Hebben jullie enigzins een indicatie.

Ik zie dat er nog steeds geen fatsoenlijke communicatie is, mensen mensen. Bestel hem toch ergens anders net als ik. Belsimpel heeft mij uit voorraad geleverd, nu mag ik al anderhalve week mijn nieuwe telefoon showen aan de wereld :D

Hoezo reageren jullie niet op de vragen van klanten? We hebben godverdomme meer dan €1000 euro betaald en we krijgen niet eens een mail. Ik vind dit de slechtste service ooit en ik ga zo spoedig mogelijk overstappen! Bah ik walg van jullie