Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op!

 

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2(via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. 
 
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  
 
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

Hoi,

4 weken geleden heb ik een Iphone 12 pro max 512GB paars besteld. Ordernummer is 76412458. Destijds stond er 2-3 weken als bezorgtijd. Wanneer kan ik mijn Iphone verwachten? Vrienden die hem weken later hebben besteld hebben m al…

Thx alvast


Hey @Jakubbosek123 AMP zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze tussen 18 november en 2 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Het is nog even wachten, maar laat je het me weten als AMP contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag van je!


Goedemiddag, ik had even een vraagje ik had 5 oktober een iPhone 14 pro max in deep purple bestelt hebben jullie enig idee wanneer die komt 

 

Ordernummer 76308284


Hallo, ik heb op 21 oktober de IPhone 14 Pro zwart 128 GB besteld.  

Wanneer kan ik informatie verwachten?

 mijn bestelnummer is: 76795353.  

Kan iemand mij helpen?
 

 Marciano van Tele2? 


Hey @dylanherm ik verwacht dat PostNL tussen 3 en 17 november contact met je opneemt over de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je die straks hebt? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi!

Wanneer zou ik mijn toestel kunnen verwachten? 
ordernummer: 76317277

Alvast bedankt!


Hey @Jeffreyy1998 ik verwacht dat PostNL tussen 27 oktober en 10 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum door te geven. Geen zorgen, je huidige abonnement loopt gewoon door en zodra je je nieuwe toestel hebt ontvangen, gaat je nieuwe abonnement in. Zo blijf je altijd bereikbaar! 😄

Hey @meltem1998 jouw toestel wordt ook bezorgd door PostNL en ik verwacht dat zij tussen 10 en 24 november contact met je opnemen over de bezorging. Let op; het kan altijd langer, maar ook korter duren!

Laten jullie het me weten als jullie iets van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag!


Beste,

 

Ik zou ook graag een indicatie willen ontvangen over de levering van mijn telefoon.

Mijn ordernummer is: 76525483

 

Groetjes, Meltem


@Marciano van Tele2 @Manouk van Tele2 @tele2 29-09-2022 mijn IPhone 14 pro besteld, contract loopt over 2 weken af en heb helaas nog niks gehoord? Heeft u enig idee wanneer deze binnen komt?

bestelnummer: 76049127


Hey @rutgerpruis, goed dat je ons allemaal hebt gevonden. Ik verwacht dat PostNL tussen 2 en 16 november contact met je opneemt om de exacte bezorgdatum te communiceren. Laat je het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi @Marciano van Tele2 of @Manouk van Tele2 of @Johrick van Tele2 of @Alisha van Tele2! wat is de verwachte levertijd van mijn toestel?

Ordernummer: 76288666

Groet,

Rutger


Hi @rubensdew, je hebt de bestelling geplaatst op 9 oktober en op het toestel wat jij hebt besteld staat een levertijd van 4-5 weken. Het zal via PostNL geleverd gaan worden, je krijgt tegen die tijd bericht van PostNL dat jouw toestel onderweg is naar jou toe!

@Adamke,  Ik zie terug dat jij je bestelling hebt gedaan op 6 oktober en de levertijd op jouw toestel staat op 2-3 weken. Ook jouw bestelling gaat met PostNL. Als je toestel bij ons binnen is, zal je een bericht krijgen van PostNL en weet je wanneer jij jouw toestel thuis geleverd gaat krijgen!

Even geduld nog, het is bijna zover dat jullie je toestel in ontvangst kunnen nemen!


Hi @Marciano van Tele2 zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?
 

bestel nummer: 76199371


Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting kunnen geven van de verwachte leverdatum?

mijn bestel nummer: 76414438

Mvg, rubens 

 


Hey guys, thanks voor het direct meesturen van jullie ordernummers. Ik kijk graag met jullie mee!

@Michel83 en @Mertgs68 ik verwacht dat PostNL tussen 14 en 21 oktober een specifieke bezorgdatum voor jullie laat weten.

@Dyll jouw toestel wordt geleverd door AMP en als het goed is nemen ze tussen 7 en 14 november contact met je op om de bezorgafspraak in te plannen.

@Ramonop voor jou verwacht ik dat PostNL tussen 16 en 23 oktober contact met je opneemt voor de exacte bezorgdatum. Ik zou uitgaan van 23-25 oktober, vanwege het weekend.

Fijne dag allemaal! 😄

 


Hi @Marciano van Tele2 

zou u mij ook een schatting van de leverdatum kunnen geven?

mijn bestel nummer: 75673961

Mvg, Ramon


Goedenavond @Marciano van Tele2,

Zou je misschien na kunnen kijken wat de status van mijn bestelling is? 75609792


Goedeavond @Marciano van Tele2 

 

Ik zou graag een schatting willen krijgen van mijn bestelling met bestelnummer 76430422

 

Alvast bedankt


Goedenavond @Marciano van Tele2 

 

Zou je de levertijd van mijn ordernummer kunnen nakijken?

Bij voorbaat dank.

Ordernummer:75320848


Hey @Yousmou,

Tof dat je de iPhone 14 Pro hebt besteld! Ik verwacht dat je tussen 7 en 14 november bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. 😄


@Marciano van Tele2 ik ben benieuwd wanneer ik mijn iphone binnenkrijg, mijn ordernummer is: 76430422


Hey @amaniz,

Goed dat je je ordernummer direct hebt meegestuurd! Jouw toestel wordt door PostNL geleverd, en ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht van ze krijgt met een exacte leverdatum. Dat kan dus elk moment zijn! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😎


Hi, wanneer kan ik mijn toestel verwachten? 
ordernummer: 75478660


Thx, hij is zojuist in goede orde geleverd.


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 


Reageer