FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

  • 7 September 2022
  • 108 reacties
  • 91966 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max

Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik geef jullie met alle plezier een indicatie. Let wel op, het blijft een schatting. Het kan altijd iets later worden, maar daarentegen ook eerder!

@MTJN Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over je bezorging.

@Zabi123 Jouw bezorging gaat via AMP. Voor jou verwacht ik dat je tussen 14 en 21 oktober bericht krijgt.

@Kees007 Jouw status staat sinds vanochtend op ‘in afleverproces koerier’. Wat top! Jouw bezorging gaat via PostNL. Heb je al bericht gehad? Zo niet, dan zal je die snel ontvangen en dan heb je hem binnen no time binnen! Laat je het ons weten als ‘ie er is?

Ik hoop dat jullie hiermee wat meer duidelijkheid hebben. Ga wel uit van de laatste datum die ik hierboven geef, om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat jullie hem alle drie snel ontvangen! 😄

Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij een indicatie geven voor levering?

Ordernummer 75478117

Mvg,

Kees

Hallo, @Marciano van Tele2 

 

Zou u misschien ook voor mij willen kijken? Mijn ordernummer is: 75629606. Alvast bedankt voor uw hulp 

 

groetjes, zabi

Hey @Marciano van Tele2 

Kun jij misschien voor mij kijken wanneer mijn bestelling aan zou kunnen komen? Dat zou ik op prijs stellen! Besteld op 9 september. Order nummer 75354394

 

Alvast bedankt!

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mvdwal,

Ik kijk met alle plezier met je mee. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik verwacht dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 18 oktober, maar let op: het kan altijd enkele dagen later, maar ook eerder zijn.

Laat je het me weten als je bericht hebt ontvangen? Dat hoor ik altijd graag! 😊

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Hi Marciano,

 

Kun je mij ook een update geven? Ik heb op dinsdag 13 september (net na 12 uur ‘s nachts) de iPhone 14 Pro 128gb zilver besteld.

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

Het klopt dat er nog niet zo veel wordt gecommuniceerd als we wachten op de voorraad. Ik snap dat dit niet ideaal is. Dagelijks updaten we wel de tabellen met de actuele levertijden, maar ik geef jullie graag wat meer informatie over jullie bestelling.

@PierreB Op basis van jouw besteldatum en de levertijden, verwacht ik dat je tussen 7 t/m 14 oktober oktober bericht krijgt van PostNL over de bezorging. Ik zou uitgaan van 14 oktober.

Hey @Lorenzo. S voor jou verwacht ik dat je tussen 8 en 15 oktober bericht krijgt van AMP om je bezorgafspraak in te plannen. Vanwege het weekend, kan het enkele dagen later zijn.

Hi @Ksenia ook voor jou verwacht ik dat je tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept en ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Die nieuwe iPhones zullen het zeker waard zijn.

Groetjes,

Marciano

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Hi Lorenzo,

 

Zelfde probleem hier. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en helaas keer op keer verkeerde informatie ontvangen over de levering. Ik begrijp wel dat Apple hier de touwtjes in handen heeft en bepaald wanneer wij de iPhones zullen ontvangen.

 

Hoop dat dit zo snel mogelijk is maar heb hier zelf een hard hoofd in, zal mij niets verbazen als wij onze iPhone pas rond november zullen ontvangen. Gezien er geen ‘positieve’ updates zijn ga ik er vanuit dat Tele2 nog helemaal geen updates hebben ontvangen over hun volgende levering.

 

 

Hey PierreB,

 

Ik mag toch echt kopen dat mijn telefoon binnen nu en een week binnen komt want het is nogal erg misleidend hoe ze eerst adverteren met een snelle levertijd, en zodra iedereen een iPhone heeft besteld dan is het spontaan tussen de 3-6 weken?!?!?!

 

In het geval dat we onze iPhones daadwerkelijk pas ontvangen in November dan mag tele2 toch echt eventjes gaan komen met compensatie want hoe ze nu tewerk gaan slaat echt nergens op.

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Hi Lorenzo,

 

Zelfde probleem hier. Heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en helaas keer op keer verkeerde informatie ontvangen over de levering. Ik begrijp wel dat Apple hier de touwtjes in handen heeft en bepaald wanneer wij de iPhones zullen ontvangen.

 

Hoop dat dit zo snel mogelijk is maar heb hier zelf een hard hoofd in, zal mij niets verbazen als wij onze iPhone pas rond november zullen ontvangen. Gezien er geen ‘positieve’ updates zijn ga ik er vanuit dat Tele2 nog helemaal geen updates hebben ontvangen over hun volgende levering.

 

 

Het is nu al 3 weken geleden dat ik de Iphone 14 Pro Max Deep Purple heb besteld en nog steeds geen informatie, vind het een beetje absurd worden met hoelang het duurt. Iemand enig idee hoelang ik nog moet wachten en of hier enkele compensatie voor gegeven gaat worden n.a.v. de mededeling dat de levertijd 1-2 dagen was en niet weken.

Ik heb op 13 september besteld, iphone 14 pro max paars. Wanneer krijg ik hem binnen? 

Reputatie 7
Badge +12

De voorraad die Tele2 ontvangt van Apple zal een andere mix zijn dan die deze andere provider ontvangt. Er blijft Apple schaarste. 

Een vriend van me heeft zijn iPhone een week na mij besteld en heeft hem nu al geleverd gekregen. Exact hetzelfde model alleen een andere provider. Waarom wordt er zo geprutst bij Tele2?

Zoals ik al 7 dagen geleden al schreef is het een grote puinhoop. Ikzelf heb hem om 14:15 op de pre order dag besteld. Mijn moeder 2 dagen later. Exact hetzelfde toestel, kleur, GB’s. En dan verzekerd worden van het First in, First out systeem door alle 10 de medewerkers van Tele2 die ik gebeld heb. Nou dat is de grootste grap. Want je raadt het al. Mijn moeder heeft inmiddels de afspraak al gepland. En ik heb nog helemaal niks. Toestel nog niet op voorraad staat er. Echt top gehandeld Tele2, jullie weten duidelijk niet hoe jullie eigen werkwijzen in elkaar zitten.

Reputatie 1

Hi allemaal,

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Vrijdag 9 september al om 14:10 besteld. Enkele dagen nog een pre-order gedaan voor een familielid. Beide iPhone Pro 256 GB zwart. Meer dan 10 keer aan de telefoon gezeten omdat het betaalsysteem niet werkte. Dagen later pas kunnen betalen. En dan vandaag te horen krijgen dat de levertijd 4-5 weken is. Ik zeg niet dat Tele2 beloftes heeft gedaan, echter hebben ze hun zaken niet op de juiste manier geregeld. Elke medewerker zegt wat anders, echt bijzonder om mee te maken.

Om dan vandaag te zeggen dat het niet te voorspellen is hoeveel er geleverd wordt is natuurlijk makkelijk. Iedereen klaagt over dat de iPhone Pro 256 GB zwart 4-5 weken levertijd heeft, ondanks een pre-order. Ook op het forum van jullie moederbedrijf!

Vandaag het toestel gewoon los zonder wachtrij besteld bij bol.com, Belsimpel, en Apple Store. Bij Belsimpel voorraad zat! Allemaal direct leverbaar! Dan heb je als Tele2 toch echt niet je zaakjes op orde of Apple heeft minder geleverd dan besteld, maar wees daar dan transparant in. Wat de reden ook is. De communicatie en informatievoorziening is echt bedroevend. Schil contrast met vorig jaar.

Benieuwd wanneer er geleverd gaat worden, hopelijk binnen de 14 dagen anders moet ik het losse toestel houden en jullie abonnement annuleren.

Ik heb hem vandaag ontvangen 🙂 Had ook al om 14:10 de bestelling compleet.

Ik heb inmiddels antwoord, mijn toestel is onderweg. Toch bedankt!

Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

Hoi Johrick,

 

Bij mijn bestelstatus staat wel dat mijn bestelling is overgedragen aan AMP en dat ik binnen drie werkdagen een bezorgafspraak kan maken. Geldt dan voor mij ook de geupdate indicatie?

Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

Oké, bedankt voor het snelle antwoord.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @iamrule, yes, dat klopt inderdaad! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In het topic houden wij je graag op de hoogte! 

Hi @PierreB, ook voor jou geldt het bovenstaande. Ik snap dat er wat verwarring is en zal dan ook voor je gaan uitzoeken wie jou deze informatie heeft gegeven. Je zult van ons een mail krijgen met bezorging alleen wanneer het toestel ook daadwerkelijk bij ons binnen is. In de topics staat hoelang het kan duren voordat wij de toestellen uit leveren, de datums die erbij staan zijn vanaf datums. Hopelijk is het zo duidelijker voor je! 

Hi ​​​@Alibek, how nice that you want to renew! The message you're getting actually says that you don't currently have a subscription you can renew. If you would like help with purchasing a subscription, you can contact my sales colleagues at: 0800-1602. If there is anything else I can help you with, please create a new topic so I can help you best!

For me it says that I cannot “verlengen” 🤷‍♂️

Sorry, je hebt geen abonnementen die je kunt verlengen

 

 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Betekent dit nu dat alle orders van de iphone pro zwart van 09.09.2022 pas over 4 weken komen?? Hoe kan dit ineens?

Hi Johrick,

 

Ik kamp momenteel met hetzelfde 'probleem’. Ik heb overigens al contact opgenomen met de klantenservice (via chat). Hieruit kwam dat de levering momenteel vertraagd is en dat iedereen inderdaad langer moeten wachten voordat wij ons nieuwe toestel in ontvangst nemen.

 

Het vreemde is, is dat ik ook contact heb opgenomen met de klantenservice van Tele2Nederland (Twitter). Zij hebben mij verteld dat de nieuwe leveringstijden niet gelden voor pre-orders. En dat de personen die de pre-order hebben voltooid op 09-09-2022 vandaag een mail ontvangen wanneer hun toestel wordt geleverd.

 

Is wat mij betreft een kwestie van afwachten. Het lijkt mij zeer sterk dat wij nu nog een mail vanuit Post-NL ontvangen dat ons toestel vandaag zal worden geleverd.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Betekent dit nu dat alle orders van de iphone pro zwart van 09.09.2022 pas over 4 weken komen?? Hoe kan dit ineens?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reageer