Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 2

Ik heb 20.10.2020 iPhone 12 pro 128gb besteld. Ik zal waarschijnlijk nog 4-5 maanden afwachten totdat toestel binnen komt. 😂

Zondag 18 oktober om 18:00 de 12 Pro Blauw 128GB besteld, vandaag bericht ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Het lijkt erop dat Tele2 dagelijks aantallen geleverd krijgt. Elke dag gaan er nieuwe mails de deur uit.

Reputatie 2

Zondag 18 oktober om 18:00 de 12 Pro Blauw 128GB besteld, vandaag bericht ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Het lijkt erop dat Tele2 dagelijks aantallen geleverd krijgt. Elke dag gaan er nieuwe mails de deur uit.

Dank voor het laten weten. Zodoende kan ik (wij) schatten wanneer ik aan de beurt bent 🤗

Ik heb de iPhone 12 pro Gold 128GB op vrijdag 16 oktober om 16:24 besteld. Ik heb ook nog steeds geen mailtje voor een bezorgafspraak ontvangen 😢

Reputatie 7

Zoals ik zei, diverse sites lagen plat waaronder ook zelfs de bestel pagina van Apple. Dat zegt veel over de piek in bestellingen op het bestel moment. Als je een paar uur na de start van de presale hebt besteld dan zijn er heel wat bestellingen voor je geweest. gelukkig zien we dat er geleverd wordt. Inschatten is overigens best lastig door de verschillende modellen, waarbij de ene populairder is dan de andere.

Lekker man levertijd is nu 5-6 weken geworden, goed bezig jongens.

Reputatie 4

Wauw wat een naaistreek, beter gaan ze korting geven. Ik accepteer dit echt niet, dit is gewoon pure naaierij.

Reputatie 4

Ik heb de iPhone 12 pro Gold 128GB op vrijdag 16 oktober om 16:24 besteld. Ik heb ook nog steeds geen mailtje voor een bezorgafspraak ontvangen 😢

Je kan nog wel even 2 weken wachten...

Reputatie 2

Zo te zien hebben meeste van jullie ook berichtje ontvangen dat levertijd weer is verlengt. Juist wanneer ik dacht dat ik aan beurt bent krijg ik zo’n bericht. Jammer hoor tele2.

Reputatie 3

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Reputatie 4

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

Reputatie 3

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

Nee niet van Apple puur Tele2. Alles valt en staat met informatie. Er wordt gezegd dat ze geen inzicht hebben in de hoeveelheid die er binnen komen. Klantenservice weet niks, maar ze kunnen wel een mail versturen dat het niet op voorraad is. Ondanks dat ze geen inzicht hebben op de voorraad. Hoe dan 😆. En dan de voorraad pagina ( en dan heb ik het over de iPhone max ) staat nog steeds niets bij dat er een levertijd aan vast zit. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is ! Dus daarom is dit puur Tele2 en heeft het niets met Apple te maken.

Reputatie 4

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

Nee niet van Apple puur Tele2. Alles valt en staat met informatie. Er wordt gezegd dat ze geen inzicht hebben in de hoeveelheid die er binnen komen. Klantenservice weet niks, maar ze kunnen wel een mail versturen dat het niet op voorraad is. Ondanks dat ze geen inzicht hebben op de voorraad. Hoe dan 😆. En dan de voorraad pagina ( en dan heb ik het over de iPhone max ) staat nog steeds niets bij dat er een levertijd aan vast zit. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is ! Dus daarom is dit puur Tele2 en heeft het niets met Apple te maken.

De klantenservice weet het niet, maar de afdeling van de voorraad misschien wel. Zij krijgen de telefoons niet binnen omdat Apple te weinig verstuurd. Tele2 kan inderdaad beter informeren, maar als zij niks binnenkrijgen dan kunnen ze niks naar klanten sturen. 
nogmaals de service is niet goed, maar aan voorraad kunnen ze niks veranderen… Ze kunnen nu wel mensen die langer dan 4 weken moeten wachten tegemoet komen met een korting of een actie

Inderdaad, ik wil geld zien. 

Reputatie 6
Badge +2

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Reputatie 3

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Dat doen jullie dus niet, want iemand anders hier heeft exact dezelfde tel besteld als ik, alleen een uur later. Ik krijg een melding dat die tel niet op voorraad is, die andere persoon dus niet. Dus nee jullie leveren niet op volgorde binnenkomst.

Reputatie 1

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 


Waarom schuiven jullie het weer op Apple af? Ja de voorraad is beperkt, dat is nu wel duidelijk. Maar de communicatie van jullie naar de klant is echt bagger.

 

Sommige mensen krijgen geen mails. Sommigen een wekelijkse update, waar eigenlijk niks in staat. Niemand heeft enig idee, hoeveel mensen er voor hun besteld hebben. Welke uitvoeringen zijn het populairst, dus welke duren nog het langst? En nog zoveel meer vragen, die jullie zouden moeten beantwoorden.

 

Natuurlijk snap ik echt, dat jullie ook afhankelijk zijn van Apple en het niet sneller kunnen laten gaan. Maar qua communicatie en transparantie, zijn er echt fouten gemaakt. Niet door Apple, maar door jullie. Hopelijk doen jullie er wat mee, want ik snap wel dat mensen hierboven negatieve reacties over Tele2 plaatsen.

Reputatie 4

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Verzin iets nieuws om te sturen, dit is een standaard mail. Hier hebben we niks aan 

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

 

Tuurlijk is het logisch dat Apple een beperkte voorraad beschikbaar stelt maar wat je hierboven zegt is echt veel te makkelijk. Tijdens de pre-release werd er gezegd “leverbaar vanaf 23 oktober”, dit is al misleidend want je doet dan niet aan verwachtingsmanagement.

Als je bestelt ga je er als klant vanuit dat het in ieder geval max 1 a 2 weken duurt voordat je de iPhone hebt. Dat was nu niet zo want al enkele dagen later werd gezegd “3 - 4 weken” als levertijd. Dit is al niet netjes want je gaat als klant ergens anders vanuit maar goed... dan reken je op die 3 tot 4 weken. Nu blijkt dat Tele2 eigenlijk maar wat zei en zelf geen flauw idee heeft hoe lang het gaat duren en het dan maar verlengt met 2 weken, zonder compensatie of überhaupt excuses voor het gebrek aan communicatie.
Ik zou het fijn vinden als Tele2 ook even aan zelfreflectie gaat doen en, in plaats van alles maar op Apple afschuiven, kijkt hoe het de eigen communicatie kan verbeteren en daarnaast met excuses en compensatie komt voor ons als klanten die nu alleen maar continu aan het lijntje worden gehouden  met random data...

Reputatie 4

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

 

Tuurlijk is het logisch dat Apple een beperkte voorraad beschikbaar stelt maar wat je hierboven zegt is echt veel te makkelijk. Tijdens de pre-release werd er gezegd “leverbaar vanaf 23 oktober”, dit is al misleidend want je doet dan niet aan verwachtingsmanagement.

Als je bestelt ga je er als klant vanuit dat het in ieder geval max 1 a 2 weken duurt voordat je de iPhone hebt. Dat was nu niet zo want al enkele dagen later werd gezegd “3 - 4 weken” als levertijd. Dit is al niet netjes want je gaat als klant ergens anders vanuit maar goed... dan reken je op die 3 tot 4 weken. Nu blijkt dat Tele2 eigenlijk maar wat zei en zelf geen flauw idee heeft hoe lang het gaat duren en het dan maar verlengt met 2 weken, zonder compensatie of überhaupt excuses voor het gebrek aan communicatie.
Ik zou het fijn vinden als Tele2 ook even aan zelfreflectie gaat doen en, in plaats van alles maar op Apple afschuiven, kijkt hoe het de eigen communicatie kan verbeteren en daarnaast met excuses en compensatie komt voor ons als klanten die nu alleen maar continu aan het lijntje worden gehouden  met random data...

Compleet mee eens. Echt barslechte communicatie, en ze worden nog wel “snelste klantenservice” genoemd. Maar kwalitatief is het gewoon een grote grap. @Tele2 wel zo netjes om nu te compenseren he?

 

Reputatie 3

Oke ?????

 

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?