Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Ik heb nog geen bericht en ik heb hem eerder besteld! wtf tele2

 

desalniettemin heel veel plezier met je nieuwe telefoon, hopelijk was het het wachten waard! :grin:

Reputatie 1

@Huub88 Begrijp de frustratie. Had ik eerst ook. Maar dit is niet alleen bij Tele2. Ook bij Vodafone ontbreekt het aan communicatie. Verder zijn ze allemAal afhankelijk van Apple. Die blijven achter met leveringen. Het is overal hetzelfde. Succes in ieder geval. 

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!! 

Reputatie 1

@DeyCee Das lachen toch. Ben benieuwd of er nog meer gelukkig zijn gemaakt vandaag. 😀

Afspraak levering, begin volgende week. 

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Yes, ik ook. Haha meteen nadat ik besteld heb bij Mediamarkt 😅

Ik heb hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld.

Wat een drama bij Tele2. 

 

Niemand kan vertellen hoe lang het nog gaat duren voordat de iPhone 12 pro Ocean blue geleverd gaat worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk 40 minuten aan de lijn en nog geen steek verder. 

 

Ik begrijp prima dat Tele2 er voor een groot gedeelte geen impact op heeft en afhankelijk is van Apple, maar dan kun je dat volgens mij gewoon communiceren en geen valse verwachtingen scheppen bij bestellingen. Zelf als je een klacht wil doorverbinden word je weer doorverwezen naar de site, kan telefonisch niet worden aangenomen. 


Zo blij dat ik zojuist alles volledig geannuleerd heb! Denk er goed over na voordat je klant wordt van Tele2…. 

 

 

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Even serieus, ik heb 2 dagen geleden de iphone 12 pro geannuleerd ik vond het raar want ik kreeg geen mail. Ik belde Probeerde ik net de iphone 12 pro te annuleren (ik wacht al 8 weken) wordt er zo aan mijn oor opgehangen. Deze mensen weten niet hoe ze hun werk moeten doen! Ik hoorde ook duidelijk dat die jongen niet wist wat ie deed. Ik word moe van deze mensen.

 

nu net weer aan m’n oor opgehangen..

Heeft iemand recent nog de iPhone 12 Pro Graphite 128GB binnen gekregen of een mail van de levering? Zelf heb ik hem 12nov besteld. 
 

bedankt alvast!

Reputatie 1

De kans dat we dit jaar nog wat gaan krijgen, is inderdaad vrij klein. Er zijn andere klanten in dit forum die te horen hebben gekregen dat er, als de 8 weken er op zitten, nog minstens 4 weken bij komen.

Ik heb een aantal keer gebeld met Tele2 en ik kreeg iedere keer weer een ander antwoord.

Het feit dat de levering lang op zich laat wachten, maakt me helemaal niet uit. Dat is te verwachten in een jaar als dit. Wat ik wel kwalijk vind, is het gebrek aan communicatie. De eerste 2 weken na mijn bestelling kreeg ik een mail, daarna niks meer! Ik moest van anderen op dit forum horen, waar mijn toestel bleef.

Vandaag heb ik mijn abonnement bij Mediamarkt verlengd. Zodra ik iets gekregen heb, annuleer ik mijn bestelling bij Tele2. Ik houd jullie op de hoogte.

22-10 besteld (Iphone 12 pro 128 gb blue) en nog steeds niks gehoord. Slecht dat een bedrijf als Tele 2 niet gewoon een indicatie van de levertijden kan afgeven. De transparantie en geloofwaardigheid is inmiddels ver te zoeken evenals de updates over de levertijden en communicatie.

 

Eerst was het 3-4 weken, toen 5-6 en nu 7-8 maar niks daarvan is waar gebleken. Ik heb het idee dat ik het niet meer ga krijgen dit jaar. 

op 20 oktober besteld nog steeds niks gehoord.. ik begin nu wel lichtelijk geïrriteerd te raken door de slechte communicatie, ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.  

Reputatie 1

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee ik ook nog steeds niet… 22-10 besteld. Aankomende donderdag is het 8 weken geleden dus hoop wel morgen of overmorgen iets te horen.

Reputatie 1

Hmmm, niet erg hoopgevend dit. Misschien morgen iemand.

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee helaas niet, ik heb 28-10 besteld.

Reputatie 1

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Reputatie 7

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.

Ik heb contact gehad met Mediamarkt en Belsimpel, omdat ik er aan het denken ben om mijn bestelling via Tele2 te annuleren. Zij gaven allebei aan dat zij de toestellen van de providers zelf krijgen. Dus als tele2 er 500 binnen krijgt, gaat eerst een deel naar Mediamarkt en Belsimpel en dan naar de klanten. Ze kopen niet direct hun eigen toestellen in.

Lijkt me logisch, als je loskoopt staat er op belsimpel 7-8 weken maar als je met abonnement bv tele2 koopt, krijgt je het binnen enkel dagen of weken (niet die 7-8 weken maar minder)

Nee, dat is omdat ze voor elk verkocht abonnement van de provider een fee ontvangen, dus een telefoon met abonnement verkopen zullen ze meer aan verdienen. Ze kopen zelf de toestellen in.

Reputatie 2

Heb 12pro blue 128gb op 28 oktober besteld. Nadat ik 2 weken geleden gebeld heb, vandaag nogmaals gebeld. Medewerker gaf aan dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel 4 weken (of meer) kon duren. Heb hem geannuleerd en omgezet naar 12 pro max 128gb blue. Zojuist gelijk mail ontvangen en deze komt vrijdag binnen:)

👏👏

Heb 12pro blue 128gb op 28 oktober besteld. Nadat ik 2 weken geleden gebeld heb, vandaag nogmaals gebeld. Medewerker gaf aan dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel 4 weken (of meer) kon duren. Heb hem geannuleerd en omgezet naar 12 pro max 128gb blue. Zojuist gelijk mail ontvangen en deze komt vrijdag binnen:)

Reputatie 2

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten

Op welke dag had hij hem besteld Charl? En ook de 12 pro 128 gb pacific blue?

Yep 12 pro 128gb pacific blue besteld op 21 okt, niet zolang geleden 😉

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten

Op welke dag had hij hem besteld Charl? En ook de 12 pro 128 gb pacific blue?

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Mooie oplossing als je de 12 Pro max wil, maar die is voor mij een maatje te groot. Ik wacht nu op de 12 pro, nu al 8 weken..

Reputatie 2

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Top gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Max is wel een top telefoon met goeie camera. Vanwege het formaat ging ik to gewoon voor die Pro. Die komt vandaag tussen 15:00-17:00 aan na 7-8weken wachten

Reputatie 2

Belsimpel en Mediamarkt kopen hun eigen toestellen en verkopen die met abonnementen van alle providers.

Ik heb contact gehad met Mediamarkt en Belsimpel, omdat ik er aan het denken ben om mijn bestelling via Tele2 te annuleren. Zij gaven allebei aan dat zij de toestellen van de providers zelf krijgen. Dus als tele2 er 500 binnen krijgt, gaat eerst een deel naar Mediamarkt en Belsimpel en dan naar de klanten. Ze kopen niet direct hun eigen toestellen in.

Lijkt me logisch, als je loskoopt staat er op belsimpel 7-8 weken maar als je met abonnement bv tele2 koopt, krijgt je het binnen enkel dagen of weken (niet die 7-8 weken maar minder)

Reputatie 1

@JorinVamstel Gelijk heb je. Goeie deal gemaakt. Mijn vader heeft de Pro max ook en is een super toestel. Ik wil graag de "gewone” pro voor het formaat. Zit nu in de 8e week. Ben benieuwd waar dit verhaal eindigt, Alvast veel plezier ermee.

 

Groeten, Rutger