Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!

Zojuist een afspraak gemaakt, oudejaarsdag krijg ik hem binnen 👍🏻

Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)

Ik heb dezelfde op 10/11 besteld en afgelopen donderdag (17/12) een bericht gehad in mn spambox. Ik krijg m maandag 28/12 bezorgd! 

28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!! 

En, heb je 'm? :grinning:

Ik had ook mn afspraak deze week gemaakt, maar heb niks van bevestiging van AMP gekregen, dus nu twijfel ik daar weer over :joy:

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Hi Jorin, 

 

Ik wacht inmiddels 5 weken op mijn nieuwe telefoon (op moment van bestelling stond levertijd 3-4 weken, inmiddels dus alweer 5 weken verder). Ik las jouw bericht en ik sta wel open voor wijzigen naar een Pro Max. Op aanraden dus de klantenservice gebeld en ben inmiddels 3,5 uur bezig iemand aan de lijn te krijgen. Lang in de wacht, continue verbinding verbroken en net heel onaardig geholpen door een medewerkster die totaal niet openstond voor een tegemoetkoming in prijs omdat volgens haar jouw situatie er waarschijnlijk naar was dat je een tegemoetkoming kon krijgen maar in mijn geval was dat niet zo (overigens heeft ze nieteens in het systeem gekeken, het antwoord was gelijk nee). Daarom mijn vraag: was er in jouw geval een extra reden waarom ze de tegemoetkoming aanboden? Deze medewerkster was erg onaardig en respectloos. Ik moet zeggen dat mijn geduld na 3,5 uur wachten en uitleggen ook aardig op was maar dit meisje spande de kroon. Graag hoor ik jouw reactie en hoop ik er ook met Tele 2 uit te komen. Ik ben zowel telefonie als internet en tv klant maar op deze manier behandeld worden vind ik erg slecht….

Beste mensen, zelf heb ik mijn bestelling geannuleerd voor mijn 12 Pro Graphite 128GB. 
(12NOV besteld)

Aan de telefoon werd verteld (na 4x doorverbonden te worden)  dat mijn bestelling sowieso in de komende 4weken niet werd geleverd. Dit heeft mij er van overtuigd om hier  niet langer op te wachten. Zelf heb ik besteld bij belsimpel en hoop hier meer geluk te hebben. Succes allen!

Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Nee, nog steeds geen bericht ontvangen. Hopen dat er aankomende week iets binnen komt. 

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Reputatie 7

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Als het de keuze is tussen 2-3 dagen verschil of een groep helemaal niet voor jaareinde kunnen bezorgen, dan zou ik er wel vrede mee hebben. Tele2 levert op volgorde uit, dus een latere bestelling krijgt niet de telefoon van een eerdere bestelling. Het kan wel zijn dat de aflevering eerder is dan de persoon die iets eerder heeft besteld.

*Bovenstaande is nog steeds een vermoeden, heb er geen enkele onderbouwing bij dat dit de oorzaak is.

Reputatie 1

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Reputatie 7

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee

Zou te maken kunnen hebben met het optimaliseren van de routes door de transporteur, om zo efficiënt mogelijk het maximaal haalbare aantal bezorgingen te kunnen doen.

Reputatie 1

@Rutger001 ja gelukkig wel! Jij ook veel plezier met je telefoon!

Reputatie 1

@Hos93 Is het toch nog goed gekomen. Veel plezier ermee.

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Dat is echt mega snel zeg! 
mijn grafiet nog steeds niet binnen terwijl de blauwe vele male populairder is

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee

Reputatie 1

Ook ik heb net een afspraak gemaakt met AMP voor maandag 28-12

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Voor iedereen die nog wacht:

22-10 iphone 12 pro 128 gb blauw besteld.
Gisteren mail ontvangen AMP
Levering 29-12 bij mij thuis. 

 

Was gezellig op dit forum, bedankt allemaal. ;) 

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

Ja!!!🥺 

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Reputatie 1

@Aliikiii Nou, mooi man, das lekker snel dan. 😉. Begint nou echt een beetje op gang te komen, zo lijkt het.