Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

Hoop dat ik binnenkort dan ook een mail krijg heb nog steeds niks gehoord 22 oktober iPhone 12 pro 128 gb besteld. Dat is 1-2 dagen eerder dan jullie….😅

veel plezier met jullie telefoons 

Reputatie 1

@alwaysbecassandra Hoi, bedankt voor je bericht. Inderdaad een handige tip. Is al eens eerder gemeld hier en moet ook zeggen dat Tele2 mij dat ook aan de telefoon vertelde. Dus inderdaad goed opletten en af en toe je spam map checken.

Wel lekker snel geleverd, jou toestel. Veel plezier alvast.

Groeten. 

Reputatie 1

@Hos93 Heb je wel contact gehad met de klantenservice? Of alles wel goed is gegaan bij het bestellen? Je zou inderdaad ook nu aan de beurt moeten zijn. Maar het kan nog. Wel ff regelmatig je spambox checken :wink: .

Reputatie 1

@Rutger001 heb net gebeld ze gaan er schijnbaar nu prioriteit van maken want er is ergens iets mis gegaan zeiden ze....

Reputatie 1

@Hos93 Ik hoop dat het snel goedkomt. Nogmaals succes.

Vandaag bericht gekregen vanuit AMP! 3 november heb ik de 12 pro silver 128gb besteld. In totaal dus 6 weken en 2 dagen moeten wachten. Bezorgafspraak staat nu voor 28 december.

 

Ik heb het forum altijd in de gaten gehouden voor updates, hopelijk heeft iemand iets aan de mijne :grin:

Reputatie 1

@Aliikiii Nou, mooi man, das lekker snel dan. 😉. Begint nou echt een beetje op gang te komen, zo lijkt het. 

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

Ja!!!🥺 

Voor iedereen die nog wacht:

22-10 iphone 12 pro 128 gb blauw besteld.
Gisteren mail ontvangen AMP
Levering 29-12 bij mij thuis. 

 

Was gezellig op dit forum, bedankt allemaal. ;) 

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Reputatie 1

Ook ik heb net een afspraak gemaakt met AMP voor maandag 28-12

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Dat is echt mega snel zeg! 
mijn grafiet nog steeds niet binnen terwijl de blauwe vele male populairder is

Reputatie 1

@Hos93 Is het toch nog goed gekomen. Veel plezier ermee.

Reputatie 1

@Rutger001 ja gelukkig wel! Jij ook veel plezier met je telefoon!

Reputatie 7

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee

Zou te maken kunnen hebben met het optimaliseren van de routes door de transporteur, om zo efficiënt mogelijk het maximaal haalbare aantal bezorgingen te kunnen doen.

Reputatie 1

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Reputatie 7

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Als het de keuze is tussen 2-3 dagen verschil of een groep helemaal niet voor jaareinde kunnen bezorgen, dan zou ik er wel vrede mee hebben. Tele2 levert op volgorde uit, dus een latere bestelling krijgt niet de telefoon van een eerdere bestelling. Het kan wel zijn dat de aflevering eerder is dan de persoon die iets eerder heeft besteld.

*Bovenstaande is nog steeds een vermoeden, heb er geen enkele onderbouwing bij dat dit de oorzaak is.

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Nee, nog steeds geen bericht ontvangen. Hopen dat er aankomende week iets binnen komt. 

Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)