Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

12-11-20 heb ik mijn iPhone 12Pro Graphite 128GB besteld. Helaas kon ik deze niet eerder bestellen vanwege verlenging account. 
Zelf heb ik nog 0 mails ontvangen van Tele2. Erg slecht. Aan de telefoon kunnen ze alleen het antwoord ‘wachten’ geven. Erg frustrerend. Bestelstatus staat nog steeds op: wachten op voorraad. 


Heeft iemand op dit forum dezelfde telefoon besteld in ongeveer hetzelfde tijdsbestek en die hem al wel binnen heeft of meer weet? Graag hoor ik van jullie!

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Kijk, ik begrijp je volledig Pipo en zelf heb ik het geduld ook wel.

Ik weet dat ik een toestel heb besteld waar ontzettend veel mensen naar uit kijken en dat het hoogstwaarschijnlijk een ramp is met het leveren ect. 

Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik heb tenslotte zelf een toestel besteld met alle gevolgen van dien, om het zo maar te zeggen.

Maar wat ik dan wel vreemd en vervelend vindt om te zien, is dat mensen die eerder besteld hebben toestellen later krijgen dan mensen die later een bestelling hebben geplaatst.

Dit onderwerp komt meerdere malen voor in deze thread dat dit gebeurt, klanten die al bij Tele2 zaten en bij klanten die net nieuw waren. Daarentegen heeft een vriend van me ook een iPhone besteld bij Tele2 op de 29e van oktober, hij was in dit geval al een klant van Tele2 en heeft hem al binnen. (Ruim anderhalve week geleden geleverd.)

Nu is er door Tele2 meerdere malen aangegeven dat ze op volgorde werken, dus mag je er dan vanuit gaan dat mensen die bijvoorbeeld de 20e van oktober hebben besteld, bekende klant of niet, hun toestel eerder ontvangen dan iemand die de 29e heeft besteld. (In deze casus gaat het over hetzelfde toestel de iPhone 12 pro Oceanblue 128Gb, zoals hierboven staat vermeld met mijn eerdere reactie.)

Door dit soort praktijken en een medium zoals dit waar dat dus wordt beschreven en vertelt door klanten, geeft dit een heel raar beeld en voor veel mensen een vieze smaak in de mond.

Dus ik kan mij ontzettend goed voorstellen hoe de mensen zich voelen en hierdoor een erg vervelende smaak in de mond krijgen over en rondom Tele2.

Momenteel heb ik zelf geen spoed voor een nieuw toestel omdat mijn oude het bijvoorbeeld niet meer doet, daarnaast heb ik er nooit zoveel moeite mee gehad om lang op dingen te moeten wachten (Niet zeggende dat mensen hier ongeduldig zijn, absoluut niet.) Maar het gaat hier om een fors bedrag, dus ik snap dat mensen zich zorgen gaan maken of geïrriteerd raken. 

Ja want ik heb op 22 oktober hetzelfde toestel besteld en nog niks gehoord en ik ben al jaren klant van Tele2. 

Reputatie 7

Het enige dat ik kan bedenken is dat de vervoerder specifieke routes plant, waardoor ze zo efficiënt mogelijk kunnen zijn en per saldo (op maand basis) de meeste toestellen kunnen bezorgen. Wellicht dat zij dan sommige adressen een paar dagen laten wachten om niet (heel inefficiënt) ver te rijden voor 1 toestel. Individueel is dat natuurlijk vervelend, maar in totaal kan er dan voor de feestdagen nog het hoogste aantal worden bezorgd.

Bovenstaande is een vermoeden, ik heb geen enkele informatie om dit te onderbouwen.

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Kijk, ik begrijp je volledig Pipo en zelf heb ik het geduld ook wel.

Ik weet dat ik een toestel heb besteld waar ontzettend veel mensen naar uit kijken en dat het hoogstwaarschijnlijk een ramp is met het leveren ect. 

Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik heb tenslotte zelf een toestel besteld met alle gevolgen van dien, om het zo maar te zeggen.

Maar wat ik dan wel vreemd en vervelend vindt om te zien, is dat mensen die eerder besteld hebben toestellen later krijgen dan mensen die later een bestelling hebben geplaatst.

Dit onderwerp komt meerdere malen voor in deze thread dat dit gebeurt, klanten die al bij Tele2 zaten en bij klanten die net nieuw waren. Daarentegen heeft een vriend van me ook een iPhone besteld bij Tele2 op de 29e van oktober, hij was in dit geval al een klant van Tele2 en heeft hem al binnen. (Ruim anderhalve week geleden geleverd.)

Nu is er door Tele2 meerdere malen aangegeven dat ze op volgorde werken, dus mag je er dan vanuit gaan dat mensen die bijvoorbeeld de 20e van oktober hebben besteld, bekende klant of niet, hun toestel eerder ontvangen dan iemand die de 29e heeft besteld. (In deze casus gaat het over hetzelfde toestel de iPhone 12 pro Oceanblue 128Gb, zoals hierboven staat vermeld met mijn eerdere reactie.)

Door dit soort praktijken en een medium zoals dit waar dat dus wordt beschreven en vertelt door klanten, geeft dit een heel raar beeld en voor veel mensen een vieze smaak in de mond.

Dus ik kan mij ontzettend goed voorstellen hoe de mensen zich voelen en hierdoor een erg vervelende smaak in de mond krijgen over en rondom Tele2.

Momenteel heb ik zelf geen spoed voor een nieuw toestel omdat mijn oude het bijvoorbeeld niet meer doet, daarnaast heb ik er nooit zoveel moeite mee gehad om lang op dingen te moeten wachten (Niet zeggende dat mensen hier ongeduldig zijn, absoluut niet.) Maar het gaat hier om een fors bedrag, dus ik snap dat mensen zich zorgen gaan maken of geïrriteerd raken. 

Reputatie 7

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Reputatie 2

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.

@Cas van Tele2  heb je uitleg hiervoor? Ik heb mijne besteld op 21 okt en nog steeds niks gehoord en zie dat andere al hun toestel hebben ontvangen?

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.

Lekker dan.. 

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Ik heb 20/10 ook een 128 gb besteld in het zilver, ook nog steeds niks gehoord..

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb dezelfde op 3/11 besteld en ook nog niks gehoord

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 

Oke, dankjewel voor je hulp!

Reputatie 1

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 

Bedoelen ze met bestel datum vanaf wanneer tele2 heeft besteld of de klant? HELP

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!

Echt he! Zie wel dat mijn besteldatum eindelijk in het overzicht staat. Hopelijk duurt het niet meer lang

Reputatie 1

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!

Reputatie 2

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Het is gelukt hoor! Kon hem zaterdag ophalen in de winkel in Groningen. En wat een toptoestel is het 😍

Reputatie 1

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Hoe kan het dat ik mijn telefoon 22 okt besteld heb met levertijd 2-3 werkdagen ik na 6,5 weken nog niks heb. En dat bijv Belsimpel met Tele2 netwerk hem binnen 2-4 dagen geleverd hebt? Wat een slechte service. En ook totaal geen tegemoetkoming o.i.d. Adios Tele2

 

Weet iemand in welke week Tele2 met de levering van de Pro ocean blue 256 gb is?

Reputatie 1

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Het is echt ontzettend vaag, maar het zou best kunnen. 
Tevens wel jammer dat Tele2 op deze manier klanten verliest. 

Over het 5G gebeuren, hoop ik toch echt dat Tele2, zoals Vodafone en andere providers 5G gewoon in de bundels schuift en niet aan het eind van het jaar een ‘nieuw’ abonnement uitbrengt waarbij je extra moet betalen of dergelijke voor 5G. Dat zou ontzettend krom zijn aangezien andere providers het wel doen. 

Maar ze hoeven het natuurlijk niet te doen…

In ieder geval wil ik je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel, ik ben jaloers op je ;) 
Ik kan niet haast niet wachten op me eigen toestel… maar dat moet ik nog maar even voor lief nemen.