beantwoord

storende tv/slechte verbinding kastje

  • 8 August 2019
  • 38 reacties
  • 1456 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed om te horen. Kun je mij dan laten weten wanneer je de oude decoder hebt losgekoppeld en de nieuwe gaat aansluiten. Ik haal dan de oude even uit het systeem.

Groeten Anton
Ja doe ik, dat zal morgenmiddag worden rond half 4.

Groetjes Marije
Reputatie 3
Badge +5
Dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 020-7544444 en aangeven dat de oude decoder afgemeld moet worden. Je moet namelijk gelijk daarna de nieuwe aansluiten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Ik ben morgenmiddag aanwezig. Je kan ook gewoon telefonisch contact opnemen en dan aangeven dat je een nieuwe decoder hebt gekregen en dat de oude even afgemeld moet worden. Dat kunnen ze gelijk dan voor je doen.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Dat hoop ik ook. Ik laat het topic ook nog even open staan.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 ik ben morgen pas weer thuis ipv maandag, ik ga geen boete betalen voor kastje later dan 2 weken terug sturen als het contact niet zo snel verloopt. Zou je dat in het systeem voor mij kunnen aanpassen dat ik de oude opstuur zodra de nieuwe werkt? Ga ik maandag weer bellen. Fijn weekend!
@Anton van Tele2 ik hoor het wel weer.. 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Het is dan inderdaad erg vreemd dat de nieuwe helemaal niet werkt. Ik heb ze nu beide afgemeld en je zou de nieuwe nu aan kunnen sluiten. Degene die je aansluit meld zich namelijk ook weer bij ons aan en er kan maar eentje aangemeld zijn, omdat je maar één in je abonnement hebt.

Je moet degene met MAC- adres: 0002023FCA5E en serienummer: FE1012D0047977 aansluiten. Dat is de nieuwe die ik heb verstuurd. Wanneer deze niet goed werkt dan spijt me dat en dan ga ik even een andere versie naar je toe sturen.

Groeten Anton


Dit zegt hij nu en nu doet de tv het prima
@Anton van Tele2 kan jij het kastje weer deactiveren zodat ik de nieuwe kan uitproberen?
Ja dat kastje is dan echt kapot die laat alleen alle lampjes branden. Ik heb voor nu de oude maar weer aangesloten.

Groeten Marije
Reputatie 4
Heb je het modem al eens herstart?
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp dat je geen boete wilt betalen. Ik heb er al even voor gezorgd dat, dat wel goed komt.

Groeten Anton