[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54021 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

ja dat is waar, alleen ik heb verder nog helemaal niks van tele2 gehoord qua hoe en wat dus daar wil ik wat meer duidelijkheid over.

wel bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +12

Woensdag 14 september is na 9 september.  De verwachtte levertijd is volgens de tabel dan 4-5 weken.

hallo, nog een keer om een betere uitleg te geven.

 

ik heb woensdag 14-9 om ongeveer 14:30/15:00 mijn iphone 14 pro max goud, 128 gb besteld, en heb ook alleen een bevestigings mail verder nog niks, wanneer kan ik een mailtje verwachten voor de bezorging? en wanneer zou hij bezorgt kunnen worden? ik wil ook graag wat meer duidelijkheid.

ordernummer :75526231

kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven hoe en wat? 

 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 256gb op dinsdag 13-9 om 15:57 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Alleen een bevestiging mail van de bestelling van Tele2. Kan iemand mij daar misschien mee helpen?

Ordernummer: 75494609

 

Zou graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid

hallo!!

ik heb afgelopen woensdag (14-09-2022) de iphone 14 pro max besteld, wanneer kan ik een mailtje verwachten? 

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 
 

 

 

Ik heb nog niks ontvangen, misschien dat het later vandaag komt en anders nog even wachten. Als ik voor maandag niks heb ontvangen annuleer ik m gewoon ! 

 

Hi @AnassAbarkan77, ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben! Ik geef je die dan ook graag. Ik zie dat het voor jou nu nog alleen maar wachten is op voorraad. Ik heb je zojuist een nieuwe mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het is alleen nu nog wachten totdat wij je toestel binnen hebben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat natuurlijk graag.


hoe kan het zijn dat mensen moeten wachten zoals ik op voorraad als we een pre order hebben gedaan? En ben nog zelfs 1 van de eerste en moet nu 4 tot 5 weken wachten?

wel heel erg vreemd vindt ik het al 6 jaar klant van tele2. 

Reputatie 7
Badge +12

@iProspartan118, wat vervelend.  Misschien heb je een cijfer verkeerd voorgelezen of heeft de medewerker het niet goed gehoord, dit soort fouten maakt niemand expres. Wat wel zo is dat het om heel veel geld gaat en fraude hebben providers ook veel mee te maken. Dus als er iets niet klopt is het echt niet mogelijk om dat 'op straat' te gaan corrigeren,  de hele molen zal opnieuw doorlopen moeten worden.

Hier een nieuwe Tele2 klant. Op 09-09-2022 om stipt 14:00 werd ik gebeld door iemand van Tele2 om de bestelling in order te maken voor mijn Pro Max. Direct betaald ook.

Vanmiddag AMP voor de deur, er klopte 1 cijfer niet in hun systeem / mijn rijbewijs, die is verkeerd ingevoerd door de medewerker van Tele2. Bestelling DIRECT geannuleerd en ze liepen zonder pardon weg. 

Nu opnieuw moeten bestellen, opnieuw moeten betalen en nu kan ik 4-6 weken wachten op een nieuwe. Meerdere keren de klanten service van Tele2 en AMP aan de telefoon gehad en er is gewoon niemand die je verder wilt helpen. Er werd mij ook verteld dat het nog wel 6 weken kon duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik sta hier echt versteld van. 

Dan ben je als eerste, doe je alles goed en sta je nog met lege handen. 

Om jullie een goed beeld te geven van hoe het bij mij ging :

Op pre-order dag verlengd met een zwarte Pro Max 128GB besteld om 14:13-14:15. Meteen betaald met iDEAL en vandaag bericht van PostNL gekregen dat die morgen komt.

 

Stond sinds woensdag als bestelstatus overgedragen aan AMP, maar PostNL bezorgt hem. 
 

Ordernummer 7531xxxx

 

 

Hi! Ik kn zelf niet de status zien van mijn bestelling :,) zou je die kunnen bekijken zodat ik weet waar ik aan toe ben - 75424597 is mn bestelnummer

Reputatie 5
Badge +6

Tuurlijk kan ik dit voor je nakijken, @Ahsjdjd! Ik heb meteen voor je gekeken en zie dat de status op dit moment nog staat op: wachten op voorraad. De bestelling staat er dus goed in! Mocht je nog meer vragen hebben, hoor ik het graag.

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Heb je inmiddels wel all een email van postnl ontvangen?  Heb namelijk ronde zelfde tijd als jou besteld en zelfde iphone. En net ook een mail ontvangen. 

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

hi Johrick, 

Heb jij wel de mogelijkheid om te zien wat wat de status van mijn bestelling is want op de website krijg ik elke keer een fout melding ??

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ahsjdjd, ik heb niet de mogelijkheid om te zien waar jij in de wachtrij staat. Zodra het toestel bij ons binnen is, ontvang je een bericht van ons! 😊

Hi @Leri, tuurlijk kan ik dit voor jou nakijken! Ik heb dit meteen gedaan en zie dat het voor nu nog wachten op voorraad is. Zora je toestel op voorraad is zul jij bericht van ons krijgen betreft de bezorging. Hopelijk heb je het toestel snel in huis! 

Hi ​​​​​​ @tomasz95, ik geef je hier graag meer uitleg over! De datum die ervoor staan betekenen vanaf datums, dus mocht jij op of na die datum hebben besteld, kan jij er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken binnen hebt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, let me know!

Hi ​​​@etbutterfly, je kunt in het overzicht bekijken wanneer je jouw toestel in huis kunt verwachten! Mocht er nog iet onduidelijk zijn, hoor ik het natuurlijk graag!

Hi ​​​@Leri, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

Hi ​​​@huseyinc, mocht jij het toestel hebben besteld op 09.09, kun je er vanuit gaan dat je het toestel binnen 4-5 weken in huis hebt! 

hi Johrick,

 

ik heb bestelnummer 75380239, kan je kijken of er misschien al iets meer info over beschikbaar is? gisteren telefonisch contact gehad met je collega en die gaf aan dat ik vandaag een mail zou moeten ontvangen mbt de levertijd. 

hai Johrick, 

ik had een toezegging gekregen van jullie medewerker op 09-09 dat de week na 16-09 mijn telefoon geleverd zou worden maar zo als ik het lees zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn. Is er misschien een mogelijkheid dat jij kan kijken waar ik een beetje in de wachtrij sta ??? 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @AnassAbarkan77, ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben! Ik geef je die dan ook graag. Ik zie dat het voor jou nu nog alleen maar wachten is op voorraad. Ik heb je zojuist een nieuwe mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het is alleen nu nog wachten totdat wij je toestel binnen hebben. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat natuurlijk graag.

​​​Hi @Squeak, wat je zegt klopt inderdaad. De bestelling is zoals je zegt inderdaad uit het systeem gehaald en er is een nieuwe erin gezet. Dit betekend dus dat je niet voor aan in de rij staat. Sorry voor het ongemak en ik hoop met je mee dat het toestel sneller in huis is dan de aangegeven levertijd! 

Zo zuur dit. Mijn bestelling 09-09-2022 geplaatst rond een uur of 15:00. Door iets technisch is er iets mis gegaan met iDeal waardoor de betaling niet voltooid kon worden met het bericht, probeer later opnieuw. Zaterdag toch maar contact opgenomen, moest de bestelling er opnieuw in worden gezet.. Betekent dit nou, omdat je het hebt over first in, first out, dat ik mijn plekje van de vrijdag kwijt ben en geen kans meer heb op de eerdere levering? #sad

Ik heb de iPhone 14 pro Max zwart 128gb op vrijdag 9-9 om 14:24 besteld als het niet eerder is. Heb nog geen mailtje ontvangen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen 

ordernummer: 75316761

 

zpu graag wat meer info willen hebben met deze onduidelijkheid 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @fam van geelen, goed dat je je vraag nogmaals stelt! Ik heb meteen voor je gekeken en zie dat het op dit moment nog wachten is op voorraad. Ik hoop met je mee dat je het toestel snel in huis hebt, ik raad je aan om je mail goed in de gaten te houden, want zodra het toestel zal worden bezorgd, zullen wij je een mail sturen! 

Hi ​​​@madeleine914, Wat leuk dat je het toestel hebt besteld! Op dit moment kan het 4-6 weken duren totdat jij het toestel binnen krijgt. Ik raad je aan om net zoals Fam van Geelen je mail goed in de gaten te houden. 

Mochten jullie beide nog vragen hebben, hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Johrick

Ik heb net een mailtje van PostNL gekregen dat mijn iphone 14 pro max (goud 256gb) morgen wordt geleverd. Besteld op 9 september rond half 5.

Jullie mogen mensen wel beter informeren dan dit. Eerst een compleet gebrek aan informatie en dan wordt hier gezegd dat het wel eens 5 weken kan duren. Even wachten is niet erg, maar duidelijkheid lijkt me toch niet zo moeilijk? 

Goedenmiddag ik heb afgelopen zaterdag iphone 14 pro max 256gb paars besteld  . Waneer kan ik een afspraak mail verwachten van koerier ?

Hoi Johrik,

Ik heb om 14:00 op 9 Sept telefonisch een iPhone 14 Pro Max 128GB Zilver besteld, mij is toegezegd deze 16 September geleverd te krijgen, ik ga er nu al vanuit dat ik hem vandaag in ieder geval niet meer krijg, maar een levertijd van 4 weken vind ik wel te gek worden, anders had ik hem elders besteld..

 

Zou je voor mij kunnen nakijken wat de huidige orderstatus is?

Ordernummer: 75355350

Dank!

Reputatie 5
Badge +6

Woehoe, wat fijn dat het toestel inmiddels al bij PostNL ligt, @Mogaru. Alvast heel veel plezier met het toestel! 

Hi ​​​@Farukdemiroglu, op dit moment geldt er een levertijd van 2-3 weken op het toestel dat jij hebt besteld. Zodra het toestel bij de bezogdienst ligt, zul jij een mail vanuit hen ontvangen!