[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54020 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Ik heb gisteravond (de eerste Pre-order dag) om 20.00 de Iphone 14 Pro max Zwart 265GB besteld. Kan ik verwachten dat het toestel volgende week al geleverd word? En is het dit jaar beter geregeld qua leveringen dan vorig jaar tijdens de Iphone 13 pre-orders? Als ik op het forum terug lees zie ik namelijk dat mensen vorig jaar meer dan 4/5 weken moesten wachten.. 🤕

Het lijkt me al sterk dat Tele2 de orders van het eerste uur kunnen uitleveren op de dag van release, aangezien zelfs Apple al levertijden had van 2-3 weken zo’n 40 min nadat de pre orders begonnen. Ik ben bang dat je inderdaad rekening moet houden met een levertijd van 3-4 weken. 

Reputatie 7
Badge +12

Het hangt ervan af hoeveel toestellen van elk type/kleur Apple naar Nederland verscheept.  Dit is een wereldwijde introductie.  Als er teveel bestellingen van een bepaald type/kleur zijn lopen de levertijden op.

Ik heb gisteravond (de eerste Pre-order dag) om 20.00 de Iphone 14 Pro max Zwart 265GB besteld. Kan ik verwachten dat het toestel volgende week al geleverd word? En is het dit jaar beter geregeld qua leveringen dan vorig jaar tijdens de Iphone 13 pre-orders? Als ik op het forum terug lees zie ik namelijk dat mensen vorig jaar meer dan 4/5 weken moesten wachten.. 🤕