[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thijs Lunenborg dat is een goede vraag! De nieuwe levertijden staan met een besteldatum vanaf 5 november. Aangezien die van jou voor deze datum is besteld, ga ik er vanuit dat jouw toestel nog steeds tussen 1 en 15 januari wordt bezorgd. Pin me er niet op vast, het kan namelijk altijd langer duren, maar ik heb goede hoop voor 15 januari! Laat je het me rond die tijd weten?

Hi @Gordonvm bestelling met dit ordernummer is op 3 december geannuleerd omdat er niet binnen 7 dagen is betaald. Heb je heel toevallig een andere bestelling geplaatst?

Reputatie 7
Badge +12

@ninodevries  Haha, precies. Ik hoop dat ik niks hoor en dat je hem snel ontvangt! 😎

Hi Marciano,

Excuus het is dit ordernr

:77938713

@Marciano van Tele2 zou je ook de status van mijn bestelling kunnen nakijken?

Bestelnummer: 76055201

Thanks!

Hi @Marciano van Tele2 zou je een indicatie kunnen geven van wanneer ik 'm ontvang? Anderen met een vergelijkbare bestellingsmoment hebben de iPhone namelijk al ontvangen.

Bestelnummer: 76124441

Hai @Marciano van Tele2 

u zei “ tussen 14 en 28”. Is het in Januari of December nog? 

Ordernummer is 78175647.

Mvg, 
Younes

Hi @Marciano van Tele2 , zou je mij ook een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn telefoon mag ontvangen? Bestelnummer is 76194062. Bedankt alvast

Hi Marciano, wat betekent dit voor mij? Ik heb mijn telefoon de 15e van november al besteld. Maar de vanaf datum is nu ook opeens veranderd. Order nummer is 77555911

mvg. 

Hi @Marciano van Tele2 zou je een indicatie kunnen geven van wanneer ik 'm ontvang? Anderen met een vergelijkbare bestellingsmoment hebben de iPhone namelijk al ontvangen.

Bestelnummer: 76124441

Hoi Marciano, Ik heb gisteren een 14 pro besteld (gold) die direct leverbaar zou zijn. Heb je een idee waneer ik een berichtje kan ontvangen?

 

Bestel nummer is:  77133257

 

 

Hi,

 

Zou je mij een indicatie kunnen geven van wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Aangezien de leveringstijd onlags van 1-2 weken naar 4-6 weken is gegaan. Ik ga namelijk in januari voor langere tijd weg en daarvoor moet ik wel hebben. Order nummer is 78203531

alvast bedankt

Goedendag! 

Is er misschien al iets bekend over de leverdatum van mijn bestelling?

Het gaat om de iPhone 14 pro 128gb space black besteld op 28-11-2022 met bestelnummer: 78014112

 

Reputatie 7
Badge +12

Moderators kunnen op dit punt niet meer zien dan wat de status van klanten is in hun mijn.tele2 omgeving. Ze werken niet in het magazijn en krijgen echt niet een voorspelling van Apple die het mogelijk maakt om leveringen te garanderen of toe te zeggen. Dit soort wereldwijde introducties door Apple of Samsung gaat altijd gepaart met klanten die geluk hebben om het juiste model/kleur/geheugen grootte te bestellen die Apple al heeft gemaakt en dan aan Tele2 toewijst. 

De rest krijgt te maken met toestellen die.nog geproduceerd moeten worden en dan is het ook hopen dat er geen materiaal/chips tekort ontstaat.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aq9  ik zie dat je sinds vanmiddag de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland, klopt dat? En wanneer komen ze langs? 🙌🏻

Hi @Marsarex jouw bezorgstatus staat sinds een uurtje ook op afleverproces! Ik zie zelf nog geen T&T, maar heb jij die wel al van PostNL ontvangen? Zo niet, dan kan ‘ie elk moment komen! Laat het me weten. 

Hoi @Stan22121988 ik verwacht dat AMP tussen 8 en 15 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor het graag van je als je de bezorgafspraak hebt in kunnen plannen! 😄

Fijne avond allemaal!

hee @Marciano van Tele2 

zou je mij een indicatie kunnen geven of mijn telefoon de aankomende week nog wordt geleverd?

bestelnummer : 77467601

mvg,

Ashley

Reputatie 1

Moderators kunnen op dit punt niet meer zien dan wat de status van klanten is in hun mijn.tele2 omgeving. Ze werken niet in het magazijn en krijgen echt niet een voorspelling van Apple die het mogelijk maakt om leveringen te garanderen of toe te zeggen. Dit soort wereldwijde introducties door Apple of Samsung gaat altijd gepaart met klanten die geluk hebben om het juiste model/kleur/geheugen grootte te bestellen die Apple al heeft gemaakt en dan aan Tele2 toewijst. 

De rest krijgt te maken met toestellen die.nog geproduceerd moeten worden en dan is het ook hopen dat er geen materiaal/chips tekort ontstaat.

Dat is allemaal prima Eric. Maar jaar in jaar uit hebben jullie met dit soort wereldwijde introducties te maken. Net als vorig jaar enorme achterstanden qua leveringen, trekken jullie daar geen lering uit?
Het updaten van klanten over hun levering zou het minste zijn wat jullie kunnen doen. En promoot dan ook niet met het feit dat mensen hun mobiel een week na pre-order kunnen ontvangen. 
Want daar kunnen jullie blijkbaar maar een paar gelukkige mee tevreden houden.
Daaraan toegevoegd, je gaat mij niet vertellen dat de iphone die ik recent heb besteld nog geproduceerd moet worden.

@Marciano van Tele2 zou er ook naar de status van mijn bestelling gekeken kunnen worden? Alvast bedankt! 

Bestelnummer: 75849988

Hey @Aq9  ik zie dat je sinds vanmiddag de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland, klopt dat? En wanneer komen ze langs? 🙌🏻

Hi @Marsarex jouw bezorgstatus staat sinds een uurtje ook op afleverproces! Ik zie zelf nog geen T&T, maar heb jij die wel al van PostNL ontvangen? Zo niet, dan kan ‘ie elk moment komen! Laat het me weten. 

Hoi @Stan22121988 ik verwacht dat AMP tussen 8 en 15 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor het graag van je als je de bezorgafspraak hebt in kunnen plannen! 😄

Fijne avond allemaal!

Vanavond inderdaad de track en trace ontvangen, morgen wordt ie bezorgd.. Ben helaas niet thuis maar m’n vrouw wel, mag zij ook tekenen voor ontvangst of moet ik perse zelf tekenen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Marsarex super om te horen! Bij PostNL mag je vrouw hem aannemen, dat is geen probleem. 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gordonvm deze bestelling is vrijdagmiddag geannuleerd. What’s going on? 😄

@Marciano van Tele2 

hey marciano zou je misschien ook mijn bestelling kunne checken.

bestelnummer: 75685650

dankjwel

Hii, ik vroeg me af, wanneer ik mijn iphone 14 pro dieppaars kan verwachten. Ordernummer: 76865225

Hey @SBP good to hear, thanks for letting us know! 🙌🏻

Hoi @Tinus123 goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je bestelling er direct weer bij gepakt en het verbaast me dat je jouw toestel nog niet hebt ontvangen. Ik heb direct de vraag uitstaan bij mijn collega's over hoe ik dieper in jouw case kan duiken, want volgens mij gaat hier iets niet goed. Je hoort van mij, zodra ik meer weet!

Hey @Marciano van Tele2 kan je me ondertussen al wat meer vertellen?  Ben namelijk heel benieuwd waarom het zo lang duurt bij mij. 

Hey @Marciano van Tele2 ,

zou jij mij ook een update kunnen doen?

mijn ordernummer is 78303283. 
 

Alvast bedankt!

Hey @Marsarex super om te horen! Bij PostNL mag je vrouw hem aannemen, dat is geen probleem. 😎

hoor net dat ie bezorgd is, bedankt!

Hi Marciano,

 

Zou je mij een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn nieuwe Iphone kan verwachten?

Bestelnr: 77846084

Iphone 14 pro 128 GB paars, besteld op 24 november.

 

Alvast bedankt!

Mvg, Yoëlle