Het is gelukt, ik kan weer in de mail. Heeft wel veel geduld gevraagd.
Heb de voor mij belangrijke documenten en ga dit mail adres nooit meer gebruiken. Jammer van de 6 euro:)
Zo, dan is dat na 5 weken toch opgelost. Goed dat u uw documenten in ieder geval weer heeft.
Bedankt dat u het hier nog even vermeld heeft, dat geeft anderen met hetzelfde probleem (en dat zijn er steeds meer) een beetje een idee binnen welke termijn ze een oplossing kunnen verwachten, als ze volhouden tenminste.
Ik ben blij voor u :)
@patron1 @kruys70 Cas van Tele2 heeft inmiddels wat meer informatie gepost over dit probleem in dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455?postid=487902#post487902
Laat daar ook even weten als je (ook bij nieuwe pogingen) geen reactie krijgt op het contact formulier van zonnet.
Als je via de zonnet.nl pagina je email hebt veilig gesteld en 6 euro hebt betaald, dan ben je klant van zonnet geworden. Je kunt toch ook zien op je afschriften aan wie je die 6 euro hebt overgemaakt? Dit zijn de algemene voorwaarden waaronder je de overeenkomst met zonnet bent aangegaan.
Hallo @kruys70,
Dat is een verwarrende situatie waar jij nu in bent beland! Je hebt een mail gehad om een betaald account te nemen bij Zonnet en nu werkt het niet meer.
Wat bedoelt Zonnet met je bent geen betalende klant? Je hebt toch 6 euro betaald voor een account bij Zonnet. Geen zorgen, we gaan je helpen! Als je jouw vraag stelt bij zonnet.nl/support dan krijg je een ticket en binnen 48 uur een reactie.
We willen dit dat proces goed verloopt. Ik hoor graag van je hoe de situatie precies zit zodat ik dit kan doorzetten!
Het lijkt er toch sterk op dat ze bij zonnet de ticket niet eens lezen.
Ik kan u alleen maar adviseren vol te houden, blijf reageren, en benoem vooral ook een termijn waarbinnen u een oplossing van uw probleem verwacht.
Ik ben wel blij dat u dit hier post, dat bied ook andere gebruikers een inkijkje in hoe professioneel de klachtafhandeling van zonnet is, zodat ze dit mee kunnen laten wegen in hun beslissing of ze dit bedrijf wel geld willen geven voor het behoud van hun e-mail.
Deze week gebeld met Tele2. Zij kunnen mij niet helpen. Dus weer een mail naar support Zonnet gestuurd en aangeven reactie naar nieuw email adres te sturen. Dat is nu alweer 5 dagen geleden…..geen reactie. Ik heb voor mij belangrijke emails in het Zonnet account die ik graag veilig wil stellen. Iemand nog een idee???
Helaas, je bent waarschijnlijk al lang geen klant meer van Tele2. De gratis email dienst vervalt gewoon. Ze hebben de email dienst aan zonnet verkocht en daar zul je moeten zijn voor verdere hulp voor jouw email. Mijn advies is al lang, neem een provider onafhankelijk adres en ga overal je email wijzigen. Denk dan aan echt gespecialiseerde email bedrijven zoals met de dienst outlook en gmail.
... Mijn advies is al lang, neem een provider onafhankelijk adres en ga overal je email wijzigen.
Een provider onafhankelijk adres zoals het gratis zonnet adres dat niet aan een betaalde dienst gekoppeld zit?
Een provider onafhankelijk adres zoals het gratis zonnet adres dat claimt gratis te zijn en waar je dan opeens gedwongen voor moet betalen onder bedreiging van verwijdering van het adres?
Een provider onafhankelijk adres zoals het zonnet adres waarbij je na betaling ineens niet meer bij je mail kunt?
Een provider onafhankelijk adres zoals bij zonnet.nl dat als enige manier van support een contact formulier heeft waar niet op gereageerd wordt?
Maar beste eric, het is toch juist een provider onafhankelijk adres waar kruys70 al deze problemen mee heeft? Was het mail adres aan een provider dienst gekoppeld geweest dan had kruys70 deze problemen helemaal niet gehad en had kruys70 nog een wettelijk verplicht gratis e-mail adres gehad met heel veel support kanalen.
Een beetje vreemd om kruys70 een provider onafhankelijke e-mail te adviseren terwijl het juist een provider onafhankelijk mail adres is waar kruys70 al deze problemen mee heeft
@kruys70
Klanten met een Zonnet/Versatel account kunnen na het aanmelden bij Zonnet niet meer inloggen op Tele2.nl. Het is nog wel mogelijk om in te loggen op webmail.zonnet.nl of webmail.versatel.nl
Kan het zijn dat U probeert in te loggen via Tele2.nl en dat het daarom niet lukt? Mocht dat zo zijn, kunt U proberen in te loggen via één van de 2 webpagina's die Cas hier vermeld?
Dus https://webmail.zonnet.nl/ of https://webmail.versatel.nl/ ?
Ik kan ook sinds een week niet meer in mijn mail na betaling van 6euro om mijn Zonnet account te behouden. Heb ook al van alles geprobeerd, ook melding gemaakt bij Zonnet maar ben bang dat de reactie op de Zonnet mail binnenkomt en daar kan ik dus niet meer in.
@kruys70
Klanten met een Zonnet/Versatel account kunnen na het aanmelden bij Zonnet niet meer inloggen op Tele2.nl. Het is nog wel mogelijk om in te loggen op webmail.zonnet.nl of webmail.versatel.nl
Kan het zijn dat U probeert in te loggen via Tele2.nl en dat het daarom niet lukt? Mocht dat zo zijn, kunt U proberen in te loggen via één van de 2 webpagina's die Cas hier vermeld?
Dus https://webmail.zonnet.nl/ of https://webmail.versatel.nl/ ?
Helaas dat lukt dus ook niet. Zonnet support heeft mij inmiddels gemaild, en ik blijk geen (betaalde) klant te zijn. Waarom en aan wie heb ik dan 6 euro betaald om mijn email adres ook na 1 oktober te kunnen blijven gebruiken?
ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.
ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts.
ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.
gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
zonnet is van Internlnet misschien kunnen ze je wel helpen
024-7070500
Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Als je via de zonnet.nl pagina je email hebt veilig gesteld en 6 euro hebt betaald, dan ben je klant van zonnet geworden. Je kunt toch ook zien op je afschriften aan wie je die 6 euro hebt overgemaakt? Dit zijn de algemene voorwaarden waaronder je de overeenkomst met zonnet bent aangegaan.
Dat klopt ook Eric,maar bij Zonnet blijk ik dus geen klant te zijn.
Dan heb je blijkbaar een andere rekening van 6 euro betaald. Je zou die onderneming dan je geld moeten terugvragen en wel de juiste bestelling bij Zonnet doen.
Kom op eric, als dat zo was, hoe kan het dan dat kruys70 ineens niet meer bij de zonnet mail kan? Er is duidelijk dat er iets bij zonnet fout gegaan moet zijn, anders zou er (voor 1 januari) niets aan de zonnet mail van kruys70 veranderd zijn.
Kunnen jullie hier nog iets van maken/ dit doorzetten naar zonnet @Cas van Tele2 of @Rox van Tele2 of moeten we zonnet klanten met dit soort problemen maar gewoon adviseren om aangifte te doen van oplichting?
Hoi @kruys70,
Bedankt voor jouw update! Goed om te horen dat het allemaal weer werkt.
@patron1, is het bij jou ook opgelost? Ik hoor graag van je!
Hey @patron1,
Welkom op de Community! Bedankt voor het delen van jouw ervaringen hier. Deze feedback is belangrijk voor ons!
Heb je een kijkje genomen op het topic @Shilka met jou deelde? Daar heb ik het volgende gedeeld:
We hebben contact gehad met Zonnet en de issues besproken:
- Verificatiecode-proces: klanten kopieerden vaak info van een mail om in te voeren bij de verificatie-code, maar dat kopiëren ging niet goed waardoor het proces niet afgerond kon worden. Daardoor werden meerdere keren nieuwe codes aangevraagd. Wat het proces verder vertraagde. Hier is nu een aanpassing in gedaan zodat de benodigde gegevens al ge-prefilled worden aan de hand van een link in de mail.
- Issue met de interne spamfilter: deze heeft woensdag een vertraging opgeleverd van 5-6 uur (vanaf een uur of 16u) waardoor het mailproces niet goed verloop: de filtering is nu anders ingesteld waardoor dit probleem verholpen is. Hierdoor heeft het afhandelen van mail een vertraging opgelopen.
Wat ik aanraad is om het nog een keer te proberen want er zijn wat bugs gefixed. Als het wederom niet lukt en je krijgt geen reactie op jouw verzoek op Zonnet.nl/support laat het mij dan weten. Ik zet dit zo snel mogelijk door naar onze contactpersoon!
@kruys70 Voor jou geldt dit ook. Je geeft aan dat je niet meer in jouw Zonnet mail kan, waarom? De webmails worden per 1 oktober opgeheven voor niet betalende klanten. Je zou nu nog toegang moeten hebben.
Nou, Kruys70 heeft de documenten terug. Dat ‘het allemaal weer werkt’ is natuurlijk te veel gezegd, want er bestaan nog vele problemen met de zonnet mail, zowel voor zonnet klanten alsook voor betalende Tele2 klanten met een zonnet/versatel mail adres die nu al maandenlang voortduren en maar niet opgelost worden.
Hallo @kruys70,
Dat is een verwarrende situatie waar jij nu in bent beland! Je hebt een mail gehad om een betaald account te nemen bij Zonnet en nu werkt het niet meer.
Wat bedoelt Zonnet met je bent geen betalende klant? Je hebt toch 6 euro betaald voor een account bij Zonnet. Geen zorgen, we gaan je helpen! Als je jouw vraag stelt bij zonnet.nl/support dan krijg je een ticket en binnen 48 uur een reactie.
We willen dit dat proces goed verloopt. Ik hoor graag van je hoe de situatie precies zit zodat ik dit kan doorzetten!
Vandaag een reactie gehad van zonnet.nl/support ticket #CD-402-7236
Mijn mailbox is vol, ik krijg advies hoe ik deze kan opschonen. Het probleem is dat ik niet kan inloggen!! dus ook de mailbox niet kan opschonen.
Dag @Cas van Tele2 , waarom ik niet meer kan inloggen is mij onbekend. Wat ik wel weet is dat dit probleem is onstaan enkele dagen na betaling van 6 euro om mij account te behouden na 1 oktober. Wederom alle stappen doorlopen deze medling blijft Ongeldige aanvraag! Er zijn geen gegevens opgeslagen.
Als je betaald hebt voor een zonnet account kun je de vragen stellen aan hun support organisatie.
...ook melding gemaakt bij Zonnet maar ben bang dat de reactie op de Zonnet mail binnenkomt en daar kan ik dus niet meer in.
@eric dat heeft kruys70 dus ook gedaan, maar daar heb je niets aan als ze een antwoord terug sturen naar de mail waar kruys70 nu juist niet meer in kan komen. En dat is dus volledig inherent aan het systeem waarbij je als enige optie voor support hebt: heb je een probleem met je mail? vul dit support formulier in en we mailen je terug.
Daarom adviseer ik ook een gmail adres zodat je de support emails van zonnet kan bereiken. Echt hilarisch deze club.
helaas kan ik nog steeds geen account aanmaken; ik heb omdat ik overal nog bij kon, alle mail en doorstuur dingen en 2e (veiligheids) emailadres gewijzigd.
jammer dat ik na zoveel jaar mijn vertrouwde email adres kwijtraak.
het is zoals shlika aangeeft;
Het lijkt er toch sterk op dat ze bij zonnet de ticket niet eens lezen.
Ik kan u alleen maar adviseren vol te houden, blijf reageren, en benoem vooral ook een termijn waarbinnen u een oplossing van uw probleem verwacht.
Ik ben wel blij dat u dit hier post, dat bied ook andere gebruikers een inkijkje in hoe professioneel de klachtafhandeling van zonnet is, zodat ze dit mee kunnen laten wegen in hun beslissing of ze dit bedrijf wel geld willen geven voor het behoud van hun e-mail.