beantwoord

behouden bestaand zonnet email

  • 29 August 2020
  • 29 reacties
  • 2552 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Ik had nooit verwacht da ik het nog eens zo met je eens zou zijn eric, alhoewel ik misschien nog wel andere superlatieven dan hilarisch zou toepassen. Ik heb trouwens mijn vraag op het contact formulier gedaan met een gmail account, reeds 8 dagen geen reactie, dus dat maakt schijn baar ook niets uit...

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @kruys70,

Bedankt voor jouw snelle reactie! Dan lijkt het erop dat jouw mailadres wel veilig is gesteld bij Zonnet. Kan je Zonnet.nl/support jouw probleem voorleggen dat jij niet kan inloggen?
Als je op dit moment nog diensten hebt van Tele2 kan je dan je klantnummer in jouw Community account toevoegen? Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Hallo @kruys70,

Bedankt voor jouw snelle reactie! Dan lijkt het erop dat jouw mailadres wel veilig is gesteld bij Zonnet. Kan je Zonnet.nl/support jouw probleem voorleggen dat jij niet kan inloggen?
Als je op dit moment nog diensten hebt van Tele2 kan je dan je klantnummer in jouw Community account toevoegen? Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Het probleem dat ik niet kan inloggen heb ik al ruim3 weken geleden doorgegeven.

1e reactie van Zonnet :  Ik ben geen (betaalde) klant. 

2e reactie van Zonnet : Mijn mailbox is vol, ik krijg advies hoe ik deze kan opschonen

Ik heb geen diensten van Tel2

helaas kan ik nog steeds geen account aanmaken; ik heb omdat ik overal nog bij kon, alle mail en doorstuur dingen  en 2e (veiligheids) emailadres gewijzigd.

 

jammer dat ik na zoveel jaar mijn vertrouwde email adres kwijtraak.

 

het is zoals shlika aangeeft;

Het lijkt er toch sterk op dat ze bij zonnet de ticket niet eens lezen.

Ik kan u alleen maar adviseren vol te houden, blijf reageren, en benoem vooral ook een termijn waarbinnen u een oplossing van uw probleem verwacht.

Ik ben wel blij dat u dit hier post, dat bied ook andere gebruikers een inkijkje in hoe professioneel de klachtafhandeling van zonnet is, zodat ze dit mee kunnen laten wegen in hun beslissing of ze dit bedrijf wel geld willen geven voor het behoud van hun e-mail.

 

 

 

Je leest het @Cas van Tele2 jullie zijn al maanden lang alle problemen aan het “doorzetten“, maar er veranderd gewoon niets. Er is nog maar 1 optie. Maak deze hele actie ongedaan, en geef de mail in handen van een partij die wel capabel genoeg is om mailhosting te doen!