Info

Levertijden iPhone 12 Pro Max

  • 16 October 2020
  • 168 reacties
  • 16026 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

168 reacties

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. 

 

Reputatie 1

Is het niet opvallend dat vanuit Tele2 niemand meer reageert op dit onderwerp?. Zou men inmiddels door hebben dat ze de launch toch best hebben verkloot waardoor enkele klanten benadeeld zijn?

MediaMarkt had vanochtend nog een voorraad van bepaalde types. Zou bijna zeggen....betaal me de hele som maar terug en ik ga daarheen ware het niet dat het een eeuwigheid zal duren voordat je je geld terughebt. 1 les die ik heb geleerd....ik betaal wel aan de deur en niet via de link bij bestelling. Ronduit gênant Tele2.

Reputatie 3

Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔

Ik bedoel productie . Wat ik vaak heb meegemaakt heeft de eerste versie / productie bugs die in de productie nr 2 etc worden hersteld . Uiteraard mag je met je eerste versie naar de Apple store mocht je hinder ondervinden van bepaalde bugs volgens mij 

Ik kan je zeggen …. ik heb to nu toe niets anders dan lof over het toestel. Maar goed evengoed klote dat je nog lang moet wachten 🙁

Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔

Ik bedoel productie . Wat ik vaak heb meegemaakt heeft de eerste versie / productie bugs die in de productie nr 2 etc worden hersteld . Uiteraard mag je met je eerste versie naar de Apple store mocht je hinder ondervinden van bepaalde bugs volgens mij 

Reputatie 3

Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Wat bedoel je met verbeterde versie 🤔

Ik heb de 12 pro Max gold 512 besteld op 6 november 16 uur 

en kreeg gisteren een sms met vertraging en verwijzing naar de website waar nu staat 2-3 weken levertijd ? Krijg je dan nog steeds de eerste versie ? Anders had ik ook kunnen wachten voor de verbeterde . En hoezo kan een collega bij de Apple stores de 12 pro Max al wel ophalen ? Zo jammer dit zo op verheugd

worden we tussentijds op de hoogte gehouden ?  

Reputatie 7
Badge +12

In de telecom winkels van providers of retailers zijn deze toestellen ook niet op voorraad. Wellicht alleen in de Apple store. Die bevoorraad Apple toch vaak als eerste. Maar dan betaal je de adviesprijs.

Ik heb op 08-11-2020 mijn abonnement verlengd wanneer zou ik hem ontvangen want ik had vandaag gekeken op de site daar staat 2-3 weken. En als er een winkel van tele2 was had ik hem graag opgehaald maarja dat is er ook niet

  •  

 

Ik heb hem op 08-11-2020 besteld wanneer ga ik hem krijgen

Reputatie 1

Je kunt er jammer genoeg niet van op aan dat ze het (goed) voor je regelen. Zal vast even duren voor ze iets met de klacht doen. Dan krijg je een waardeloze 'sorry' en, 'we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren'.  Bedankt voor niets.

Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.

Ik vind het schandalig! En het ergste is nog dat je OVERAL zelf achteraan moet! Ik zit ieder dag met ze de lijn. Je wordt gewoon in de zeik genomen door ze. Hier ook lekker niet op reageren Tele2 we bellen zo wel weer 👋🏽

Zijn er mensen die de iPhone 12 Max Pro 128 GB Graphite (zwart/grijs) op vrijdag 6 nov hebben besteld rond 17:00/17:30  die al bericht hebben gehad over levering? Please let me know. Ik wil ‘m zoooooo graag ontvangen!!!

Reputatie 3

Schandalig hoor wat er hier boven staat. Ik behoor gelukkig wel tot diegene die hem vandaag heeft ontvangen 🥳🥳 na een hoop stress dat wel 😅

Reputatie 1

Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.

Reputatie 3

Inmiddels toestel in huis! Bezorger stond kwart voor 8 voor de deur haha

Lekker !! Ik ook 👍🏻

Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Ik heb 6/11 gelijk de 128GB Grafiet kleur besteld (verlenging van mijn huidige abonnement) met een aanbetaling van meer dan 900 euro. Ik heb de bevestiging gehad, maar nog geen link naar betaling. Nu heb ik al meerdere keren contact opgenomen met Tele2 en ze geven telkens aan dat het nog een werkdag kan duren voordat die link komt. Bij het laatste telefoongesprek met Tele2 gaven ze weer aan dat de aanbetaling automatisch bij de maandelijkse factuur wordt afgeschreven. Wat is nou het juiste antwoord? Heb ik gewoon nooit die aanbetalingslink ontvangen of wordt het afgeschreven. Ik vind het allemaal erg onduidelijk...

Inmiddels toestel in huis! Bezorger stond kwart voor 8 voor de deur haha

Reputatie 3

@Dave1972

nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op? 🤔 

heb je misschien linkje naar die van anker?

dank je wel

Hmm xs max durf ik even niet te zeggen het laadblokje moet in ieder geval een USB -C ingang hebben. Dus geen normale USB.  Deze heb ik gekocht https://www.amazon.nl/dp/B07GXL1DFQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_ZvzRFbE1WG5AS?_encoding=UTF8&psc=1 en graag gedaan :)

Dank je!!! Nee ik heb gewone usb...dus moet sowieso nieuwe hebben...om snel te laden zo te zien.

Tnx voor de link 👌🏻👌🏻👌🏻

Graag gedaan Anna 🙂

@Dave1972

nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op? 🤔 

heb je misschien linkje naar die van anker?

dank je wel

Hmm xs max durf ik even niet te zeggen het laadblokje moet in ieder geval een USB -C ingang hebben. Dus geen normale USB.  Deze heb ik gekocht https://www.amazon.nl/dp/B07GXL1DFQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_ZvzRFbE1WG5AS?_encoding=UTF8&psc=1 en graag gedaan :)

Dank je!!! Nee ik heb gewone usb...dus moet sowieso nieuwe hebben...om snel te laden zo te zien.

Tnx voor de link 👌🏻👌🏻👌🏻

Reputatie 3

@Anna84 als jou laadblokje ook zo een ingang heeft dan hoef je er natuurlijk geen te kopen. Ik kom van Android af dus ik moest wel ☺️

Reputatie 3

@Dave1972

nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op? 🤔 

heb je misschien linkje naar die van anker?

dank je wel

Hmm xs max durf ik even niet te zeggen het laadblokje moet in ieder geval een USB -C ingang hebben. Dus geen normale USB.  Deze heb ik gekocht https://www.amazon.nl/dp/B07GXL1DFQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_ZvzRFbE1WG5AS?_encoding=UTF8&psc=1 en graag gedaan :)

@Dave1972 

nee ik heb nu xs max...dus een reguliere lader...laad ie dan helemaal niet op? 🤔 

heb je misschien linkje naar die van anker?

dank je wel

Reputatie 3

Wie weet of ik nieuwe iPhone 12 met oude lader kan opladen?!?! Kan t nergens vinden 😏 

Of moet ik toch APPLE 20 Watt USB-C Power Adapter gaan halen?! 
 

thanks 😊 

Als je de 11 had/ hebt dan kan dat, alleen is dat waarschijnlijk geen snellader. Ik heb hem van anker gekocht ( de anker nano ) 

Wie weet of ik nieuwe iPhone 12 met oude lader kan opladen?!?! Kan t nergens vinden 😏 

Of moet ik toch APPLE 20 Watt USB-C Power Adapter gaan halen?! 
 

thanks 😊