Info

Levertijden iPhone 12 Pro Max

  • 16 October 2020
  • 168 reacties
  • 16026 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

168 reacties

Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Ik hoop het ook voor je, via Tweakers zag ik dat sommigen bij andere providers al een mail hebben gekregen waarbij ze een afspraak konden maken voor levering.

Ja precies. dat zag ik ook, daarom ook de zorgen 😃. 

Reputatie 3

Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Ik hoop het ook voor je, via Tweakers zag ik dat sommigen bij andere providers al een mail hebben gekregen waarbij ze een afspraak konden maken voor levering.

Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Reputatie 3

Ik kijk het een week aan, krijg ik niets dan cancel ik mijn order. Ga ik wel of bij Apple zelf kijken of naar een andere provider.

Kijk eens naar dit screenshot ...hier staat letterlijk WAAR NOG BEPERKTE VOORRAAD van is ...notabene gisteren bijgewerkt. Hoe bedoel je misleidende tekst. Dit is m'n eerste pre-order en tevens gelijk m'n laatste.  

 

Is inderdaad frustrerend. Heb dit zelfde verhaal 4 jaar geleden al gehad met de pre order voor de iPhone 7 Plus en 2 jaar geleden met de iPhone XS Max. Beide keren uiteindelijk ruim 3 weken langer moeten wachten op mijn toestel dan dat er vermeld stond op de website. Ga er van uit dat dat deze keer niet anders zal zijn helaas.

Reputatie 3

Kijk eens naar dit screenshot ...hier staat letterlijk WAAR NOG BEPERKTE VOORRAAD van is ...notabene gisteren bijgewerkt. Hoe bedoel je misleidende tekst. Dit is m'n eerste pre-order en tevens gelijk m'n laatste.  

 

Reputatie 3

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat het nog wel eens 4 weken zou kunnen duren voordat mijn toestel geleverd wordt. ik heb de iPhone 12 pro max 256gb blue besteld op 6 november om 14:19

Ze weten niet eens hoeveel voorraad er is, laat staan dat ze je kunnen vertellen hoe lang het duurt.

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat het nog wel eens 4 weken zou kunnen duren voordat mijn toestel geleverd wordt. ik heb de iPhone 12 pro max 256gb blue besteld op 6 november om 14:19

Reputatie 3

@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Klopt idd en om 14.09 betaald 🤔

@Dave1972 hmm? Had jij ook niet de 128gb blauw? Ik zag deze tweet voorbij komen en ik had me twijfels ineens of je daadwerkelijk degene die als eerst besteld heeft het toestel als eerste in huis heeft 

Reputatie 3

En weer een update in de pagina, besteld op 10 november ...is LEVERBAAR vanaf 13 november ... Nog steeds geen levertijd erachter van een x aantal weken, en dus ga ik er vanuit dat er voorraad is.

Ik vind dat wanneer al bekend is dat er geen voorraad meer is van een bepaalde variant ( want waarom anders die mail )  je dat erbij moet zetten wat dan de geschatte levertijd is. Zoals bv bij de 12pro. Maar goed ik ga maar ongeduldig afwachten.

Vind ik ook hoor. Ik vind eigenlijk dat Tele2 op z'n minst iets kan updaten

Reputatie 3

Ik vind dat wanneer al bekend is dat er geen voorraad meer is van een bepaalde variant ( want waarom anders die mail )  je dat erbij moet zetten wat dan de geschatte levertijd is. Zoals bv bij de 12pro. Maar goed ik ga maar ongeduldig afwachten.

@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.

Wat ik al eerder stuurde, volgens mij stond bij die pagina eerst pre-order 6 nov levertijd vanaf 13 nov. Nu staat er besteld op 9 nov levertijd vanaf 13 nov. Eigenlijk zou er moeten staan " besteld op 9 november levertijd 2 weken " of zo iets ( als ze door de voorraad heen zijn ). Nu wordt er de suggestie gewekt dat ze er nog zijn. 

Providers zelf hebben nog geen voorraad en bovendien is vanaf 13 november niet gelogen. Voor hetzelfde geld krijgen ze er ineens wel meer dan verwacht en kunnen ze wel vervroegd leveren. 

Ze hebben gewoon het glas halfvol :grinning:

Reputatie 3

@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.

Wat ik al eerder stuurde, volgens mij stond bij die pagina eerst pre-order 6 nov levertijd vanaf 13 nov. Nu staat er besteld op 9 nov levertijd vanaf 13 nov. Eigenlijk zou er moeten staan " besteld op 9 november levertijd 2 weken " of zo iets ( als ze door de voorraad heen zijn ). Nu wordt er de suggestie gewekt dat ze er nog zijn. 

@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Ik ga ervanuit dat dat pas op of na 13 november komt, net als eigenlijk bijna altijd. Cas kan niet meer doen dan vertellen wat hij weet, en dat heeft hij inmiddels wel gedaan.

Reputatie 3

@Cas van Tele2  Is er al een update met betrekking tot de levertijden pagina 😆 en dan graag geen standaard bericht😉

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

Idem hier 😁

 

Ook 2, aanvraagbevestiging en daarna bestel bevestiging.

Reputatie 3

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

Idem hier 😁

 

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Ik heb 2 mailtjes gehad, allebei van noreply@tele2.nl

1e mail was gewoon de bevestiging van het nieuwe contract, 2e mail (dag erna gekregen) ging erover dat m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten 

 

Kunnen jullie laten weten welke meiks jullie gehad hebben van welk mailadres? Ik heb alleen een mailtje dat me bestelling is geplaatst vanuit tele2 zelf.

 

Met vriendelijke groet 

Damian

Reputatie 3

Ik bedoel dus deze week leverbaar excuus dus geen bericht met "over twee weken leverbaar" oid 

Reputatie 3

Dit is wel vaag, vandaag besteld volgende week in huis....maar wij hebben hem op 6 november besteld ... 

 

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09

Dan toch wel erg bijzonder dat de situaties zo uiteenlopen. Maar we zullen het gaan zien binnenkort :call_me_tone2:

Reputatie 3

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09