Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 2

Ik heb net een mail en sms van AMP ontvangen om een bezorgafspraak te maken! Aanstaande maandag komen ze hem bezorgen.

Het gaat om de iPhone 12 pro Gold 128 gb. Ik heb deze op 16 oktober om 16:24 besteld.

👏👏👏

Zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP! Ook bij mij wordt hij aanstaande maandag geleverd. 

Ik heb m'n iphone 12 pro gold 128GB besteld op 19 oktober om 14:07 uur. 

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Leuk! Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Leuk! Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan

Lief van je! Dankjewel! Hopelijk was het het wachten waard! 

16 oktober Iphone 12 pro 128gb zilver pre-order/verlenging geplaatst en tot heden geen bericht gehoord. Ook als ik kijk naar mijn bestelstatus Kijk zie ik ‘geen bestelling gevonden’, alhoewel Tele2 aangeeft de order goed te hebben ontvangen. Wie kampt nog meer met dit gezeik 

Reputatie 7
Badge +12

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Deze actie heb ik dus eerder genomen, zij zeggen dus dat de bestelling er goed in staat en ik simpelweg moet ‘wachten’ :’)

Reputatie 7

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Deze actie heb ik dus eerder genomen, zij zeggen dus dat de bestelling er goed in staat en ik simpelweg moet ‘wachten’ :’)

Ook bij de grote webshops is die niet leverbaar, dus Apple levert niet of te weinig.

Iemand al een bezorgingsafspraak gekregen tussen de 19 en 25 oktober? Dus week 43? 

Reputatie 2

Even een vraag over die levertijdentabel.. Ik heb op 23 oktober de 12 Pro Silver, 128 GB besteld. De levertijd in de tabel geeft aan, vanaf 16 oktober besteld, is 5-6 levertijden. Ik neem aan dat klanten op 16-10 dan 5-6 weken levertijd heeft, en die van mij dan een week opschuift? Dus dat zou betekenen dat mijn iPhone, volgens de huidige tabel uiterlijk in week 49 wordt geleverd?

Reputatie 7

Even een vraag over die levertijdentabel.. Ik heb op 23 oktober de 12 Pro Silver, 128 GB besteld. De levertijd in de tabel geeft aan, vanaf 16 oktober besteld, is 5-6 levertijden. Ik neem aan dat klanten op 16-10 dan 5-6 weken levertijd heeft, en die van mij dan een week opschuift? Dus dat zou betekenen dat mijn iPhone, volgens de huidige tabel uiterlijk in week 49 wordt geleverd?

Klopt, levertijd telt vanaf moment dat je zelf hebt besteld.

Hoi!

Gelden deze levertijden ook voor als ik een abonnement bij Tele2 met iPhone 12 pro Gold 128GB heb besteld op mobiel.nl? Dit heb ik gedaan op 18 oktober om 0:31. Op mijn orderpage van mobiel.nl staat 3-4 weken levertijd na eerste levering maar we zitten onderhand in de 5e week.

Reputatie 2

Hoi!

Gelden deze levertijden ook voor als ik een abonnement bij Tele2 met iPhone 12 pro Gold 128GB heb besteld op mobiel.nl? Dit heb ik gedaan op 18 oktober om 0:31. Op mijn orderpage van mobiel.nl staat 3-4 weken levertijd na eerste levering maar we zitten onderhand in de 5e week.

Naar mijn weten niet, die leveren net als bijvoorbeeld Belsimpel vanuit hun eigen badge, en is Tele2 de leverancier van het contract.. 

Reputatie 7
Badge +12

Klopt, retailers leveren toestellen die zij zelf inkopen met abonnementen van alle providers.

Daarom moet je voor vragen over het toestel en voor garantie bij hen zijn.

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Zou ik mogen vragen wanneer je een bestelling hebt geplaatst? Super nice trouwens!! 

 

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Ik heb hem op 20oktober om 14:00 besteld. iPhone 12 pro 128gb oceanblauw. 

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Ik heb hem op 20oktober om 14:00 besteld. iPhone 12 pro 128gb oceanblauw. 

Mooi! Zucht dwz dat ik de mijne minstens 2 weken moet wachten. Ik merk dat er alleen op donderdagen dat mensen zeggen dat ze afspraak hebben gehad

16 oktober had ik de iphone 12 pro besteld kreeg ik het 1 week later binnen! Helaas was die teruggenomen omdat ze zogenaamd niet de juiste gegevens hadden 😡(ik had het nog telefonisch besteld) 
nu heb 29 oktober een iphone 12 pro, zilver, 128GB besteld. Ik zit na 5 weken nog te wachten 😡😭

Reputatie 2

16 oktober had ik de iphone 12 pro besteld kreeg ik het 1 week later binnen! Helaas was die teruggenomen omdat ze zogenaamd niet de juiste gegevens hadden 😡(ik had het nog telefonisch besteld) 
nu heb 29 oktober een iphone 12 pro, zilver, 128GB besteld. Ik zit na 5 weken nog te wachten 😡😭

Dan gaat het vermoedelijk ook nog wel even duren.. ik heb hetzelfde toestel besteld op 23 oktober en ook nog niets gehoord..

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Reputatie 2

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ah dat is super nieuws! Ik heb hem op dezelfde datum besteld maar dan de zilveren. Hopen dat ik ook snel bericht krijg 😍