Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Ik heb 4 februari de iphone 12 pro gold 128 gb besteld. Is er toevallig een datum bekend wanneer er weer nieuwe toestellen geleverd worden?

Vandaag bericht ontvangen van AMP (1,5 week na besteldatum) om een bezorgafspraak te maken. (Woensdag 17 feb) wordt het bezorgd. En er stond een levertijd van 3 weken ervoor (zilver 128gb) dus is mij ook gelukkig meegevallen. 

Reputatie 7
Badge +12

Top! Alvast veel plezier hiermee gewenst!

Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Ik heb zelf 8 januari de gouden variant met 128 gb besteld. Er werd toen aangegeven dat het 6 tot 8 weken kon duren. Ik heb eergisteren bericht gehad voor een bezorg afspraak, en dinsdag (16 februari) wordt ie bezorgd. Is mij nog enorm meegevallen dus.

Ik heb op 14 januari besteld (12 Pro “oceaan blauw”) en krijg toevallig vandaag bericht dat hij op de 17e afgeleverd kan worden. Dat lijkt dus sneller dan de 5-6 weken die er nu voor staat.

Reputatie 7
Badge +12

De 3 weken indicatie gelden voor jou nadat je besteld hebt. De Iphone 12 heeft allerlei productieproblemen. Er zijn dus tekorten en daarom lopen voor bepaalde populaire versies qua kleur/geheugen de levertijden op.

Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Oh, dat is dan dubbel pech:  én 2 maanden levertijd op de telefoon én 2 maanden langer aan een te duur abonnement vast. Wat bovendien na het aflopen van de contracttijd zoiezo al duurder lijkt geworden te zijn omdat kortingen zijn vervallen 🙁

Reputatie 7

Als het toestel nog niet op voorraad is dan gaat de verlenging ook later in.

Hi,

Mijn oude abonnement liep af per 4 januari, nu heb ik dit op 14 januari verlengd inclusief bestelling voor een iPhone 12 Pro. Mijn nieuwe abonnement is beperkter en goedkoper dan mijn oude abonnement.

Nu zie ik echter dat vandaag  mijn oude abonnement weer lijkt door te lopen en ik weer met een te grote en dus dure bel/databundel heb.

Hoe zit dat? Het nieuwe abonnement kan toch gewoon per 1e van de maand (of einde contract) in gaan, onafhankelijk wanneer de iPhone wordt geleverd?

Ik wil liever niet de 2 maanden dat ik moet wachten op mijn iPhone mijn oude dure abonnement blijven betalen.

Reputatie 7
Badge +12

Apple heeft serieuze productie problemen. Maar ze werken eraan! 

Reputatie 7

Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?

In de openingspost staat 6-8 weken.

Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?

Heb 8 januari de iPhone 12 Pro Goud besteld, hopelijk duurt het niet te lang met de levering..

Ben heel benieuwd.

Goeiemorgen,

 

Heeft iemand een idee wat de huidige levertijden zijn (iphone 12 Pro Ocean blue)?

Op de site van Tele2 staat namelijk 6-8 weken levertijd, maar ik kreeg gelijk een mail van AMP om een afspraak te maken. Die staat nu op de 20e, maar toch betwijfel ik of ze dan al leveren...

27-11 besteld, 24-12 AMP afspraak ontvangen, 7-01 wordt de iPhone 12 Pro Pacific Blue 128 GB geleverd.

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.


Wel gek dat ze dan de datum niet meer op mijnafspraak.nl hebben staan…

Ik zal het morgen gaan ondervinden!

Reputatie 7

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Reputatie 7

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?

Dan was de selectie voor de sms net gemaakt voordat de bezorgdienst contact opnam en heeft het elkaar net gekruist.

Reputatie 1

Vandaag de iPhone 12 Pro binnen gekregen. 2 maanden na bestellen. Erg blij mee. Ziet er nu uit dat Apple aan het uitleveren is. Iedereen fijne feestdagen. 

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?

Reputatie 7
Badge +12

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ik heb na de bestelling op 8 november (iPhone 12 Pro Blue 256GB) alleen een SMS ontvangen van Tele2 op 19 november. Daarin stond dat de levertijden die toen op de website stonden (4-6 weken) toch niet haalbaar zijn. Nu zou dat dus 6-8 weken zijn.

Voor de rest geen enkele tussentijdse melding of iets dergelijke gehad van Tele2. Best jammer… Ik wacht nu dus bijna 6 weken (8-11-2020 > 16-12-2020). Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!

Ik twijfel om het gewoon te annuleren en om eentje ergens anders te zoeken…

Ik lees ook dat mensen een aanbod kregen van een Pro Max in plaats van een Pro voor een aanbetaling van 50 euro? Hoe gaat dat in zijn werking?

Terugkomend hierop:

Ik heb op 22-12-2020 een mail gehad voor een afspraak met AMP Groep over de levering van de iPhone 12 Pro 256 GB Pacific Blue en heb een afspraak gemaakt op 31-12-2020 tussen 8.00 en 18.00.

Een dag later (23-12-2020) kreeg ik een SMS om 8.37 waarin staat:
Beste klant, we zijn je bestelling niet vergeten! Doordat de iPhones enorm populair zijn, wacht je langer op je toestel dan je verwachtte. Zodra je toestel op voorraad is, laten we het je weten. Bedankt voor je geduld! We houden contact, Tele2

Heeft iemand anders ook dat SMSje gehad nadat ze een afspraak met AMP Groep hebben gemaakt?

Erg verwarrend namelijk!

Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

Ik heb op 3nov dezelfde telefoon besteld, vandaag bericht gehad en komt in de eerste week van januari.