[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

  • 14 October 2020
  • 57 reacties
  • 9032 x bekeken
[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

Toon eerste bericht

57 reacties

Ik heb de iphone 12 pro gepreordert binnen half uur (14:24 16-10-2020). Jammer dat ik niets heb te horen gekregen over mijn bestelling. Geen eens een email dat de levering vertraagd is. 

Ik heb mijn Iphone 12 pro de 21e besteld, alleen ik vraag me af wanneer deze nu ongeveer bezorgd zal worden?

Reputatie 2

Hi iedereen, ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen.

Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Ook houden we je altijd via de e-mail op de hoogte. Daarnaast hebben we een topic klaar staan waarin de laatste levertijden te vinden zijn. De laatste updates worden daar gelijk gedeeld! 

 

Kun je wellicht uitspraak doen over de huidige voorraad? Is deze al geheel 'uitgedeeld'? En omdat er nu staat: 3-4 weken, zal er dan tussentijds (dus daarvoor) geen levering gedaan worden?

Vind het ook vrij onduidelijk met de levertijd.. heb mijn iPhone 12 pro gold op de 16e besteld en meteen betaald . Ik zie niet wanneer ik de levering nu kan verwachten , 

Bij de levertijden staat er nu ipv 16/10/2020 ---21/10/2020. Betekent dit dat alle iphones die voor de 21e besteld zijn al geleverd zijn?

Bij de levertijden staat er nu ipv 16/10/2020 ---21/10/2020. Betekent dit dat alle iphones die voor de 21e besteld zijn al geleverd zijn?

Ik heb al op meerdere vragen geen antwoord gekregen. Ik zie dit nu ook al bij meerdere mensen. Ik vraag me af wat het doel van dit forum is als jullie toch geen antwoord geven op de vragen van je klanten.

 

Reputatie 7
Badge +12

Omdat er geen antwoorden op individuele levertijden zijn anders dan wat er in algemene sfeer in dit topic staat. Zodra er een toestel voor een bestelling is wordt er een mail gestuurd door de koerier. Ook dat zie je regelmatig langskomen. Verder is er helaas geen info.

Hoi @Rox van Tele2 , 

Ik heb een vraag wat betreft mijn bestelling! Ik heb de iphone betaald maar heb geen bevestiging van de betaling ontvangen. Daarnaast ook niets van AMP…

 

 Ik hoop dat ik hem snal binnen zal krijgen want ik kan niet meer wachten! ;)

 

Alvast bedankt! 

Heel jammer dat ik de iPhone vorige week iets na tweeën besteld en betaald heb en nú pas hoor dat het nog weken gaat duren: ook nog eens vanuit T-mobile…. nooit meer hierna!

 

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Ik zou hier graag een antwoord op hebben?

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Ik zou hier graag een antwoord op hebben?

 @Rox van Tele2@Cas van Tele2 en?

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. Ik heb wel al zeker €1000 betaald, waarvoor ik nou dus nog niks terug zie.

 

Reputatie 2
Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.

Reputatie 2

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.


Nee, mijn abonnement was al eerder verlopen en had ik een jaar geleden verlengd met 'iedere maand opzegbaar'. Het betrof dus geen verlenging voorafgaand aan het einde van mijn huidige abonnement.

Bestelling geplaatst op de 11e van deze maand, op het moment van bestellen stond dat de telefoon nog voorradig was dus ik ging uit van een levertijd binnen een week. Toen ik de volgende dag het bericht kreeg dat het in ieder geval al 2 tot 3 weken ging duren was ik teleurgesteld in de eerder gedane belofte door middel van “op voorraad”. Nu ik hier op het forum lees dat er mensen in Oktober zijn die ook nog niets hebben ontvangen word ik wel een beetje moedeloos, wat wordt het Tele2? Na de kerst? @Rox van Tele2 

Hebben jullie ook “blauwe stippen” in beeld en foto als jullie een foto maken bij de kerstboom? Ik heb de iPhone 12 pro Max verwacht je niet van zo dure telefoon..

Reputatie 7
Badge +12

Bedien je hem wel goed? Er zijn zoveel instel mogelijkheden!

Bedien je hem wel goed? Er zijn zoveel instel mogelijkheden!

Heb hem nog niet op andere instellingen gezet met de standaard instellingen zie ik die stippen, heb je hier misschien tips voor welke instellingen ik zou kunnen gebruiken?

Deze stippen bedoel ik 

 

Reputatie 7
Badge +12

Is dat niet gewoon spiegeling van de lampen op jouw glimmende vloer?

Is dat niet gewoon spiegeling van de lampen op jouw glimmende vloer?

Ja op eerste foto wel maar bij de tweede zie je die stippen ook op mijn vinger?

Wanneer is die iphone 12 pro max weer op voorraad begin het wel een beetje zat te raken

Reputatie 7
Badge +12

Er is een landelijk tekort aan Apple toestellen. Er zijn ook verschillende kleuren en geheugen groottes en de ene is weer populairder dan de andere. Als je snel je toestel wilt hebben zul je die tegen de adviesprijs bij Apple moeten kopen. Ze zorgen eerst voor zichzelf en leveren het 'restant' uit aan providers en retailers.

Hi!

ik zag bij een bekende vlogger dat zij vorige week een iPhone 12 pro Max besteld heeft en ze kon hem vrijdags al ophalen..

hoe zit dat dan?

het was dan wel bij een t-mobile shop maar volgens mij valt Tele2 ook onder t-mobile? Aangezien ik een sms’je kreeg op 13 november van T-mobile dat de levering langer ging duren en werd ik doorverwezen naar de actuele levertijden.

Vind het echt niet leuk en heel frustrerend zo dit wachten.. 

ben al jaren lang trouwe klant van Tele2 maar dit valt me echt tegen.. 

Reageer