[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 109 reacties
  • 36050 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

109 reacties

Waarom zijn sommige modellen wel leverbaar van de iPhone 13 en word daar niet over gesproken?

Omdat de verdeling van leveringen en bestellingen niet bij elkaar passen. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @LisetteS ik zie dat je inderdaad al langer wacht dan de geschatte levertijd. Echter kan ik op dit moment ook alleen nog maar afwachten.. als ik iets voor je had kunnen doen had ik het met alle liefde gedaan! Wil je me de komende week op de hoogte houden of je bericht hebt gehad van AMP?

Hoi @LisetteS ik zie dat je inderdaad al langer wacht dan de geschatte levertijd. Echter kan ik op dit moment ook alleen nog maar afwachten.. als ik iets voor je had kunnen doen had ik het met alle liefde gedaan! Wil je me de komende week op de hoogte houden of je bericht hebt gehad van AMP?

Hoi @Marciano van Tele2, dank voor je bericht. Zodra ik bericht heb laat ik dit hier weten. AMP stuurt alleen een e-mail voor een bezorgafspraak toch? Ik check ook iedere dag mijn spam box hopende dat het bericht misschien daar terecht is gekomen. Stel dat AMP heeft gemaild en je ziet dit over het hoofd, krijg je dan een herinnering? 

Ik snap niet hoe die besteldatum werkt. Er stond eerst bij het blauwe model 128 gb dat de wachttijd 2-3 weken was vanaf besteldatum 23 oktober. Nu is er een updatey gekomen en staat er vanaf besteldatum 11 oktober. 
 

Moet die datum niet oplopen? 
 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets veranderd is. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @arwinv, wij proberen altijd zo nauwkeurig mogelijk alles in te schatten. Alleen soms kan het nog wel eens voorkomen dat het achteraf toch iets langer duurt dan we hadden gehoopt. Ik hoop natuurlijk dat je het toestel snel ontvangt en ervan kan gaan genieten! Mocht je willen dat ik met je meekijk, wil je mij dan een DM sturen? 

Hi @Marciano van Tele2 ik heb vandaag bericht gehad en nu heb ik een afspraak kunnen maken op 14 januari.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @LisetteS goed dat je voor de zekerheid al je inboxen checkt en super fijn om te horen dat je de afspraak hebt kunnen maken! Thanks dat je het me laat weten. Het is nog even wachten, maar ik weet zeker dat het het straks helemaal waard zal zijn! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Moet ik nou serieus nog  een week wachten 

dat vind ik echt veel , ik heb nu totaal 5 weken gewacht . 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

 

Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

 

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! :grinning:

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

In de levertijdentabel zijn er zojuist levertijden aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Moet ik nou serieus nog  een week wachten 

dat vind ik echt veel , ik heb nu totaal 5 weken gewacht . 

Hey @yasminrh goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je bestelling er eens bij gepakt en ik zie dat je op 29 september je bestelling hebt gedaan. Je zit nu dus in week 3 en ik zie dat de levertijd 4-5 weken is voor het door jouw gekozen toestel. Ik verwacht daarom dat je tussen 25 okt en 1 nov de bezorgafspraak en het toestel kunt verwachten. Op 1 november is het namelijk precies 4 weken en ik ontvang veel berichten van andere klanten dat ze tegen de 'einddatum’ van hun levertijd de bezorging hebben kunnen inplannen, dus dit verwacht ik ook voor jou. Ik snap dat voelt alsof je al langer dan 3 weken wacht, maar ik hoop dat je nog héél even geduld hebt! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Ik had het op 27 september besteld  (online) en via telefoon die vrouw zei dat ik over twee weken zou ik een bericht krijgen maar nu is het meer dan 3 weken en heb niks binnen  gekregen als het echt lang duurt dan hoef ik het niet meer dan kan ik bij MediaMarkt bestellen dan krijg ik h over 3 dagen binnen 

Hi allemaal, 
 

Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan! 

 

Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten. 

Fijn! 

Ik check het elke dag, dus bedankt voor het frequent updaten. Ik kijk onwijs uit naar m’n nieuwe 13 (128GB Blauw)! 10 Nov besteld, dus ik moet nog 1 tot 2 weken geduld hebben, nu al zin in dat mailtje van AMP ;) 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 
 

Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan! 

 

Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten. 

Fijn! 

Ik check het elke dag, dus bedankt voor het frequent updaten. Ik kijk onwijs uit naar m’n nieuwe 13 (128GB Blauw)! 10 Nov besteld, dus ik moet nog 1 tot 2 weken geduld hebben, nu al zin in dat mailtje van AMP ;) 

 

Graag gedaan, Rick! Ik hoop dat je er heel veel plezier mee gaat hebben. :grinning:

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Reputatie 1

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Leuk dat ze zo de levertijden laten zien, je dan een iPhone 13 zwart 256gb besteld waarbij staat dat ie direct leverbaar is. En dan krijg je van de leverancier te horen dat zij er ineens 2 weken over doen! Je verwacht dat je m de volgende dag hebt en dan kun je ineens weer 2 weken wachten. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!