[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 109 reacties
  • 36050 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

109 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Hey @harmenfuite de levertijden gelden voor alle klanten die nog geen bevestiging voor ophalen of bezorgen hebben gemaakt. Dus ook als je hem nu zou bestellen. Als je hem al eerder hebt besteld, ben je uiteraard wel eerder ‘aan de beurt’. 

Welke kies jij? :smile:

Hoi @Marciano van Tele2 , ik heb de iphone 13 128gb zwart besteld. Gister. Dus dan zal ik nog eerst moeten wachten op bevestiging over 2 weken? :)

Ik zie geen iPhone 13 pro Max ? Ik heb die besteld sinds ander half week en nog geen datum wanneer bezorger komt ! Dat kan toch echt niet ! Ik zie mensen hebben ze all van Andre bedrijf wel gekregen 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, voor de iPhone 13 zijn er enkele levertijden gewijzigd. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd.

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Ik jeb gisteren de iphone 13 blauw 128 gb besteld omdat die direct leverbaar was. Nu staat er besteldatum 25/2 direct leverbaar. Betekend dat ik hem nu pas 25/ 2 krijg? Op de website staat nu ½ weken. 
dus wanneer kan ik hem nu verwachten?

Ik heb afgelopen donderdag 21-10 iPhone 13 roze 128GB besteld. Duurt het vanaf deze datum nog 4-5 weken? Of vanaf de bestel datum 29-09 dus dat de lever tijd rond 02-11 is? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Er staat op de website nog steeds 1 tot 2 weken

Hey @An13 de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Van wat ik nu zie staat de levertijd op 2/3 weken, dus je kunt er vanuit gaan dat je tussen 10 en 17 februari bericht van AMP krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. N.a.v. recente berichten die ik heb ontvangen verwacht ik stiekem misschien iets eerder, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? Ik hoor het graag van je!

Hoi

wel balen hoor , eerst neerzetten dat die direct leverbaar is, dan vanmorgen zien dat het 1 tot 2 weken duurt en dan nu weer 2 tot 3 weken. Geen goede informatie op de website als je besteld. Erg jammer want anders had ik wel de zwarte genomen die ook 1 tot 2 weken levertijd had.

Er staat nog steeds 1 tot2 weken op de site 

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, voor de iPhone 13 zijn de levertijden bijgewerkt. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd. 

Kan iemand hier antwoord opgeven?

 

Bij de besteldatum staat vanaf betekend het dan dat ongeacht de dag van bestellen het toestel 2-3 weken na 17-9-2021 kunt verwachten of moet je echt van je eigen bestel datum uitgaan...

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Kan iemand hier antwoord opgeven?

 

Bij de besteldatum staat vanaf betekend het dan dat ongeacht de dag van bestellen het toestel 2-3 weken na 17-9-2021 kunt verwachten of moet je echt van je eigen bestel datum uitgaan...

Ik heb het nagevraagd bij de chat. Ze zei als je afgelopen vrijdag (24-9) geen mail hebt gehad je uit kunt gaan van deze leverdatum...

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt voor de iPhone 13.

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile:

2 tot 3 weken vanaf de besteldatum of vanaf de laatste update??

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Hoe zit het met de 2 tot 3 weken levertijd,

betekend dat 2 tot 3 weken vanaf het moment dat je besteld heb of 2 tot 3 weken vanaf de datum die in de afbeelding hierboven staan?

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

kan iemand mij nou helpen? Hier word ik echt boos om. Ik heb mijne 4 oktober besteld. maar tot heden niets gehoord...

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

2 tot 3 weken vanaf de besteldatum of vanaf de laatste update??

Update: Ik krijg hem morgen binnen, het is dus 2 tot 3 weken vanaf je EIGEN besteldatum.