beantwoord

behouden bestaand zonnet email

  • 29 August 2020
  • 29 reacties
  • 2550 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Dag @Cas van Tele2 , waarom ik niet meer kan inloggen is mij onbekend. Wat ik wel weet is dat dit probleem is onstaan enkele dagen na betaling van 6 euro om mij account te behouden na 1 oktober. Wederom alle stappen doorlopen deze medling blijft Ongeldige aanvraag! Er zijn geen gegevens opgeslagen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @patron1,
Welkom op de Community! Bedankt voor het delen van jouw ervaringen hier. Deze feedback is belangrijk voor ons!
Heb je een kijkje genomen op het topic  @Shilka met jou deelde? Daar heb ik het volgende gedeeld:

We hebben contact gehad met Zonnet en de issues besproken:

  • Verificatiecode-proces: klanten kopieerden vaak info van een mail om in te voeren bij de verificatie-code, maar dat kopiëren ging niet goed waardoor het proces niet afgerond kon worden. Daardoor werden meerdere keren nieuwe codes aangevraagd. Wat het proces verder vertraagde. Hier is nu een aanpassing in gedaan zodat de benodigde gegevens al ge-prefilled worden aan de hand van een link in de mail.
  • Issue met de interne spamfilter: deze heeft woensdag een vertraging opgeleverd van 5-6 uur (vanaf een uur of 16u) waardoor het mailproces niet goed verloop: de filtering is nu anders ingesteld waardoor dit probleem verholpen is. Hierdoor heeft het afhandelen van mail een vertraging opgelopen.

Wat ik aanraad is om het nog een keer te proberen want er zijn wat bugs gefixed. Als het wederom niet lukt en je krijgt geen reactie op jouw verzoek op Zonnet.nl/support laat het mij dan weten. Ik zet dit zo snel mogelijk door naar onze contactpersoon! :muscle:

@kruys70 Voor jou geldt dit ook. Je geeft aan dat je niet meer in jouw Zonnet mail kan, waarom? De webmails worden per 1 oktober opgeheven voor niet betalende klanten. Je zou nu nog toegang moeten hebben.

 

@patron1 @kruys70 Cas van Tele2 heeft inmiddels wat meer informatie gepost over dit probleem in dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/news-ik-heb-een-e-mail-van-zonnet-ontvangen-wat-nu-80455?postid=487902#post487902

Laat daar ook even weten als je (ook bij nieuwe pogingen) geen reactie krijgt op het contact formulier van zonnet.

Ik kan ook sinds een week niet meer in mijn mail na betaling van 6euro om mijn Zonnet account te behouden. Heb ook al van alles geprobeerd, ook melding gemaakt bij Zonnet maar ben bang dat de reactie op de Zonnet mail binnenkomt en daar kan ik dus niet meer in.