beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • 13 July 2020
  • 57 reacties
  • 2054 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

57 reacties

Reputatie 7

Heb een paar dagen geleden gereageerd op dit topic, waarna ik de melding kreeg dat dit door een moderator goedgekeurd moest worden. Zie mijn reactie niet terug. 

 

Komt er op neer dat ik dit probleem met e-mail richting @zonnet.nl en @tele2.nl herken voor transactionele e-mails vanaf een WebShop. 

Is er een moderator die mijn post nog goed kan keuren?

Dan heb je vermoedelijk hyperlinks gebruikt in je post. Als je die weglaat dan wordt je post wel direct geplaatst.

Heb een paar dagen geleden gereageerd op dit topic, waarna ik de melding kreeg dat dit door een moderator goedgekeurd moest worden. Zie mijn reactie niet terug. 

 

Komt er op neer dat ik dit probleem met e-mail richting @zonnet.nl en @tele2.nl herken voor transactionele e-mails vanaf een WebShop. 

Is er een moderator die mijn post nog goed kan keuren?

Reputatie 2

Dan moeten ze mij simpelweg niet daar naar toe door verwijzen. Hier wordt het probleem ook niet opgelost..

 

En nu? 

Reputatie 7
Badge +12

De klantenservice is denk ik niet echt opgeleid om IP spam problemen van andere ISP's aan te nemen en op te lossen. Hier op het forum praten technische diensten van b.v.. KPN en tele2 ook niet over interconnects. Daar zijn andere (wholesale) kanalen voor.

Reputatie 2

Tja, als de telefonische klantenservice fatsoenlijk werkte i.p.v dat er een dubbele pieptoon is als je doorgeschakeld wordt… Dan waren beide kanten gewoon verstaanbaar. 

Medewerker tele2 gaf zelf aan dat dit al enige tijd een probleem is en nog niet opgelost is.

Onze klanten kunnen al enige weken niet mailen naar zonnet omdat het uitgaande filter geblokt wordt om welke reden dan ook. IP's zijn gewoon in good standing zoals ook te zien is op Talos

Reputatie 7

Niet zogenaamd hoor, er is geen contact e-mailadres. De telefonische klantenservice is de directe manier van contacten, op dit forum word je ook geholpen maar met een langere doorlooptijd.

Reputatie 2

Mensen van Tele2,

Dit probleem lost zichzelf niet op en begint nu wel erg vervelend te worden. Jullie telefonische dienst werkt ook niet normaal en zijn jullie zogenaamd niet per mail bereikbaar. 

 

Graag per omgaande een oplossing hiervoor.