Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ik heb ook precies op 23 oktober hetzelfde toestel besteld, hoop dat ik binnenkort ook een berichtje krijg! 🥺🙏

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ik heb ook precies op 23 oktober hetzelfde toestel besteld, hoop dat ik binnenkort ook een berichtje krijg! 🥺🙏

Ik hoop het ook! Zie trouwens nu dat ik me heb vergist, 22 oktober heb ik besteld. Dus dan klopt het dat ik iets eerder de bezorgmail kreeg! Hopelijk jij morgen of maandag 😁

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Ik heb de iPhone 12 pro Zilver op 22 oktober 2020 besteld en ik heb ook nog geen bericht gehad.. Ik hou jullie op de hoogte;)

Ik heb de iPhone 12 pro Zilver op 22 oktober 2020 besteld en ik heb ook nog geen bericht gehad.. Ik hou jullie op de hoogte;)

Ik heb de zilveren iphone 12 op 20 oktober besteld en ook nog steeds geen bericht gehad. Deze week is de 6de wacht week dus ik verwacht deze week een bericht

Reputatie 1

Nou ik ben benieuwd, ik heb op 24 oktober besteld. Hoop op deze week toch. Pro Silver 128Gb.

Reputatie 1

Tot nu toe ook nog maar weinig info gekregen. Alleen: Aanvraag is ontvangen. En verder: Status is momenteel niet beschikbaar. Duurt wel erg lang zo...:thinking:

Reputatie 1

Ik heb de iPhone 12 pro oceaanblauw 128gb besteld op 22 oktober. Heb ook nog niks gehoord

Reputatie 1

@Hos93 Oké. Bedankt. Afwachten dus maar weer. 

Reputatie 2

🎉🥳

Reputatie 1

@dreguleryuz Super. Veel plezier ermee. Vandaag binnen?

Reputatie 2

@dreguleryuz Super. Veel plezier ermee. Vandaag binnen?

Dank u wel. Klopt. Ik heb hem vandaag ontvangen. 

Reputatie 1

Kameraad van me die de 20e (20-10) had besteld heeft hem vorige week woensdag binnen gekregen (25-11). Het ging bij hem om een iPhone 12 pro Oceanblue (128Gb).

Ikzelf heb hem besteld op de 4 van november.. dus ik hoop dat ik met 1 a 2 weken nu ook echt aan de beurt ben..

Reputatie 2

Wanneer worden die levertijden bijgewerkt? De zilveren pro 128 GB staat vanaf 16-10 op 5-6 weken levertijd, maar we zitten nu in week 49, dus 6 week zijn al verstreken. Ik heb hem op 23-10 besteld dus mijn 6 week zitten er a.s. vrijdag op 🤔

Reputatie 1

Wanneer worden die levertijden bijgewerkt? De zilveren pro 128 GB staat vanaf 16-10 op 5-6 weken levertijd, maar we zitten nu in week 49, dus 6 week zijn al verstreken. Ik heb hem op 23-10 besteld dus mijn 6 week zitten er a.s. vrijdag op 🤔

Ik heb vorige week maandag gebeld, omdat ik de eerste 2 weken na mn bestelling mooi een mailtje had gekregen, maar daarna niet meer. (Ze zou het aanpassen, maar alsnog niks meer gekregen). Ze zei me toen: “Oh ja, ik kan zien dat de levertijd voor de iPhone 12 pro zilver 7 tot 8 weken is.” Ik vroeg wanneer dan de site aangepast ging worden, want daar staat nog 5-6 weken en toen gaf ze aan dat ze dat niet wist..

Dus lang antwoord op je vraag kort gemaakt: ze weten het zelf ook niet..

Ik heb ook gebeld gisteren. Ik heb een Iphone 12 pro Graphite 128 GB besteld op 3/11 met een levertijd van 4 weken. Dat was dus gisteren. Zij garandeerde dat de iphone binnen nu en 2 weken geleverd zou worden, dus nog even afwachten maar. Ik krijg ook geen mailtjes meer die ik in het begin wel kreeg en de status van mijn bestelling is niet beschikbaar, maar ik zag dat dat bij meerdere stond.

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Reputatie 2

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Nice! Veel plezier alvast met je nieuwe iPhone! Ik heb dezelfde besteldatum, maar dan de zilveren. Hopen dat hij snel komt 😍

Reputatie 1

Weet iemand hoe het trouwens zit met een verzekering als Apple Care +?
Die extra verzekering moet binnen 60 dagen na aankoop van het toestel afgesloten worden. Maar als de levertijd inderdaad uitloopt, is het toestel niet eens op tijd binnen.

Reputatie 2

Weet iemand hoe het trouwens zit met een verzekering als Apple Care +?
Die extra verzekering moet binnen 60 dagen na aankoop van het toestel afgesloten worden. Maar als de levertijd inderdaad uitloopt, is het toestel niet eens op tijd binnen.

Die 60 dagen gaan pas in zodra je iPhone wordt geactiveerd, oftewel bij levering. Ik koop Apple Care altijd via de Apple Support app op de iPhone..

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Nice! Veel plezier alvast met je nieuwe iPhone! Ik heb dezelfde besteldatum, maar dan de zilveren. Hopen dat hij snel komt 😍

Dankjewel!! 😃 Ik hoop dat je snel een berichtje krijgt! 

Reputatie 1

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Hopelijk krijgt tele2 ook hun levering van Apple vandaag en kunnen ze ons ook blij maken. 

Reputatie 1

@Kirsten01 Dat hoop ik ook, maar het is tot nu toe bar stil...

Reputatie 1

En al weer weg bij Cool blauw…